Megjelent: 8 éve

170.000. ügyfelét köszöntötte a Budai Egészségközpont

A Budai Egészségközpont Magyarország egyik vezető magánegészségügyi szolgáltatója, amely teljes körű járóbeteg szakellátást nyújt magánszemélyek és vállalati dolgozók számára. Az intézményben az átfogó menedzserszűrő csomagok mellett mintegy 150 orvos 40 féle magánrendelése és a kapcsolódó diagnosztikai vizsgálatok érhetők el. A szolgáltatások előzetes időpont egyeztetés alapján, számla ellenében, kulturált körülmények között vehetők igénybe.

Interjú Kiss Andrással, az egészségközpont marketing igazgatójával.

A 170.000. magán járóbeteg ügyfelüket köszöntötték. Mennyi idő alatt érték el ezt a számot?

Büszkék vagyunk rá, hogy gyorsuló ütemben bővül ügyfeleink száma: a 100.000-es mérföldkő eléréséhez nagyjából 10 évre volt szükségünk, ezt követően két és fél év alatt sikerült újabb 50.000 páciens bizalmát elnyerni, az azóta eltelt alig egy év alatt pedig 20.000 új ügyfél választott bennünket.



Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?

Elsősorban annak, hogy nálunk mindent egy helyen megtalálnak: itt nemcsak a legfontosabb szakterületek, de minden szükséges diagnosztikai vizsgálat is elérhető. 14 év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk arról, hogy milyen módon lehet ügyfélközpontú egészségügyi szolgáltatást nyújtani. Meggyőződésünk, hogy sikerünk nagy mértékben ennek a szemléletnek köszönhető. A 170.000-es szám -amely a magánszemélyek mellett 250 vállalati partnerünk dolgozóit is takarja - fontos visszajelzés számunkra, hogy jó úton járunk.

Változott-e az elmúlt években a páciensek elvárása a privát egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatban?

Az utóbbi évek legerősebb tendenciája a személyre szabott ellátás iránti igény. A mai páciensek, mindenekelőtt a fiatalabbak, már nem elszenvedői a gyógyítási folyamatnak, hanem aktív alakítói. Fontos számukra, hogy megfelelő információt kapjanak arról, hogy mi, mikor, hogyan és miért történik velük a rendelőben. Igényük van arra, hogy az interakciók kereteit maguk határozzák meg: milyen csatornán történjen a kapcsolatfelvétel, lehessen online időpontot foglalni, a leleteiket, számláikat digitálisan kapják meg, és így tovább.

Mindeközben természetesen elvárás a magas szakmai színvonal is, de ezt – legalábbis a mi ügyfeleink – magától értetődőnek tekintik.

Összességében tehát egyértelműen tudatosabbak lettek a páciensek. Már nemcsak az állami egészségügy ideiglenes alternatívájaként tekintenek a magán ellátásra, hanem egyre inkább klasszikus szolgáltatásként, ahol értük, mint ügyfelekért versengenek a piaci szereplők.



Melyik korosztály keresi leginkább a központ szolgáltatásait?

Egy ekkora létszám esetén nyilván minden korosztály képviselteti magát. Az elmúlt 14 év demográfiai statisztikáját elemezve azt figyeltük meg, hogy míg az ezredforduló tájékán többségben voltak a 40 év feletti páciensek, addig az utóbbi pár évben már több 40 év alatti ügyfél fordul hozzánk. Ebben valószínűleg nemcsak annak van szerepe, hogy túlnyomóan olyan kommunikációs csatornákat használunk, melyeket ez a korosztály használ, hanem annak is, hogy a mai fiatalok egészségtudatosabbak, mint a szüleik. Ők azok, akik leginkább fogékonyak a preventív szolgáltatások iránt, legyen szó rákszűrésről, menedszerszűrésről vagy akár védőoltásról.

Cím: 1126 Budapest, Nagy Jenő u. 8. ; Királyhágó u. 1-3.
Telefon: (+36) 1 489-5200, Fax: (+36) 1 489-5210
Web: www.bhc.hu
E-mail: [email protected]
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Idegenrendészeti törvény: első tapasztalatok - szakmai tájékoztató reggelit szervez az Expat Center

Megjelent az új idegenrendészeti törvény végrehajtási rendelete, újra be lehet nyújtani tartózkodási engedély iránti kérelmeket az Országos... Teljes cikk

Munkaerőpiaci fordulatok: Innováció és alkalmazkodás a HR-ben

A vállalatoknak 2024-ben is nagy kihívásokkal kell szembenézniük a munkaerőtoborzás, valamint munkaerőmegtartás tekintetében, hiszen a... Teljes cikk

A legdrágább munkakör a betöltetlen munkakör. De mennyi az annyi?

Minden betöltetlen kulcspozíció veszteségforrás, mert jelentős termeléskieséssel jár, a meglévő állományra nehezedő többletterhelés okozta... Teljes cikk