A Ringier AG átalakítja szervezeti felépítését
A Ringier AG 2007 január 1-től átalakítja szervezeti struktúráját. Az átalakítás legfőbb indoka az elmúlt években, a közép-kelet-európai országokban végbement jelentős növekedés.
A Ringier svájci tevékenysége is központosításra kerül egy saját szervezeti egységben, melynek neve Ringier Publishing Switzerland, és amelyet Thomas Landolt, a Ringier Publishing jelenlegi romániai ügyvezető igazgatója fog vezetni.
A Csoportmenedzsmentnek a jövőben nem lesz tagja Silvia Lepiarczyk, aki 2002. márciusától sikeresen vezette a Ringier Publishing Europe részleget. Silvia Lepiarczyk 1998-tól a Ringier Publishing Czech Republic ügyvezető igazgatója volt, majd 2000-től a Ringier Print Ostrava és az Euroskop-Ringier is hozzá tartozott Szlovákiában. 2001-től 2002-ig a Ringier magazin-divízióját vezette Svájc német nyelvű területein. Silvia Lepiarczyk a jövőben szakmai szünetet tart, és ezen idő alatt egy Ringier alapítványt fog létrehozni, melynek célja hátrányos helyzetű emberek megsegítése Közép-Kelet-Európában.
A Ringier AG új Csoportmenedzsmentje Martin Werfeli elnök-vezérigazgatóból, Thomas Landoltból (Svájc), Peter Mertusból (Csehország és Szlovákia), Alexander Theobaldból (Románia és Magyarország), Thomas Trübből (Ringier Publishing Pacific & New Media) és Ulrich Flörchinger pénzügyi igazgatóból áll.
A Ringier AG Csoporton belül a további menedzseri szintű pozíciókat az alábbi munkatársak töltik be: Mihók Attila (Szerbia és Ukrajna), Papp Béla (Magyarország), Tomás Böhm (Csehország), Radomir Klein (Ringier Print Európa), Caterina Ammann (Jogi Osztály), Marco Castellaneta (Vállalati Kommunikáció / Médiakapcsolatok), Samuel Hügli (Technológia és IT), Mark Kohout (Cégfejlesztés), Jean-Luc Mauron (HR), Frank A. Meyer és Jacques Pilet (Médiafejlesztés).
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
A sopronkövesdi Autoliv-gyárban folyó sztrájk arra is felhívja a figyelmet, hogy a főleg kölcsönzött státuszban foglalkoztatott vendégmunkások... Teljes cikk
Nagyméretű betoncserepeket és azok kiegészítőit gyártó üzemet épít a Wienerberger. Hejőpapin egy 7300 m2 alapterületű csarnok, ipar 4.0... Teljes cikk
A Lidl közel 200 pozícióra keres dolgozókat a Balaton és a Velencei-tó partján lévő üzleteibe teljes és részmunkaidős lehetőséggel. A... Teljes cikk