A Samsung élen az ügyfélkiszolgálásban
A Samsung a ClientFirst "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" versenyén második helyezést ért el a nagyvállalatok között a telefonos ügyfélkiszolgálás (Call Center) kategóriában, míg az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a harmadik helyet szerezte meg - tájékoztatta portálunkat a cég.
A Samsung elektronikus ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chaten is az ügyfelek rendelkezésére állnak. Ezenfelül az úgynevezett Prémium Assistance & házhoz megyünk szolgáltatás keretében a prémium készülékek esetén a szakemberek a bejelentést követően, a hét bármelyik napján, 24 órán belül felkeresik az ügyfelet otthonában, és amennyiben megoldható, már a helyszínen elvégzik a szükséges beállításokat, javítást. A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát - áll a közleménybn.
Az ügyfelek még gyorsabb és emberközpontúbb kiszolgálását teszi lehetővé a Samsung új, XXI. századi megoldásai, így például az úgynevezett Live Video-Chat szolgáltatás is, amely néhány hónapja érthető el a Samsung.com oldalon. A Samsung a Smart TV-vel rendelkező ügyfeleknek további kiemelt szolgáltatást biztosít, így a DTV alkalmazáson keresztül a felhasználó át tudja adni a készülék irányítását a szervizes kollégának, aki minden kért beállítást elvégez helyette, emellett tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy milyen egyéb beállításokat célszerű elvégezni a készüléken.
A vállalat jelenlegi és jövőbeni ügyfelei természetesen továbbra is fordulhatnak az ingyenes, 06-80-SAMSUNG számon elérhető telefonos ügyfélszolgálathoz is a hét minden napján bármely, termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizeléssel kapcsolatos kérésükkel, kérdésükkel.
A "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjat hat éve alapította a ClientFirst Consulting azon cégek számára, amelyek a kiváló ügyfélkiszolgálást tűzték ki célul. Az objektív kép kialakításához egy-egy vizsgálat során egy adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és akár száznál több próbavásárlást is végeznek.
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
A 2023-mas pályázatra 29 település és 37 munkahely jelentkezett. Teljes cikk
A családokért felelős államtitkár elmondta, hogy a kormány még nagyobb hangsúlyt akar fektetni a családok "testi-lelki-szellemi egészségének" elősegítésére. Teljes cikk
Évi 12 ezer forint állami támogatás azoknak jár, akik egy év alatt legalább 120 ezer forintot tesznek félre ebben a megtakarítási formában -... Teljes cikk
- Hibázik az AI alapú toborzás is - könnyen kerülhetnek süllyesztőbe a legjobb jelöltek 1 hónapja
- Melyek a legnagyobb tréningcégek? Itt a lista 2 hónapja
- Összeolvad a Vialto Consulting és az edUcate 2 hónapja
- Kipukkan az MI lufi? Embernek maradni a digitális világban 2 hónapja
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 3 hónapja
- Mely harmadik országokból érkező vendégmunkásokat foglalkoztatják előszeretettel Európában és Magyarországon? 3 hónapja
- Veszély vagy potenciál a túlképzett pályázó? Így látja a fejvadász 3 hónapja
- Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál 3 hónapja
- A mesterséges intelligencia előbb veszi majd el a fehérgallérosok munkáját, mint gondoltuk volna 4 hónapja
- Év végi csapatépítés 2023 - Kérdőjelek helyett válaszok! 4 hónapja
- Vendégmunkásokra van szükségünk! Tegnapra! 4 hónapja