Főszezonban nem pihenhetnek az egyiptomi sofőrök
Az egyiptomi buszbalesetek leggyakoribb oka, hogy a sofőrök túlterheltek, fáradtak, mert nem biztosítanak számukra kellő pihenőidőt - olvasható az Index cikkében.
Elmondása szerint a buszbalesetek leggyakoribb oka a sofőrök fáradtsága. Munkaidő vagy kilométerek utáni pihenés ugyanis nincs, a főszezonban gyakran megesik, hogy harminchat órát vezetnek, aztán pár órás alvás a reptéren a következő csoportra várva, és indul újra elölről.
Durica Katarina szerint a helyi buszsofőrök bére rendkívül alacsony, havi 50 euró körül mozog, ha észrevételük akad, akkor azt "ha nem tetszik, van helyetted száz másik" frázissal zárják le. Emellett a buszok gyakran kiszuperáltak és rozogák.
Az egyiptomi Hurgadában vasárnap balesetet szenvedett, magyar turistákat szállító busz sofőrje is nagyon fáradt volt a helyiek szerint. Egy kairói út után vitte a reptérre a turistákat. A Google útvonaltervezője szerint a két város közti távolság 464 kilométer.
Index.hu
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Három percre megáll minden vonat Hollandiában szombat este, tiltakozásul a vasúti dolgozók elleni támadások miatt - jelentette be hétfőn a Holland... Teljes cikk
A német vállalatok 2024-ben sem számítanak a gazdaság fellendülésére az IW (Institut der deutschen Wirtschaft) gazdaságkutató intézet legfrissebb,... Teljes cikk
Az Európai Unió Tanácsa jogszabály-módosítást hagyott jóvá pénteken a nem uniós állampolgárságok számára kiadható munkavállalási és... Teljes cikk
- Jelenléti ív 7 hónapja
- Rutinos sofőr nyerte meg idén a legjobb kamionos címét 7 hónapja
- Szabálysértő a munkaidő-szabályozás? 8 hónapja
- Hamarosan kiderül, ki Magyarország legjobb kamionsofőrje 9 hónapja
- Mindenáron megvédi buszvezetőit a Volánbusz, ígérik 10 hónapja
- A sofőrök számára fontos, hogy a maguk urai lehetnek - interjú dr. Sabjányi Lászlóval, a BOLT új ügyvezető igazgatójával 10 hónapja
- Indiai sofőrök áradatával riogat a Mi Hazánk 12 hónapja
- Uniós ítélet a heti és a napi pihenőidőről: mit tehet a munkaadó túlóraigény esetén? 13 hónapja
- Távmunka: éjszaka is lehet, a délután pedig akár a játéké, a pihenésé 1 éve
- Kötelező lesz a félnapos pénteki munkanap? 1 éve
- Egyiptomi vendégmunkásokkal segítik a görög mezőgazdaságot 1 éve