kapubanner for mobile
Megjelent: 10 éve

Keresik a legszebb hangú ügyfélszolgálatost

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak - írják közleményükben.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2012-ben indította el a versenyt, és nem várt sikert aratott a kezdeményezés.

A versenyen a hazai piacon tevékenykedő call-center cégek, azok munkatársai, valamint bármely, telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező intézmény és annak dolgozói vehetnek részt.

Az idei megmérettetésen a szabadon választott szöveg helyett Pion István slammer, költő írását kell hanganyagként rögzíteni, és elküldeni a nevezéshez október 10-ig.

A beérkezett hanganyagokat elsőként egy szakmai zsűri bírálja el: kiválasztják a tíz legszebb férfi és női hangot, a végső győztesről pedig közönségszavazás dönt a Kreatív Online felületén - olvasható az anyagban.

A zsűri tagjai:

  • Málhai Péter, a Virtual Call Center ügyfélszolgálati vezetője
  • Alföldy Katalin, a KPMG Tanácsadó Kft. ügyfélkapcsolat-kezelési csoportjának külső szakértője
  • Viniczai András, a Café Next innovációs igazgatója, valamint a DIMSZ elnökségének tagja
  • Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője

    A nyertesek kétszemélyes wellness hétvégét nyernek. A nyerteseket november 13-án, a Lollipop díjátadóján hirdetik ki.

    További részletek és jelentkezés a verseny oldalán: http://dimsz.hu/hangszepsegverseny/
    • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
    További cikkek
    A Mol-csoport ismét elindítja regionális diplomás programját

    A Mol-csoport regionális diplomás programjában az idén 8 országban több mint 90 friss diplomást vesz fel, akik lehetőséget kapnak arra, hogy a régió... Teljes cikk

    Kárpótlás az Erasmusért: a világ bármely egyetemére eljuthatnak a magyar diákok ezzel az ösztöndíjprogrammal

    Nemcsak az európai egyetemekre, hanem a világ bármely egyetemére eljuthatnak a diákok, a kutatók és az oktatók a Pannónia Ösztöndíjprogramban -... Teljes cikk

    PREXA 2024: elindult a nevezés

    A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) meghirdette idei PR Excellence Hungary Award (PREXA) versenyét, amelyre 2023-ban megvalósított kampányokkal lehet... Teljes cikk