Megkétszerezi létszámát a Binax Zalaegerszegen
Megkétszerezi zalaegerszegi kapacitását és létszámát a call centereket, ügyfélszolgálati központokat üzemeltető Binax C. C. Kft., amely több száz milliós beruházással alakította ki új épületben az eddigi 110 munkahely mellett újabb 120 embernek tudnak munkalehetőséget adni.
Az elsősorban call centerek, telefonos ügyfélszolgálatok működtetésével foglalkozó, budapesti székhelyű, többségében egyesült államokbeli tulajdonú cég új telephelyének kialakításakor a működés folyamatosságának biztosítására különös hangsúlyt fektettek. Nemcsak a teljes villamos hálózatot, de hidrofor tartályokkal a vízszolgáltatást is működtetni tudják tartós áramszünetek idején.
Hálózati kimaradások kivédésére önálló áramforrása van a régi és az újonnan megvalósított épületnek, az utóbbi földfelszín alatti területén ugyanis egy 0,4 megawatt teljesítményű dízel aggregátort helyeztek el. A két ház összesen 230 munkaállomásának folyamatos áramellátásáról szükség esetén egy-egy 80 ezer watt teljesítményű szünetmentes áramforrás gondoskodik - részletezte a műszaki igazgató.
A Budapesten, Pécsett, Nagykanizsán és Zalaegerszegen telephelyet fenntartó Binax C. C. Kft. összesen átlagosan 450 embernek biztosít munkalehetőséget, a legtöbb munkatársat Zalaegerszegen foglalkoztatja. A zalai megyeszékhelyen 2006 óta tevékenykedő cég a telefonos ügyfélszolgálatok működtetése mellett piac- és közvélemény-kutatással, adatrögzítéssel és -aktualizálással, továbbá telefonos értékesítéssel és direkt marketing-, valamint politikai kampányok lebonyolításával is foglalkozik.
Ügyfeleik között elsősorban információtechnológiai és telekommunikációs cégek találhatók, számukra internetes, elektronikus és informatikai szoftverek, rendszerek, szolgáltatások értékesítését, valamint ügyfélszolgálati tevékenységet végeznek. A növekvő igényeknek megfelelve terveik szerint már nem csak magyarországi, hanem a jövőben idegen nyelvű ügyfelek kiszolgálásával is foglalkoznak.
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
Átadták a 32. Magyar Innovációs Nagydíjat kedden a Parlamentben, a díjat az idén az Egis Gyógyszergyár Zrt. kapta az érelmeszesedés kockázatát... Teljes cikk
Az Eve Power megkezdte a munkavállalók toborzását a tervek szerint 2025 végére felépülő debreceni akkumulátorcella-üzemébe - közölte a projekt... Teljes cikk
A Schedl német autóipari vállalat 40 milliárd forintos beruházása nyomán 160 új munkahely jön létre Debrecenben és Kecskeméten - jelentette be... Teljes cikk
- A vállalatok több mint harmada létszámbővítést tervez idénre 1 hónapja
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 3 hónapja
- Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál 3 hónapja
- A 10 leggyorsabban növekvő HR toborzási szolgáltató: itt a HR Portál - OPTEN listája 6 hónapja
- Munkaerőpiaci kilátások és karrierlehetőségek a 21. században: egy átfogó áttekintés 9 hónapja
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 9 hónapja
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 10 hónapja
- Fejlődniük kell a BSC-knek munkaerő-megtartásban 11 hónapja
- Bővül a Fressnapf szolgáltatóközpontja Budapesten 1 éve
- Felmérés: a második negyedévben újra létszámot növelnek a magyar cégek 1 éve
- Átadták, így néz ki a Kostal új budapesti irodája - képekkel 1 éve