Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 4 éve

Öt éves az Exact Solutions

2012. június 21-én ünnepelte az Exact Solutions fennállásának ötödik évfordulóját egy golfozással egybekötött rendezvényen. Igen változatos és izgalmas időszak áll a cég háta mögött, az alkalom kapcsán Béres Gábor ügyvezető és tulajdonos a múltidézés helyett mégis inkább az eddig elért eredményeket és a jövőre vonatkozó terveit összegezte:

Egyik legnagyobb eredményünknek azt tartom, hogy a cég háttere stabil és folyamatosan bővülő, széles ügyfélkörrel dolgozunk. Bevételünk egy év kivételével minden évben legalább 30 százalékkal növekedett és e növekedés egyre nagyobb mértékű. Büszke vagyok arra, hogy ügyfeleinknek egy kiegyensúlyozott, értékes és mindig megújulni képes szolgáltatást tudunk nyújtani. Annak ellenére, hogy nem fektetünk nagy hangsúlyt a cég nevének népszerűsítésére, a visszajelzések alapján az Exact Solutions jól cseng szakmai körökben.

Mindezek mellett a legmeghatározóbb vállalati sikernek mégis azt tartom, hogy egy olyan 15 fős csapattal dolgozom, akik ugyanazt az értékrendet és szemléletmódot képviselik, mint amivel alapítottam ezt a céget, és ami a kulcsa sikeres működésünknek. Úgy gondolom, hogy egytől-egyig szeretjük, amit csinálunk és egy pozitív, egységes team-et alkotunk. Büszke vagyok munkatársaim szakmai tudására, ügyfél- és eredmény orientált szemléletmódjukra, kreativitásukra. Úgy gondolom, ezek miatt tudunk partnereinknek értékes szolgáltatást nyújtani.

A jövőben is törekedni fogok arra, hogy olyan kiszámítható környezetet, hátteret biztosítsak kollegáimnak, ahol megvalósíthatják önmagukat.

A megbízások mennyiségével szerencsére sohasem volt problémánk, mindig maximális kapacitással dolgoztunk, figyelve arra, hogy ne vállaljuk túl magunkat a minőség rovására. Ez a jövőben is fontos szempont lesz.

A kezdetektől fogva azt képviseltük, hogy partnereink igényeit, problémáit megértsük, és ezek alapján nyújtsunk számukra valódi támogatást. Az 5 év alatt jelmondatunk, a "Solutions Through Understanding" aktualitása mit sem kopott és azt szeretném, hogy ezt a szemléletmódot megtartva a jövőben is hasonló ütemben fejlődjünk tovább. Minél több cégnek, minél több pozícióját töltsük be és a lehető legtöbb jelöltnek találjunk olyan munkát, melyet szívesen végez.

www.exactsolutions.hu
Follow hrportal_hu on Twitter

Hogyan teremtsen piaci versenyelőnyt? - Ismerje meg az eszközöket a Beck and Partners Kft. ingyenes HR reggelijén

A munkaerőpiac soha nem látott sebességgel pörög, a betöltetlen álláshelyek száma egyre nő, a hiányszakmák megizzasztják a HR osztályokat. Fejvadász cégként azt tartjuk a legfontosabbnak, hogy ügyfeleinket ne csak kiszolgáljuk azzal, amit kérnek tőlünk, hanem folyamatosan figyelve a piacot, szolgáltatásainkat bővíteni tudjuk, és tapasztalatainkat át is tudjuk adni nekik. A hitelesség minden esetben kulcskérdés, így természetesen nem a levegőbe beszélünk, általunk már tesztelt, jól bejáratott lehetőségeket kínálunk. tovább..

    További cikkek
    Csökkent szeptemberben a németországi munkanélküliség

    Szeptemberben csökkent a munkanélküliek száma és a munkanélküliségi ráta Németországban. Teljes cikk

    Sokkal többen dolgoznak, mint tíz éve

    Az elmúlt tíz évben több mint 660 ezerrel nőtt a foglalkoztatottak száma Magyarországon, a versenyszférában például 430-440 ezerrel dolgoznak... Teljes cikk

    Eladósodottságra és munkanélküliségre hivatkoznak a számlát nem fizető magyarok

    Enyhén romlott a fizetési morál Magyarországon a vállalati és lakossági ügyfelek körében egyaránt az EOS nemzetközi pénzügyi szolgáltató idei felmérése szerint. Teljes cikk

    Minőségi idő és érzelmi intelligencia - a CSR új irányvonala

    Hogyan növelhetem a vállalat hatékonyságát? Örök kérdés egy vezető számára. A hangsúly ma már kevésbé az irányítás és felhatalmazás... Teljes cikk

    Az ősz a HR-rendezvények ideje - ez volt a szezonnyitó

    A Pannonjob Kft. szervezésében a Dunántúl egyik legjelentősebb HR szakmai rendezvényére került sor szeptember közepén Székesfehérváron. A több... Teljes cikk

    Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár

    Hogyan lesz az eredmény kimutatható a felsővezetés felé?

    Hogyan lesz az Employer Branding kampány eredménye kimutatható a felsővezetés felé?