kapubanner for mobile
Megjelent: 16 éve

Új irodaházban a Pannon-Work központja

Létezik Magyarországon egy olyan, győri székhelyű, személyzeti szolgáltató cégcsoport, amely az elmúlt 8 évben lépésről lépésre építette ki 21 kirendeltségből álló országos hálózatát és szlovákiai, valamint romániai képviseleteit. Ez a szolgáltató a Pannon-Work Személyzeti Szolgáltató Zrt., melynek központja és ügyfélszolgálata 2008. július 14-től új irodaházban működik tovább.

images

A Budai út 5/A. szám alatti vadonatúj, a cég igényei, elképzelései szerint kialakított épület Győr gyors ütemben fejlődő részén - Gyárváros elején, a Belváros szomszédságában, csaknem a "régi víztorony" mellett - található. Könnyen megközelíthető több városi buszjárattal (7, 8, 12, 14, 15, 31, 31A), a mostani városközponttól gyalog is oda lehet sétálni - áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

A költözésről Molnár Albert, a részvénytársaság informatikai és beruházási igazgatója nyilatkozott: Régi tervünk vált valóra azzal, hogy hamarosan birtokba vehetjük ezt az új épületet. Cégcsoportunk központi funkciói (bérszámfejtés, számlázás, számvitel, igazgatóság, minőségügy, kontrolling, informatika, értékesítés és marketing), továbbá három fő üzletágunkból kettőnek, a munkaerő-kölcsönzésnek és a munkaerő-közvetítésnek a győri munkatársai, valamint a munkavállalóink számára fenntartott ügyfélszolgálatunk működik július 14-től a házban. Ki kell emelnem, hogy a diákmunkával kapcsolatban az álláskeresők, diákok az új helyen is elérhetnek bennünket, de marad a régi, jól megszokott diák-ügyfélszolgálati irodánk is: a Széchenyi Egyetem mellett, a Hédervári utca 31. szám alatt.

Az eddig bérelt irodáink néhány éve még megfelelő méretűek voltak számunkra, az utóbbi egy-másfél évben azonban már újabb irodahelyiségeket kellett bérelnünk, hogy munkatársaink elférjenek, a hatékony munkavégzést, ügyintézést ne akadályozza a zsúfoltság. Több lehetséges megoldás szóba került. Igazgatóságunk végül a Budai út 5/A. alatti ingatlan mellett döntött. A beruházóval folyamatosan egyeztetve, szinte minden üzleti szempontot figyelembe véve épült fel a ház, és így került kialakításra a belső infrastruktúra is. Az épület földszintjén az ügyfélszolgálat, a munkaerő-kölcsönzés, a munkaerő-közvetítés valamint - részben - a diákmunkát szervező munkatársaink kapnak helyet, az emeleteken pedig a központi feladatot ellátó munkatársaink dolgoznak majd.

Bízunk abban, hogy álláskereső ügyfeleink, üzleti partnereink, munkatársaink is elégedettek lesznek az új épület szolgáltatásaival. Az érdeklődőket, álláskeresőket, ügyfeleinket barátságosan berendezett ügyfélszolgálat várja, amely a mozgáskorlátozottak számára is könnyen elérhető. Dolgozóinknak tágas, vidám színű irodákat alakítottunk ki, több tárgyalóval, interjúszobákkal, képzésre alkalmas teremmel, raktárhelyiségekkel, konyhákkal. Az irodákban klímaberendezések, kényelmes bútorok, a kor igényeinek megfelelő műszaki-technikai megoldások teszi kényelmessé és hatékonnyá a munkavégzést.

A beruházás finanszírozásában a Halászi Takarékszövetkezet (új nevén: Duna Takarékszövetkezet) volt a pénzintézeti partnerünk, míg az építési-kivitelezési feladatokat a Kreat-Ing Mérnöki és Kereskedelmi Szolgáltató Kft. koordinálta.

Úgy gondoljuk, hogy az új, impozáns épület jól fog illeszkedni a megújuló és gyorsan fejlődő városrész képébe is! - zárja gondolatait a cég vezetője.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új szervezeti struktúrát vezet be a nemzetközi Generali Csoport

A nemeztközi Generali Csoport június 1-jétől átalakítja szervezeti struktúráját a biztosításra és a vagyonkezelésre összpontosítva - írja a... Teljes cikk

Méltatlan elbocsátás zajlik a Teslánál: többen a biztonságiaktól tudták meg, hogy felmondtak nekik

Egyes gyári alkalmazottak csak akkor vették észre, hogy elbocsátották őket, amikor nem működött a belépőkártyájuk és a biztonsági őrök... Teljes cikk

A vendégmunkások nem létező jogai, avagy mire mutat rá az Autoliv-gyárban folyó sztrájk?

A sopronkövesdi Autoliv-gyárban folyó sztrájk arra is felhívja a figyelmet, hogy a főleg kölcsönzött státuszban foglalkoztatott vendégmunkások... Teljes cikk