Új médiaértékesítési igazgató az Origo Adhouse élén
Ez év december 6-ától Komáromi Csilla Rita személyében új médiaértékesítési igazgató áll az Origo Adhouse élén. Magyarország legnagyobb online értékesítési háza olyan szakembert választott, akinek karrierje "párhuzamos az internettel". A korábbi igazgató, Somogyi Péter Pál majd egy évtizedet töltött az Origónál, s a jövőben is az online média közelében folytatja szakmai pályafutását.
Az új igazgatónő 2000-ben érkezett az RTL Klub-hoz, itt érte őt az internetes lufi kipukkadása. A folyamatosan szűkülő infrastrukturális lehetőségrendszer, s a kereskedelmi televíziót jellemző dinamikusan emelkedő bevétel-elvárás szorításában itt harcolt meg első körben az életben maradásért, majd az internet házon belüli presztízsének növeléséért, az ügynökségek elismeréséért, illetve a direkt hirdetők elégedettségéért. A napi munka mellett figyelte és egy reklámműhely kialakításával szinte azonnal adaptálta a legújabb online hirdetési formákat a televízió honlapján. További értéknövelő tényező, hogy Csilla cross-médiás tapasztalatokat is szerzett, amelyek során az internetet a képernyős, teletextes, illetve mobil platformok szinergiájába vonta be.
Komáromi Csilla Rita átigazolásával az Origo médiaértékesítési csapata egy tapasztalt, érett, széles látókörű szakembert szerzett meg 2006-ban. Az eltelt évek bebizonyították, Csilla csapatban is jó, közvetlen vezetése alatt az Origo ügynökségi sales maximálisan betöltötte a neki szánt piacvezetői szerepet. Vezetése mellett megerősödött, illetve kialakult egy hatékony étékesítési stratégia, amit a kreatív hozzáállás, az ügyfélközpontú látásmód és a szakmai kompetencia jellemez. Komáromi Csilla nyitott, provokálható, következetes vezető, aki operatív környezetből érkezik, erős csapattámogatással, és akinek korábbi szakmai tapasztalatai alapján minden bizonnyal csak kedvezni fognak a Magyar Telekom interdiszciplináris kihívásai.
Helyettese is tapasztalt értékesítő
A most kinevezett médiaértékesítési igazgató munkáját, helyettesként segíti Pócsi Tamás, aki 2001-ben érkezett az akkori Axelero Rt.-hez, így alapító tagja és szakmai motorja a jelenlegi értékesítési csapatnak. Eddigi feladata a direkt hirdetők kiszolgálása volt, amely a legösszetettebb területe az Origo Adhouse munkájának. Az operatív szervezőmunka mellett Pócsi Tamás gondoskodott az értékesítési munka jogi, szerződéses hátterének megteremtéséről, a sales munkát támogató marketing tanácsadás kialakításáról, illetve a technikai fejlesztések koordinálásáról is. Pócsi Tamás is a feltörekvő internetnemzedék képviselője, kinevezése egyértelműen az Origo Adhouse szakmai háttérmunkájának kiemelt támogatását szolgálja.
Az Origo Adhouse új értékesítési igazgatója, Komáromi Csilla tagja az Interactive Advertising Bureau (IAB) Magyarország kilenctagú elnökségének, amely szakmai szervezet 2008. november 18-i megalakulása óta segíti a hazai interaktív és digitális média, marketing növekedését. A nemzetközi IAB Europe fő tevékenysége a lobbizás, az iparági sztenderdek kialakítása, benchmarking és a "best practice" tapasztalatok megosztása.
Komáromi Csilla Rita szerint az internet, mind kommunikációs, mind értékesítési szempontból korunk főhőse. Úgy látja, most jött el az a pillanat, amikor a folyamatos fejlődés olyan súlyt ad az online brandeknek, médiumoknak, szolgáltatásoknak, amelyek mind tartalmilag, mind arculatilag éppen olyan sérthetetlenek lesznek, mint a médiavilág régi szereplői.
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
A Prohuman új vezérigazgatóval, átalakuló menedzsment struktúrával és erős innovációs fókusszal folytatja az elmúlt évek munkáját. Az újonnan... Teljes cikk
A klaszter Lengyelországot, Csehországot, Szlovákiát, Romániát, Ukrajnát és Magyarországot foglalja magában. Teljes cikk
A magyar egyéni és társasvállalkozások közel 40 százalékát képviselő Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) tisztújító küldöttgyűlése... Teljes cikk
- TÉR típushibák, avagy mit ne kövessünk el 5 hónapja
- Trónok harca, avagy a vállalati képzések a trendek és az erőforrások tükrében 6 hónapja
- Négy szállodába nevezett ki új igazgatót az Accor 6 hónapja
- Lemond a HVG vezérigazgatója 6 hónapja
- Itt folytatja pályafutását a Pensum Group FB tagja 6 hónapja
- A gamifikáció, mint a munkaerő-megtartás eszköze 7 hónapja
- Gyakorlatilag tarthatatlan a helyzet a közoktatásban. Ennyi tanár hiányzik 7 hónapja
- A munkavállalók kapnák a szervizdíjat 7 hónapja
- Állásinterjú három szemüvegen át 7 hónapja
- Milyen is az az élménymunkahely? Itt a titok, hol érzik magukat jól a dolgozók 8 hónapja
- Ács Tamást nevezték ki az Unilever Magyarország élére 8 hónapja