Megjelent: 9 éve

Új ügyfélkapcsolati vezetőt igazolt a Crane

Molnár Éva (29) a Crane-nél folytatja pályafutását ügyfélkapcsolati menedzserként. A Next Shiptől érkező, nagyvállalati és startup tapasztalattal egyaránt rendelkező szakember többek között integrált kampányok tervezésében és lebonyolításában fogja segíteni a MasterCardnak dolgozó csapatot.

Molnár Éva az IS Innovative Solutions-nél kezdte pályafutását, ahol főbb feladatai közé tartozott a POS kampányok lebonyolítása és az azokhoz kapcsolódó egyedi eszközök fejlesztése, a kereskedelmi promóciók szervezése, illetve az online és közösségi marketingmegoldások menedzselése olyan ügyfelek számára, mint a Chio, a Philips vagy a Henkel. 2014-ben került a Next Shiphez, ahol senior account managerként főként induló projektekre és startupokra koncentrálva arculattervezési, márkakommunikációs, csomagolás- és kreatív tervezési feladatokat látott el.

Molnár Éva 2015 elején kezdett dolgozni a Crane-nél ügyfélkapcsolati menedzserként. „Olyan embert kerestünk a csapatba, aki fiatalos szemléletével és lendületével hatékonyan tudja támogatni a MasterCardnak dolgozó teamet. Éva fő feladata a tavalyi Content Marketing Award fődíjas Úti Tippek kampány üzemeltetése és továbbfejlesztése” – mondta el Bodnár József, a Crane ügyvezető igazgatója. Az idén 10 éves ügynökségnél az új ügyfélkapcsolati menedzser feladata lesz a pénzügyi szolgáltató innovatív fizetési megoldásokra épülő kampányainak és a fesztivál-megjelenéseinek a koordinálása.

Molnár Éva a Budapesti Gazdasági Főiskola Nemzetközi kommunikáció szakán, azon belül is Reklám szakirányon szerezte meg diplomáját. Az alma materbe több éven keresztül tért vissza meghívott előadóként, ahol grafikai alapismereteket és nyomdai eljárásokat tanított a hallgatóknak. Szabadidejében szívesen foglalkozik fotózással, valamint érdeklődik a gasztronómia és a kulturális rendezvények iránt is.
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új vezérigazgató Magyarország legnagyobb HR-szolgáltatójánál

A Prohuman új vezérigazgatóval, átalakuló menedzsment struktúrával és erős innovációs fókusszal folytatja az elmúlt évek munkáját. Az újonnan... Teljes cikk

Marcin Golebiewski lett a UPS Közép-Európai országklasztere vezetője

A klaszter Lengyelországot, Csehországot, Szlovákiát, Romániát, Ukrajnát és Magyarországot foglalja magában. Teljes cikk

Újraválasztották a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara elnökét

A magyar egyéni és társasvállalkozások közel 40 százalékát képviselő Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) tisztújító küldöttgyűlése... Teljes cikk