kapubanner for mobile

8 cikk a(z) őszinteség címkével - 1. oldal

Együttműködés, őszinteség és az elmaradhatatlan AI - így építsd a munkáltatói márkát

7 hónapja A HR és a marketing együttműködése, a valóságnak megfelelő, vonzó bemutatás és a legújabb technológiák bevetése – ezeket a kulcsfontosságú elemeket hangsúlyozták a munkáltatói márkaépítés legújabb tendenciáit bemutató szakemberek a HR Festen. Teljes cikk...


Hogyan érhető el az alkalmazottak bizalma?

6 éve A bizalom kiépítésének legfontosabb eszköze a nyílt kommunikáció és az odafigyelés. A vezető által kialakított értékek határozzák meg a munkatársak lojalitását, együttműködését. De ez vajon hogyan érhető el- erről ír az mfor.hu oldal. Teljes cikk...


Miért jó befektetés őszintének lenni?!

9 éve Itt szörfözöl a HR portálon, látod ezt az Önbecsapásról szóló hirdetést. Egy pillanatra megragad a szemed rajta. Ráklikkelsz vagy sem, megszólít! Imádjuk becsapni környezetünk, másnak láttatni magunkat, mint amik vagyunk. Teljes cikk...


Aki kérdez: Molnár Zita

11 éve HR Szubjektív rovatunkban Molnár Zita, a Tetra Pak kommunikációs igazgatója kérdez, miután dr. Németh Helga, a Tetra Pak regionális HR Business Partnere kérdésére válaszol. Teljes cikk...


Mit tegyünk, ha súlyos hibát ejtettünk a munkahelyen?

12 éve Míg munkahelyi baklövéseink egy része gyorsan feledésbe merül, más hibák az állásunkba is kerülhetnek. Hogyan lehet kezelni a krízishelyzeteket? - erről cikkezik a HVG. Teljes cikk...


Vezetés nehéz időkben - bizalom nélkül nem megy

13 éve Nehéz gazdasági helyzetben egy vezető számára aktuális kérdés: hogyan tudja megőrizni, sőt, létszámcsökkentés esetén, miként tudja növelni beosztottjai teljesítményét. A nehéz időkben a vezetők egyik legfontosabb feladata a munkatársak bizalmának megőrzése, vagy visszaszerzése, a nyílt, őszinte, megértő kommunikáció és a munkatárs tevékenységének minél szélesebb körű támogatása. Teljes cikk...


Vezető a válságban: csak őszintén és pozitívan

14 éve Abban, hogy egy cég miként vészeli át a válságot, sok más mellett annak is fontos szerepe van, hogy a vezető milyen működési és kommunikációs stratégiát választ. Bár minden cég egyedi, az őszinteség és az alkalmazottakra fordított tényleges figyelem a válság során is eredményes vezetői stratégia. Teljes cikk...


GfK: többet csalunk, mint tíz éve

16 éve Mások becsapása semmilyen esetben nem lehet elfogadható - ezt vallja a GfK Csoport Wall Street Journal Europe megbízásából 19 országban elvégzett vizsgálata során megkérdezettek kétharmada. Az adófizetés és üzleti élet terén előforduló jogszerűtlen magatartás különösen komolynak tűnik, hiszen négyből három válaszadó tartja ezt súlyos problémának saját hazájában. Teljes cikk...