kapubanner for mobile

23 cikk a(z) gamification címkével - 1. oldal

A gamifikáció, mint a munkaerő-megtartás eszköze

7 hónapja Számos kutatás igazolja, hogy a folyamatos fejlődési lehetőség biztosítása növeli a munkavállalói elkötelezettséget. Ezzel párhuzamosan a cégek azokat az alternatívákat keresik, amelyek újszerűek, hosszú távú eredmény érhető el velük és jó időbeosztással képesek akár több száz munkavállalót képezni, mindezt költséghatékonyan. Pintér Tamás, az AGORA Intézet tulajdonosa, szervezetfejlesztési tanácsadó a Tréning Kerekasztal Konferencia október 3-ai rendezvényén bemutatja, milyen innovatív megoldások vannak, hogy a munkaadók és a munkavállalók igényeit is kielégítsék. Teljes cikk...


Hogyan alakítja át a gamification a CSR-t és növeli a globális tudatosságot?

9 hónapja Azok a vállalatok, amelyek játékelemeket építenek a CSR-kampányokba, nagyobb érdeklődést váltanak ki és sokkal inkább cselekvésre ösztönzik a felhasználókat ezáltal fenntarthatóbb jövőt teremtenek. Hogyan is? Erről ír a Games for Business a HR Blogon. Teljes cikk...


Kéthetes versenyt indít a Nokia informatikusoknak

2 éve Március 16-án indul és két héten át tart a Nokia online szoftvertesztelési témájú versenye, amelyre IT-sok és egyetemisták/főiskolások jelentkezését várják. A győztes jutalma 500 000 forint. Teljes cikk...


Technológiai újítások a HR területén

5 éve Az elkövetkező években valószínűleg a HR és a szakmai vezetők legnagyobb kihívásai közé tartozik majd, hogy felmérjék, hogy mely feladatokat és tevékenységeket lehet automatizálni, milyen technológiákat lehet használni és milyen kombinációkban képesek az emberek és a gépek a leghatékonyabb munkavégzésre. Hudák -Fekete Andrea néhány szempontot vett sorra. Teljes cikk...


Ukázok játékosítása a mindennapokban - Tom Sawyer technika

7 éve Ben Rogers és Tom Sawyer kerítésmeszelős párbeszédét azok is ismerhetik, akik nem olvasták Mark Twain regényét. Gyerekkoromban engem is csodálattal töltött el a főszereplő zsenialitása, ahogyan rábeszélte a barátját arra a feladatra, amit nagynénje, Polly néni büntetésből neki szánt. Hogyan adjuk el a nemszeretem, kötelező feladatokat a beosztottaknak? Teljes cikk...


A Z generáció a videojátékokból tanul angolul

7 éve A videojátékoknak legtöbbször a negatív hatásairól hallani, pedig számos készséget is fejleszthetnek. Egy 8000 fős felmérésből kiderült, hogy az idegennyelv-tudás, a reakcióidő és a logika is fejlődhet a játék során. Teljes cikk...


Pécsi start-up a tanulási technológiák olimpiájának döntőjében

7 éve A pécsi Games for Business Kft. tanulási platformját beválasztották a Learning Technologies Awards döntőjébe, tudatta a cég. Teljes cikk...


Hat legnépszerűbb e-learning trend 2016-ban

8 éve Ha közelebbről vetünk egy pillantást a jelenlegi technológiai trendekre, erős elképzeléseink lehetnek afelől, hogy mi is történik az e-learning iparral idén. Például a gamifikáció, a növekvő automatizmus vagy a reszponzív tananyagok térhódítása, hogy csak néhány felkapott témát említsünk. Miért is fontos ez? A naprakész tudás teszi relevánssá és megbízhatóvá a kurzusodat a tanulók számára - olvasható az elearning HR blogban. Teljes cikk...


Tényleg lehet játszani egy követeléskezelő cégnél?

8 éve Egy követeléskezeléssel foglalkozó cégnél kritikus kérdés a munkavállalói elégedettség és jól-lét, hiszen ezáltal biztosítható az eredményesség a gyakran stresszes és olykor monoton munkakörnyezetben. Nemes János, az EOS Magyarország cégcsoport (EOS Faktor Zrt. valamint EOS KSI Kft.) HR igazgatója és Szöllős Andrea a HR csapat egyik generalistája, aki maga a játékok megálmodója arról meséltek nekünk, hogy hogyan lehet játékokkal a légkört, a hangulatot javítani, és akár rövid idő alatt a cég bevételét növelni. Teljes cikk...


A magyar HR-szakma képzettebb az európai átlagnál

9 éve Vendler Balázs közel 20 éve dolgozik a kreatív iparban, a MarkCon Csoport ügyvezetőjeként és a Games for Business alapítójaként 2006 óta foglalkozik játékos toborzással. Balázs rendszeresen publikál és ad elő a témában, hogy a szervezetek és a HR-világ számára is könnyebbé tegye az útkeresést a jövőbe. A Personal Hungary szakértőjét saját területéről, a gamification-ről kérdeztük. Teljes cikk...


Jó élménnyé kell-e tenni egy állásinterjút?

9 éve Szinte minden foglalkoztató a fiatal tehetségeket szeretné bevonzani, ezért egyre kreatívabb megoldásokkal készülnek megszólítani őket. A fejlesztés, és az értékesítés üzleti folyamatainak a játékosítása is már „úton van”, a kiválasztás videojátékba ágyazott megjelenítése pedig már meg is érkezett Magyarországra. A trendről, és a hazai tapasztalatokról beszélgetett a HR Portál munkatársával Bíró Noémi, a PwC Közép-európai Recruitment Toborzási vezetője és Vendler Balázs gamification szakértő. Teljes cikk...


Az élmény, ami megkülönböztet - A munkavállalói élményekből versenyelőny lesz?

9 éve Mára a vállalatok jelentős része felismerte, hogy nem elég csupán kiváló minőségű terméket előállítani. A jó termék önmagában kevés, ha nincs mellette sztori, amely a termékhasználaton túl élményhez juttatja a fogyasztót. Az elmúlt években trendként jelent meg, hogy a cégek a vásárlókon kívül az alkalmazottak számára is élményt akarnak nyújtani a munkahelyeken. Teljes cikk...


HR szoftverek eljövendő világa

9 éve A technológia elképesztő ütemben fejlődik. Alig egy évtizede az íróasztalon összekábelezett gépeinket pár éve táskákban, tegnap a zsebünkben, ma már a csuklónkra csatolva vihetjük haza. Sőt, ma már nem csak trendi egy új technológia használata, de a viselhető okoseszközök révén a divat alkotóeleme is lett. Teljes cikk...


Az egyetemeken is terjesztik a játékosítás módszerét

9 éve A BME Management Szakkollégium egyetemistáknak szervezett Szakmarathon rendezvénye idén a Vissza a jövőbe címet kapta. Az április végén tartott eseményen beavatták az érdeklődőket, mire számíthatnak a jövőben a tudományok és az élet egyes területein és megismerkedhettek a játékosítás módszertanával is. Teljes cikk...


Elkötelezett munkavállaló - játékosan

9 éve A játék a munka ellentéte. Ez volt az ipari forradalom egyik fő üzenete a dolgozók és vezetők számára. Mára ez a gondolat megfordult: a játék éppen a munka ösztönzésére tud szolgálni. Miért és hogyan? – merülhet fel a két alapvető, de nagyon fontos kérdés. A válasz a gamificationben keresendő. Teljes cikk...


2015-ös top e-learning trendek

9 éve A DigitalChalk honlapján egy kiváló cikkre bukkant az e-learning blog, melyből kiderül milyen uralkodó trendek, várhatók az e-learning piacán az idei évben. A 2014-es e-learning slágerek közül több témakörrel találkozhatunk idén is. Teljes cikk...


HR és technológia: tényleg mindent ezzel intézzünk?

9 éve Imádom a csúcstechnológiát. Hardvert és szoftvert egyaránt – mindent, ami modern, gyors, egyszerű, szép – és segíti a mindennapjaimat. A szépség nem mellékes – a hasznosságuk mellett érzelmileg is megérintenek az új eszközök és alkalmazások, ahogy így vannak ezzel még nagyon sokan rajtam kívül, még ha nem is tudatosítják ezt magukban. A technológia sok mindenben egyszerűbbé, könnyebbé vagy érdekesebbé és színesebbé teheti az életünket. Kétségtelen szerepe van korunk számos olyan versenyelőnyében, ami miatt – ha egy működő időgép ezt lehetővé is tenné számunkra – racionális megfontolásból kevesen választanánk, hogy életünk hátralevő részét korábbi korokban kelljen leélnünk, legyen az 20, 200 vagy 2000 évvel ezelőtt. Az internetre kapcsolódó mobileszközök elterjedése révén a csúcstechnológia használata az elmúlt években olyannyira mindennapjaink részévé vált, hogy HR szakemberként sem tehetjük meg, hogy nem veszünk erről tudomást saját szakmánk befolyási körein belül. Teljes cikk...


Bencze Róbert, a PwC Magyarország HR-tanácsadás igazgatója

9 éve Róbert igazgatóként dolgozik a PwC Közép-Kelet Európai régió HR-tanácsadási üzletágában és a "Vezetés és tehetség" területek szakmai felelőse. A szakember több mint kétszáz hazai és nemzetközi nagyvállalat HR-rendszereinek kialakításában és fejlesztésében vett részt. Teljes cikk...


Új módszer az elkötelezettség növelésére

10 éve Mire van szüksége egy vállalatnak ahhoz, hogy játékosításra adja a fejét? Hogyan motiválhatóak a munkavállalók a gamification segítségével? Ezekre a kérdésekre adott válaszokat a második Gamification Roundtable online rendezvény, melynek fő témája a felhasználói elköteleződés volt. Teljes cikk...


Digitális és globális trendek, újszerű szoftveres megoldások a Personal Hungaryn

10 éve A „TEDx Corporate bemutató” és a Gamification is zászlóshajói lesznek az idei, 11. Personal Hungary Emberierőforrás-menedzsment Szakkiállításnak. Teljes cikk...


/cimkek/gamification.html