18 cikk a(z) Kádár Balázs címkével - 1. oldal

Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!

7 éve Harmadik alkalommal díjazták a munkáltatói márkát építő cégeket. Az Employer Branding Award 2016-on az is elhangzott, hogy a HR magasabb stratégiai szintre kerülhet a munkáltató márka építése közben. Teljes cikk...


Mire figyeljünk oda a HR és a kommunikációs osztályok együttműködésében?

8 éve Mire figyeljünk oda a HR és a kommunikációs osztályok együttműködésében? Teljes cikk...


Hogyan lesz az eredmény kimutatható a felsővezetés felé?

8 éve Hogyan lesz az Employer Branding kampány eredménye kimutatható a felsővezetés felé? Teljes cikk...


Nincs elég budgetem egy teljes Employer Branding stratégiával elindulni, mit tegyek?

8 éve Mit ajánlanak akkor, hogyha nincs elég budgetem egy teljes Employer Branding stratégiával elindulni? Teljes cikk...


A vonzó szlogenek kikopnak

8 éve Első cikkünk arról szólt, hogy tisztázzuk mi is az employer branding valójában. Mit jelent, melyek a jellemző tartalmi elemei és miért kell, hogy stratégiai szerepe legyen a szervezeten belül. Összefoglaltuk a szakmai komplexitást, illetve azon fő kritériumokat, melyek betartása és megvalósítása szerintünk elengedhetetlen a sikeres munkáltatói márkaépítés során. Cikksorozatunkat most azzal folytatjuk, hogy bemutassuk, hogyan álljunk neki ennek a folyamatnak. Teljes cikk...


1-3 év egy munkáltatói márka kiépítése - Employer Branding kalauz az útvesztők világában

8 éve Employer Branding témában már sok cikk és komment született, hiszen a téma egyre népszerűbb HR és kommunikációs szakmai körökben egyaránt. Éppen ezért az MPRSZ Employer Branding Tagozata útjára indít egy olyan cikksorozatot, melyben arra vállalkoznak, hogy tudatosan felépítve, tapasztalataikra alapozva keretbe foglalják a témával kapcsolatos legfontosabb építőkockákat, tennivalókat és ezek sikeres alkalmazására vonatkozó tapasztalati megfigyeléseket. Teljes cikk...


Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre?

8 éve Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre? Teljes cikk...


Lehet toborzásra használni a munkáltatói márkaépítést?

8 éve Mi a munkáltatói márkaépítést a toborzás segítésére kívánjuk használni. Jól gondolkodunk? Teljes cikk...


Hogyan tűnhetünk ki munkáltatóként egy állásbörzén?

8 éve Tervezünk kimenni állásbörzésre. Mikre figyeljünk oda, mitől lehetünk vonzóbb munkáltatók másoknál? Ki lehet tűnni a többiek közül? Teljes cikk...


Új szemlélet a megváltozott munkaerő-piaci helyzetben - Rendhagyó HR Fórum

8 éve A munkaerőpiac egyre kiemeltebb problémája a súlyos munkaerőhiány. Ez a helyzet a következő években előreláthatólag tovább fokozódik, és a HR szakemberek tehetetlennek érzik magukat. A munkaerő megtalálása és megtartása komoly gondot okoz, holott a közép-dunántúli munkaadók 18 százaléka tervez létszámbővítést 2016 második negyedévében. Fontos változás az elmúlt évekhez képest, hogy már nem csak a mérnökökért, a kvalifikált szellemi dolgozókért, hanem a betanított munkásokért is kiélezett verseny zajlik a cégek között. Teljes cikk...


Gyakornok Employer Branding témára

8 éve Szeretnék egy gyakornokot véglegesíteni és Employer Branding témára kinevezni. Mit gondol erről? Teljes cikk...


Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet?

8 éve Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet? Teljes cikk...


Hogyan értessük meg a felsővezetéssel az Employer Branding lényegét?

8 éve Hogyan értessük meg a felsővezetéssel az Employer Branding lényegét és hozzájárulását a vállalati eredményességhez? Teljes cikk...


Miért fontos az Employer Branding Analízis?

8 éve Miért fontos az Employer Branding Analízis a folyamat elején? Több tanácsadó is ezt ajánlotta. Teljes cikk...


A vonzás hatalma, rendszerben

9 éve Néhány felvetésre, praktikus kérdésre szeretnénk válaszolni Employer Branding kapcsán, amelyeket az Magyar PR Szövetség (MPRSZ) Employer Branding tagozat tagjai, érdeklődő vállalatok vezetői vetettek fel, hoztak szóba az elmúlt időszakban. Kádár Balázst, a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) tagozat vezetőjét, a Bindermann HR-COM ügyvezető partnerét kérdeztük. Teljes cikk...


Minden cégnek van munkáltatói márkája - még ha nem is tud róla

9 éve A Magyar PR Szövetség 2015. június 17-én ünnepélyes keretek között megalakította az Employer Branding tagozatát. Az MPRSZ azért döntött a tagozat létrehozása mellett, mert úgy vélik, a munkáltatók figyelmét fel kell hívni arra, hogy a munkáltatói márkaépítés elengedhetetlen a tehetségekért folyó versenyben, a szervezetek versenyképességének fenntartásában, valamint a megfelelő minőségű és mennyiségű humánerőforrás biztosításában. A HR Portal Kádár Balázst, az Employer Branding tagozat vezetőjét, a Bindermann HR Kommunikációs Kft. managing partnerét kérdezte. Teljes cikk...


Új vezető és új tagvállalat a Multeam360 Csoportban

9 éve 2015. április 1-től a kecskeméti Mercedes-Benz autógyár volt kommunikációs igazgatója erősíti a Multeam360 Kommunikációs Csoportot. Kádár Balázs a Daimler hazai leányvállalatánál a kommunikáció irányítása mellett a vállalat belső (HR) kommunikációját és a munkáltatói márka építését is felügyelte. Teljes cikk...