kapubanner for mobile

16 cikk a(z) online toborzás címkével - 1. oldal

Hogyan (ne) toborozz egy virtuális állásbörzén?

3 éve A tavalyi év nem kedvezett a toborzási rendezvényeknek, így az álláskeresés is szinte teljesen az online platformokra korlátozódott. Teljes cikk...


A munkavállalók több mint fele látatlanban is elfogadná az új állást

4 éve Egy napokban készült felmérés szerint a magyar munkavállalók elenyésző része, csupán 6%-a ragaszkodna ahhoz, hogy személyesen is találkozzon leendő felettesével vagy kollégáival, mielőtt elfogad egy új állásajánlatot. Közel 60%-uk viszont határozottan állítja, hogy megelégedne azzal, ha csak telefonos és videós állásinterjúra lenne lehetősége, úgy is tudna döntést hozni. Teljes cikk...


Jakab Dávid, a SmartDreamers Magyarországért felelős igazgatója

7 éve Jakab Dávid 2016. novembere óta a SmartDreamers Közép-európai regionális online toborzási platform magyarországi piacépítéséért felelős igazgatója: „Büszke vagyok rá és lelkesedéssel tölt el, hogy a SmartDreamers-el a magyarországi vállalatoknak és álláskeresőknek a legfejlettebb toborzási- és álláskeresési megoldásokat kínáljuk.” Teljes cikk...


Kapuőr bárdjából lepkeháló - a megtartás lett az új kiválasztás

8 éve Az offline, személytelen, hirdetés alapján önként jelentkeztetéses kiválasztási módszerekkel szemben egészen más kompetenciákra van szüksége a sikeres recruiternek. Azt, hogy hogyan vált a „megtartás” korunk kiválasztásává, szakértő csapat vitatta meg a JAM soron következő reggelijén a KAPTÁR-ban. A social marketinges, a szervezetfejlesztő, a multinacionális tanácsadó cég hazai vezetője, és az online toborzás hazai szakértője abban egyetértett, hogy a sikeres kiválasztás alapja a folyamatos bevonzás, partnerként kezelés, és a vonalbeli vezető igényeinek a pontos ismerete. Teljes cikk...


Itthon még mindig 1.0, ami a toborzásban folyik

8 éve Paroczay Balázs egy utánozhatatlan személyiség, az ember, aki sokat van külföldön ’otthon’, aki őszinte előadásaival, humorával szinte észrevétlenül adja át tudását. A Randstad Sourceright színeiben dolgozik, lassan negyedik éve, jelenleg Recruiting Stratégiai és Innovációs vezetőként. Balázs energikus, vidám profi, aki hatalmas networkkel rendelkezik itthon és külföldön egyaránt. Éles szemmel látja meg a jövő útjait, bátran újít és lép előre. Balázs jóvoltából került megalapításra a truBudapest, amely igazi élményt és tanulást jelent a hazai recruiter szakma számára. Legutóbb a HVG HR Center által szervezett Online Toborzási Konferencián hallgattuk meg és gondolkodtunk el az előadása mély tartalmán 400 hazai szakemberrel együtt. Teljes cikk...


A nemzetközi mobilitás növekedése globális HR-stratégiát tesz szükségessé

9 éve Az álláskeresők többségének külföldi karriercéljai mögött rejlő motivációkról és a HR szakma jövőjéről Mike Bookerrel, a StepStone nemzetközi sales igazgatójával, a The Network ügyvezetőjével beszélgettünk. A beszélgetés apropóját a közelgő Profession.hu HR Konferencia és Kiállítás adta, melyen előadóként élőben is meghallgatható a szakember. Teljes cikk...


Google vs. Facebook vs. LinkedIn - hirdetési fortélyok a toborzás során

12 éve A marketing már régen felfedezte magának a közösségi hálók lehetőségeit és a HR szakma is egyre jobban kiveszi a neki járó tortaszeletet. Ha toborzásra kerül a sor, nem lehet már kihagyni a social mediát, hiszen hatékonyabbak és költséghatékonyabbak, mint a hagyományos toborzási csatornák. Az online apróhirdetések (pl. Google) mellett kiemelt szerepet érdemes szentelni a Facebookon és a LinkedIn-en elhelyzett hirdetéseknek és a hosszú távú közösségépítésnek. Teljes cikk...


Mi kell egy jó álláskereső portálhoz?

14 éve Nem a kínált állások száma, sokkal inkább a hirdetések minősége dönti el, melyik állásportálon nézünk munka után. Az egyszerű használat és a releváns ajánlatok száma mellett az álláskeresőknek a keresőfunkció tökéletes működése a legfontosabb egy kutatás szerint. A közösségi média előretörése és az ajánlások alapján történő toborzás szintén új kihívások elé állítja az online szolgáltatókat. Teljes cikk...


Reformért kiált a hazai személyügyi informatika

16 éve Hazánk az elmúlt években meglehetősen lemaradt a személyügyi informatika terén, hisz a legtöbb cégnél csupán a bérkifizetések követésére, illetőleg egyéb adminisztrációs célokra használják az IT újkori vívmányait. Pedig HR-alkalmazások egész sora állna a rendelkezésükre, kezdve az önkiszolgáló munkavállalói HR-portáloktól a vezetői információs rendszereken keresztül az online toborzási és oktatásszervezési módszerekig. Teljes cikk...


Online toborzás jövője: Pointwing

16 éve Leegyszerűsödik az álláshirdetések, jelentkezések kezelése a VCG szoftvercsomagja által. Teljes cikk...


Forradalmi újdonság az online toborzási folyamatok kiszervezésének területén

19 éve A londoni székhelyű CVO Csoport, mely Európában vezető pozíciót tölt be a munkaerő-kiválasztás területén, és mely egyben Közép- és Kelet Európa vezető online toborzó cégének, a CV-Online-nak anyavállalata, elindította PreSelector Europe elnevezésű új szolgáltatását, mely egyedi online szolgáltatásokat nyújt internetes toborzást alkalmazó ügyfelei számára az online toborzási folyamatok kiszervezésének területén (recruitment outsourcing). Teljes cikk...


Interneten találja meg álmai könyvelőjét?

19 éve Rájár a rúd a könyvelőkre: nemcsak az ügyviteli szoftvergyártók tizedelik meg ügyfeleiket, hanem - a túlkínálat miatt - egymással is versenyezniük kell. A párkeresés problémájához hasonló jelenség miatt idén több száz könyvelő fordult az internethez segítségért. Teljes cikk...


Miként használjuk az Internetet toborzásra? - III.rész

20 éve Az alábbiakban hasznos ötleteket gyűjtöttünk össze az online önéletrajzi adatbázisok hatékony böngészéséhez: Teljes cikk...


Miként használjuk az Internetet toborzásra? - II.rész

20 éve Ezen pontnál érdemes kitérnünk néhány olyan mesterfogás ismertetésére, mellyel növelhetjük az álláshirdetés hatékonyságát és elősegíthetjük, hogy a pályázók mielőbb rálelhessenek cégünk álláshirdetésére: Teljes cikk...


Miként használjuk az Internetet toborzásra? - I.rész

20 éve Az internetes toborzás népszerűségének növekedésével egyre több internetes állásoldal jelenik meg, ami a toborzási szakember számára olykor komoly fejtörést okozhat: Miként biztosíthatjuk, hogy a pozíció meghirdetésével a legmegfelelőbb jelölteket célozzuk meg? Teljes cikk...