17 cikk a(z) reklámadó címkével - 1. oldal

Cégmarketing trendek 2017-ben - aki nem követi, versenyhátrányba kerül

7 éve Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani - tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig! Teljes cikk...


Vita a reklámadóról, módosítják a költségvetést

9 éve Az Országgyűlés szerdai ülésén több ponton módosíthatja az idei költségvetést, majd megkezdi a jövő évi büdzsé péntek estig tartó általános vitáját. Teljes cikk...


Súlyos teher lehet az új reklámadó

9 éve A reklámadó súlyos teher a kereskedőknek, mivel jelentős hányada, közvetlenül vagy közvetve, a fogyasztási cikk kereskedelmet terheli - véli az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ). Teljes cikk...


Változtatniuk kell a reklámadón a kötelezettségszegési eljárás miatt

9 éve A kormány 3-5 százalékos reklámadót mérlegelhet, és arra törekszik, hogy a kisebb médiacégeket megvédje - ez körvonalazódott az Országgyűlés gazdasági bizottságának hétfői ülésén Lázár János és Rogán Antal szavaiból. Teljes cikk...


Kiknek árthat a kiterjesztett reklámadó?

9 éve Amennyiben a változás a jelenleg tudható tervek szerint alakul, akkor a reklámadó egy alsó határ nélküli, egykulcsos adó lehet, amelyet minden médiavállalkozásnak fizetnie kell a reklám közzétételéért, vagyis az abból származó bevétel után, írja a Napi.hu. Teljes cikk...


Egykulcsos reklámadó, de több befizető

9 éve A jelenlegi sávos helyett egykulcsos rendszer bevezetését javasolta Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter, mértékéről azonban egyelőre nem beszélt. Ugyanakkor a Magyar Reklámszövetség a 0 százalékos adózói körbe eső cégek bevonása a Reklámadó hatálya alá ellehetetlenítheti a kis médiavállalkozásokat. Teljes cikk...


Reklámadó változásai 2015-ben

9 éve A reklámadóval kapcsolatban az egyik legfontosabb változás 2015-től az adóhatósági nyilvántartás rendszere. Teljes cikk...


Az RTL csatornái elhagyják Magyarországot

9 éve Az RTL Klub kivételével az összes többi csatornáját elköltözteti Luxemburgba az RTL-csoport, értesült az Index. Teljes cikk...


Reklámadó: beszűkülő nyilvánossághoz és elbocsátáshoz vezet

9 éve A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) szerdán közleményben szólította fel az Országgyűlés tagjait, hogy ne szavazzák meg a reklámadóról szóló törvény módosítását. Teljes cikk...


Kivándorolhatnak a webáruházak

9 éve Számos kis és közepes hazai webáruház dönthet úgy a közeljövőben, hogy külföldre teszi át székhelyét, amelyhez a legutolsó lökést a reklámadó bevezetése jelentheti – mondta a Világgazdaságnak Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) elnöke. Teljes cikk...


Bárkit érinthet a reklámadó

10 éve A reklámadóval eddig nyilvánosan vitatott problémák hatása eltörpül az önreklámra vonatkozó adókötelezettségből fakadó következmények mellett. Ez ugyanis a legszélesebb adózói kört érinti: gyakorlatilag minden vállalkozás kötelezett lehet valamilyen formában - írja Jancsa-Pék Judit, az Adózásról érthetően a HR Blogon. Teljes cikk...


A reklámadó 15 millió euró plusz adóterhet jelent az RTL-nek

10 éve A magyarországi reklámadó miatt, az előzetes számítások alapján, éves szinten megközelítőleg 15 millió euróval nő az RTL csoport adóterhe, befolyásolva a 2014-es nettó nyereséget - szerepel az RTL csoport hétfői közleményében. Teljes cikk...


L. Simon a Facebooktól is beszedné a reklámadót

10 éve A reklámadóról szóló hétfőn benyújtott törvénytervezet csak a nyitánya egy folyamatnak, a közösségi oldalakat is bevonnák az adózói körbe - mondta L. Simon László fideszes országgyűlési képviselő, a reklámadóról szóló törvényjavaslat előterjesztője kedd reggel a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában. Teljes cikk...


Az RTL szerint a kormány adónak álcázva akarja tönkretenni a tévét

10 éve Az RTL Magyarország szerint a reklámadó bevezetése durva kísérlet arra, hogy a kormány ellehetetlenítse az ország legnagyobb médiumát, amely "az elmúlt 17 évben bizonyította a pártoktól, és így a kormánytól való függetlenségét". A TV2 is tiltakozik. Teljes cikk...


Igaz-e, hogy a Sanoma vezetője torzítani akarja a médiapiacot?

11 éve Választ vár a Fidesz a Sanoma Media Budapest Zrt. vezérigazgatójától, Szabó Györgytől arra, igaz-e, hogy pénzügyileg és politikailag is torzítani akarja a magyarországi médiapiacot - közölte a kormánypárt kommunikációs igazgatója hétfői budapesti sajtótájékoztatóján. Teljes cikk...


Reklámadó: nem kerül a parlament elé a javaslat a tavaszi ülésszakban

11 éve Nem kerül a parlament elé a reklámadóról szóló javaslat a tavaszi ülésszakban - közölte a Magyar Reklámszövetség csütörtökön a honlapján. Teljes cikk...


Létszámleépítéseket hoz a szakma szerint a reklámadó

11 éve Főként a minőségi sajtótermékeket fenyegeti, a terület 2-3 százalékos nyereségrátáját teljes mértékben felemészti, végső soron tömeges elbocsátásokhoz vezet a reklámadó a Magyar Lapkiadók Egyesületének kedden közzétett állásfoglalása szerint. Teljes cikk...