14 cikk a(z) social media címkével - 1. oldal

How to Instagram Story Viewer Download?

1 éve Instagram has become one of the most popular social media platforms in the world, with millions of users sharing photos, videos, and stories every day. Teljes cikk...


Miért mond fel egyre több fiatal dolgozó élőben a TikTok-on?

13 hónapja Egyre több fiatal munkavállaló közvetíti valós időben felmondását. A videók milliós nézettséget érnek el a TikTokon. A #quittok jelenséget mutatja be és az okokat elemzi a BBC írása. Teljes cikk...


Így építsd fel Linkedin profilodat

2 éve 1,2 milliónál is többen léptek fel rá Magyarországról, de a nagy többség csak a funkciók kis részével él. Pedig a Linkedin nélkül bizonyos üzletágak már alig tudnak létezni: álláskeresőktől kezdve multis vezetőkön és szakértőkön át kisvállalkozókig széles kör használja. Hogyan lehet a maximumot kihozni ebből az üzleti célú közösségi oldalból? Miként lehet kitűnni szakmánkban vagy akár új állást szerezni? Teljes cikk...


Mennyit keresnek a marketing szakemberek?

3 éve Tavaly tarolt a digitális piac, aki marketingesként erre specializálódott, kapós volt az álláspiacon. A kezdő fizetések bruttó 300 ezer forinttól indulnak, regionális marketing igazgatóként bruttó 2 millió forintot is meg lehet keresni havonta. Íme a bérek pozíciónként. Teljes cikk...


A kreatív tartalmak szerepe a HR-ben, employer brandingeben

5 éve Változatos tartalmak, kreatív megoldások, sokoldalú megjelenések, online platformok. A sok és változatos megjelenés és folyamatos kommunikáció a munkavállalók felé nagyban hozzájárul a cég jó PR-jának kialakításához. Milyen szerepet tölthetnek be a vállalati kommunikációban a videók és miért jó ez a HR-nek? Teljes cikk...


A generáció, aki nem tűri a szemfényvesztést

6 éve Igen, az Y és Z generáció tagjai azok, akik messziről kiszagolják a mézesmadzagot és nagy ívben kerülik el azokat a munkáltatókat, akiről nem hallottak ódákat. Teljes cikk...


Diákmunkást keresel? Íme pár tipp, hogy biztosan jól hirdesd!

6 éve A Hive Creative megvizsgálta a Neticle segítségével az Y és Z generáció számára kínált gyakornoki és diákmunka lehetőségek hirdetéseit a közösségi térben. Az ő esetükben az a helyzet, hogy szinte már lételemük a social, ezzel kelnek és fekszenek, ezt lélegzik. Így elég kézenfekvő olyan közegben megcélozni őket, amelyben otthon érzik magukat, nemde? Teljes cikk...


Házon belülről érkezik az Avantgarde új PR igazgatója

6 éve PR igazgatóként irányítja tovább Tengelits András az Avantgarde account csapatának munkáját - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Az álláskereső oldalakon találnak legtöbbször egymásra cégek és a dolgozók

7 éve A munkavállalók többsége az álláskereső oldalakon böngészi a lehetőségeket, míg a cégek nagyobb részben szintén ezeken keresztül keresnek új dolgozókat - derül ki az nrc 5 évet felölelő kutatásából. Teljes cikk...


Kockázatos lehet a közösségi oldalakat használni a toborzásban

11 éve A cégek egyre inkább felismerik a közösségi oldalak előnyeit, melyeket nemcsak üzleti, hanem toborzási célokra is alkalmazhatnak. Fontos azonban, hogy a munkáltatónak mindig be kell tartania az információs önrendelkezésről szóló törvény, valamint a Munka törvénykönyve szabályozásait. A Taylor Wessing e|n|w|c nemzetközi ügyvédi iroda most ezeket foglalta össze. Teljes cikk...


Alaposan takarítson a közösségi oldalakon, mielőtt elküldi az önéletrajzát!

11 éve Amerikai HR-szakemberek körében készített felmérés szerint a hetven százalékuk már utasított el állásra jelentkezőt amiatt, amit a közösségi oldalakon talált róla - írja a Népszabadság. Teljes cikk...


Toborzás: a PR-hoz elengedhetetlen a közösségi média

11 éve A HR-esek lassan megszokják, hogy a keresők mellett a közösségi oldalak is napi munkaeszközzé válnak. Ahogy az internethasználat mértéke rohamosan nő, a közösségi oldalak elterjedése is még inkább fénykorát éli. Mivel a toborzás potenciális célközönsége naponta többször is körülnéz a közösségi oldalakon, így elérésük hatásos módja lehet az ezeken feladott álláshirdetés, mint poszt. De valóban működik ez? Tényleg ez a hatékony módszer? Teljes cikk...


Google vs. Facebook vs. LinkedIn - hirdetési fortélyok a toborzás során

12 éve A marketing már régen felfedezte magának a közösségi hálók lehetőségeit és a HR szakma is egyre jobban kiveszi a neki járó tortaszeletet. Ha toborzásra kerül a sor, nem lehet már kihagyni a social mediát, hiszen hatékonyabbak és költséghatékonyabbak, mint a hagyományos toborzási csatornák. Az online apróhirdetések (pl. Google) mellett kiemelt szerepet érdemes szentelni a Facebookon és a LinkedIn-en elhelyzett hirdetéseknek és a hosszú távú közösségépítésnek. Teljes cikk...