kapubanner for mobile

47 cikk a(z) Tesk címkével - 1. oldal

Ezért nehéz ma felvenni egy mérnököt: 38 százalékos bértöbblet kell a váltáshoz

6 hónapja Közel 40 százalékkal magasabb bérajánlat kell ahhoz, hogy munkahelyet váltsanak a mérnökök - derül ki a TESK Group szeptemberi felméréséből. A mérnökök teljes bruttó átlagbére 927 ezer forint volt. A munkahelyen a legfontosabb megtartó tényező a jó munkahelyi légkör. Tokár Péter ügyvezető ismerteti a felmérés főbb eredményeit. Teljes cikk...


3 toborzási tipp, mielőtt elköltjük a pénzt a Facebookon

4 éve Nem mindegy, milyen pozícióknál és hogyan vágjunk bele Facebook toborzásba. Kampánycsapatunk 4 éve csak ezzel foglalkozik! Csak az elmúlt negyedévben több mint 100 kampányt bonyolítottak le, amelyekből 3500 konkrét jelentkezőt generáltak partnereinkhez. A kétkedőket is szeretnénk megnyugtatni: a rendszer működik! Hogy hogyan? Teljes cikk...


Ezeknél a pozícióknál hatékony a Facebook toborzási kampány

5 éve Nem mindegy, milyen pozícióknál és hogyan vágjunk bele Facebook toborzásba. Ezért a Tesk Csoport összegyűjtött néhány alapelvet, ami segít átlátni, mikor hatékony egy-egy ilyen toborzási kampány. Teljes cikk...


Mire figyeljünk, ha értékesítőt keresünk?

5 éve Az értékesítők toborzása (sok más pozícióhoz hasonlóan) külön műfaj. Most összegyűjtöttük, milyen tényezők nehezítik az értékesítői pozíciók betöltését, és milyen megoldásaink vannak ezekre Toborzási Csomagjainkban. Teljes cikk...


Egy átfogó fizikai bérfelmérés margójára

7 éve Az elmúlt hónapokban sokan és számos fórumon voltunk kénytelenek foglalkozni a hazai munkaerőhiánnyal, amelynek enyhülésére egyelőre idén sincsenek biztató jelek. Tudjuk és saját bőrünkön érezzük, hogy a konkurencia is mozgolódik és kemény erőfeszítést tesz a munkaerő megtartására és bevonzására. Hogy milyen pozíciókban a legfájóbb a hiány? Teljes cikk...


Ön dolgozna árulfeltöltőként a Tescóban? - nem túl vonzó a kereskedelmi szakma

8 éve Miközben megszellőztette a sajtó a Tesco kivonulási szándékát, a munkaerőhiány a tetőfokára hágott. A legnagyobb kiskereskedelemi láncok három-ötezer dolgozót tudnánk azonnal felvenni. Ám hazánkban a kiskereskedelemnek rossz a híre. Tokár Péter, a TESK csoport ügyvezető igazgatója úgy látja, fel kellene hozni a szakma presztízsét egy magasabb szintre: versenyképes bérekkel, dolgozói megbecsüléssel (ehhez kellenek a megfelelő vezetők is), és a munkáltatói arculatok helyreállításával. A Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezete nettó 200 ezer forintos fizetésért küzd. Teljes cikk...


Új vezető a BDO toborzási üzletágának élén

9 éve Szeptembertől Jordán Szabolcs (37) személyében új vezetője van a BDO Recruitment és Expat üzletágának - tájékoztatta portálunkat a cég. Teljes cikk...


Miért kell jelen lenni a LinkedIn-en?

9 éve A toborzóknak, fejvadászoknak és cégeknek a hagyományos hirdetési felületeken túl a közösségi oldalakon is jóval aktívabbá kell válniuk, ha szeretnék megszerezni maguknak a fiatal tehetségeket. Ugyanis itt van jelen a célközönségük. Ráadásul a LinkedIn kifejezetten igyekszik erősíteni a profi toborzók felé a szolgáltatásait. A hosszú távú cél pedig az, hogy ebben a rendszerben minden cég és felkínált állás benne legyen, a kereslet és a kínálat a közösségi oldalon keresztül egymásra találjon. Ehhez persze a vállalatoknak, legalábbis itt Magyarországon, komoly szemléletváltásra van szükségük, hiszen egyelőre elenyésző az olyan állásajánlatok száma, ahová LinkedIn profillal lehet jelentkezni, míg ez a világ más országaiban már bevett gyakorlat. Ezt a szemléletváltást szolgálta a Tesk HR szakmai rendezvénye, amely a toborzás új lehetőségeiről szólt. Teljes cikk...


Columbo módszereivel kell toborozni

10 éve A toborzás nem más mint PR, és olyan nincs, hogy nincs jelölt. Ezzel a két megállapítással, valamint a cím kijelentésével lehetne talán összegezni Tokár Péter, a Tesk ügyvezetőjének a tökéletes toborzásról és kiválasztásról szóló előadását. Elmúltak azok az idők, amikor egy, az újságban elhelyezett álláshirdetéssel meg lehetett találni a kívánt munkaerőt. Ma már a vállalatnak önmagát kell népszerűsíteni és nyomozókat megszégyenítő eszközökkel kell felkutatnia a megfelelő jelentkezőket. De vajon hogyan? Teljes cikk...


Vannak helyek, ahol mindenki tudja, hogy érdemes az elsők között érkezni

10 éve Élmény, siker, hírnév, elismerés, renomé... Ezek mind az elsőség velejárói, bármiről is legyen szó az életben. Azonban, amíg bizonyos esetekben csak előnyös, ha elsőként érkezünk, a toborzás-kiválasztásban elsőnek kell odaérnünk, pályázóként és a pályázatot kiíróként egyaránt. Teljes cikk...


Toborzás: a PR-hoz elengedhetetlen a közösségi média

12 éve A HR-esek lassan megszokják, hogy a keresők mellett a közösségi oldalak is napi munkaeszközzé válnak. Ahogy az internethasználat mértéke rohamosan nő, a közösségi oldalak elterjedése is még inkább fénykorát éli. Mivel a toborzás potenciális célközönsége naponta többször is körülnéz a közösségi oldalakon, így elérésük hatásos módja lehet az ezeken feladott álláshirdetés, mint poszt. De valóban működik ez? Tényleg ez a hatékony módszer? Teljes cikk...


/cimkek/tesk.html