Megjelent: 11 éve

A feszült ügyfélszolgálati beszélgetések ideje lejárt

Egy fejlesztésnek köszönhetően az ügyfélszolgálati vezető bármikor be tud avatkozni egy telefonbeszélgetésbe még mielőtt az nem kívánatos irányt venne. Az ügyfélszolgálatok térképét és a munkatársak elhelyezkedését mutató ábrák segítségével nem csak szavakban, de képekben is nyomon követhetőek a call centerben zajló folyamatok.

images

Elkészült és május közepétől az ügyfelek számára is elérhető a Nextent Informatika Zrt. Emonline nevű, nyelv-független érzelemfelismerő szoftvere. A fejlesztésnek köszönhetően az ügyfélszolgálati vezető bármikor be tud avatkozni egy telefonbeszélgetésbe még mielőtt az nem kívánatos irányt venne. A fejlesztők egy olyan vizuális platformmal egészítették ki a szoftvert, amely az ügyfélszolgálat térképén folyamatosan mutatja az adott operátor és a vele vonalban lévő ügyfelek aktuális érzelmi állapotát. Az ügyfélszolgálati működést gyorsítja és az ügyintézés hangulatát mindkét irányba jelentősen javítani fogja a Nextent legújabb megoldása.

A több mint egy esztendős fejlesztési folyamat során számos újabb ötlettel gazdagodott a végleges formáját elnyert szoftver. A korábbi ügyfélvisszajelzéseket, valamint a supervisori munka sajátosságait figyelembe véve és hasznosítva nyerte el jelenlegi formáját az Emonline.

Az ügyfélszolgálatok térképét és a munkatársak elhelyezkedését mutató ábrák segítségével nem csak szavakban, de képekben is nyomon követhetőek a call centerben zajló folyamatok. Egy, a lehető legjobban induló nap során is beállhat számos változás az operátorok hangulatában, függően a felkészültségüktől, a beérkező hívások hangulatától vagy akár a fáradtságuk fokától, és ez természetesen kihathat az ügyfelek érzelmi állapotára is. Az Emonline abban segít, hogy szükség esetén a kritikussá váló folyamatokat az operátor vagy a supervisor időben észlelje, és ha kell, a vezető akár azonnal bekapcsolódjon a beszélgetésbe. A rendszer a supervisor távollétében is rögzíti az eseményeket és a nap végén összesített riportot készít az aznapi történésekről, a beszélgetések sikerességéről és az abban előforduló érzelmek alakulásáról.
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk

Felesleges harcolni ellene: Balogh Petya az MI-forradalomról

Tavaly novemberben a ChatGPT berúgta az ajtót. Már nem lehet a szellemet visszagyömöszölni a palackba, harcolni sem érdemes ellene, inkább... Teljes cikk