A kkv-k a blogokat és a felhőket kedvelik
A kkv-k jellemzően a nyilvános FTP-ket vagy felhő alapú tárhelyeket, a publikus közösségi hálókat, blogokat kedvelik, a nagyvállalatok pedig egyértelműen inkább az intranetet, a munkaközösségek együttműködését megkönnyítő megoldásokat és a videokonferenciát részesítik előnyben. A nagyvállalatok és a kkv-k az üzleti felhasználásra szánt közösségi alkalmazásokat - az intranetet, videokonferenciát és belső közösségi hálózatokat - teljesen eltérő módon használják.
""A nagyvállalatok és a kkv-k végfelhasználói részéről óriási igény van a közösségi együttműködést elősegítő technológiák iránt, így ez a partnerek számára is növekvő lehetőséget jelent." - mondta el Jon Roskill, a Microsoft alelnöke. ""Bár mindegyik szegmens másképp használja ezeket a technológiákat, a kkv-k jellemzően a nyilvános FTP-ket vagy felhő alapú tárhelyeket, a publikus közösségi hálókat, blogokat kedvelik, a nagyvállalatok pedig egyértelműen inkább az intranetet, a munkaközösségek együttműködését megkönnyítő megoldásokat és a videokonferenciát részesítik előnyben."
Bár mind a nagyvállatoknál, mind a kkv-knál a legtöbben (tízből heten) a kollegákkal való kommunikálásra használják a közösségi alkalmazásokat, a kisebb vállalatok alkalmazottai egyéb feladatkörök elvégzésére is igénybe veszik azokat, úgy mint vevőkkel, ügyfelekkel, beszállítókkal való kapcsolattartás vagy információ szerzés. Ezzel szemben a nagyvállalatoknál inkább egy házon belüli szakértő megtalálására használják a lehetőséget.
A fenti eszközök teljes elfogadása természetesen még mindig nem teljes sem a nagyvállalatoknál, sem a kkv-knál. Mindkét esetben a biztonságos (71 százalék a nagyvállalatok, és 60 százalék a kkv-k esetében) és hatékony (58 százalék a nagyvállatoknál és 59 százalék a kkv-knál) munkavégzés veszélyeztetését tartják a legjelentősebb kockázati tényezőnek.
""Az informatika fejlődésével alapvetően megváltozott az üzleti szféra kommunikációja is, a vállalati közösségi eszközökkel még inkább előtérbe helyeződik a 'hozd a saját eszközödet' (Bring Your Own Device)jelmondat" - mondta el Rebecca Sizelove, az Ipsos Public Affairs alelnöke.
A legfrissebb IDC tanulmányból kiderül, hogy az üzleti világban egyre több szervezet -mérettől függetlenül - helyezi át technológiai infrastruktúráját a felhőbe. A kutatás remekül mutatja, hogy a felhőre fókuszáló partnerek - azaz azok, akiknek bevétele legalább 50 százalékban a felhőalapú szolgáltatásokból származik - bevétele és ügyfeleinek száma kétszer olyan gyorsan növekszik, mint a nem a felhőre fókuszáló partnereké, egy alkalmazottra jutó bevételük pedig 30 százalékkal magasabb azokénál. A felmérés szerint az ügyfelek átfogó felhőszolgáltatóra vágynak: 63 százalékuk olyan felhőszolgáltatót szeretne, mely minden ezzel kapcsolatos igényüket kielégíti, 67 százalékuk egyetlen felhőszolgáltatótól kívánja megvásárolni a különböző felhőszolgáltatásokat, 74 százalékuk pedig azt is elvárja szolgáltatójától, hogy szükség esetén képes legyen a felhőben tárolt adatokat a számítógépeken is elérhetővé tenni.
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk
A generatív mesterséges intelligencia forradalmasítja a bankvilágot és új lehetőségek sokasága nyílik meg a pénzintézetek és ügyfeleik előtt.... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia eddig is jelentős hatással volt a munkánkra, és a jövőben is komoly változásokat eredményezhet. Lássuk, milyen... Teljes cikk
- KarrierM: így teljesít a professzionális HR szolgáltatásokat nyújtó hálózat 5 hónapja
- A felnőtt hozzátartozó ápolása is számítson bele a nyugdíjba! 6 hónapja
- Nobel-díjat kap Karikó Katalin 6 hónapja
- Magyar szálláshelyek ezreit hozta rendkívül nehéz helyzetbe a Booking.com 8 hónapja
- Mire kell figyelni 2023-ban? Így változott a munka világa 9 hónapja
- Újabb elbocsátási hullám indul a Microsoftnál 9 hónapja
- Együttműködési megállapodást kötött WHC és a GFM 10 hónapja
- Virtuális asszisztens segítheti majd az emberek munkáját 11 hónapja
- Jelentősen csökkent tavaly a Szép-kártya felhasználás 11 hónapja
- Ezek lesznek a legfontosabb készségek a mesterséges intelligencia uralta jövőben 12 hónapja
- Videokonferencia a börtönben: Több mint 13 ezer távtárgyalást tartottak Magyarországon tavaly 12 hónapja