A szakértelemben hisznek az ügyfélszolgálatok?
2019. 01. 17., Budapest - A Cofidis Magyarország hiánypótló szakmai napot szervez az ügyfélszolgálatok, a Shared Service Center-ek (Szolgáltató Központok) helyzetéről és jövőjéről Szakértő Ügyfélszolgálat címmel. A HR- és ügyfélszolgálati vezetőknek szánt konferencia fókuszában az átalakuló ügyfélszolgálati munka és a munkavállalók szakmai felkészítésének kérdései állnak. A rendezvény keretét egy országos, reprezentatív kutatás alapozta meg, amely elsőként ad teljes iparági körképet az ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókról és az őket alkalmazó cégek várakozásairól. A fél napos ingyenes szakmai esemény Budapesten a Dürer Rendezvényházban kerül megrendezésre 2019. január 29-én. Korlátozott számban még vannak helyek, regisztrálni a konferencia oldalán lehet.
Mit lehet ma tudni az ügyfélszolgálati területről? Az ügyfélkiszolgálásban milyen iparágakban van szükség szaktudásra? Mennyiben más a toborzás a különböző ügyfélszolgálati szektorokban, milyenek a közös tapasztalatok? Hogyan látják a vezetők a mindennapi kihívásokat? Az automatizálás mely területeket késztet átalakulásra, és hol lesz szükség a közvetlen emberi segítségre?
„Pénzügyi tanácsadóként fontosnak tartjuk, hogy lássuk az ügyfélszolgálati munka hogyan változik és ezzel kapcsolatosan milyen várakozások vannak az iparágban.” - mondta el Krant Klaudia, a Cofidis Magyarország ügyfélkapcsolati területvezetője.
Az ügyfélszolgálati szektor helyzetképének bemutatásában a Cofidis segítségére lesznek HR- és ügyfélszolgálati vezetők, ügyfélszolgálati munkakörökkel napi szinten foglalkozó recruiterek és szakmai tanácsadók is. Az ügyfélkiszolgálási és munkáltatói kihívásokat elemző kerekasztalbeszélgetéseken részt vesznek a bankszektor, az e-kereskedelem, közlekedési és műszaki szolgáltatásokkal kapcsolatos területek szakemberei az eMAG, a UPC, a MOL Limo, a T-Systems, a Cofidis, a Randstad, az SSC Heroes & Talentuno, a Centaer Consulting, az SAP és az Alitera képviseletében. Az esemény moderátora Király Csilla, a Profession.hu Ügyfélszolgálati és operációs vezetője.
Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött a konferencia oldalán keresztül néhány adat kitöltésével.
A Cofidis Magyarország és a Medián közös kutatásának bemutatása
Az esemény keretét a Cofidis és a Medián közös országosan reprezentatív kutatása adja, amely a hazai ügyfélszolgálati munkaköröket, az azokkal kapcsolatos várakozásokat vizsgálta munkavállalói és munkáltatói oldalról is. Legfontosabb eredményeit, számadatait, összefüggéseit a Medián kutatási igazgatója és a Cofidis ügyfélkapcsolati területvezetője értékeli majd a rendezvényen.
Az esemény programja
- 9.00-9.15 - Köszöntő, témaindítás - Király Csilla, a Profession.hu
- 9.15-9.45 - A Cofidis Magyarország és a Medián közös kutatásának bemutatása - Krant Klaudia (Cofidis), Beck László (Medián Piackutató Intézet)
- 9.50-10.20 - Amit ma az ügyfélszolgálati területről tudni lehet - Gombos Kovács Kata (Randstad), Kelliár Zsolt (SSC Heroes & Talentuno), Szabó Tímea (Centaer Consulting), Arany János (SAP)
- 10.20-10.45 - Szünet
- 10.45-11.25 - Különböző ügyfélszolgálati szektorok, közös tapasztalatok? - Somfalvi Aliz (MOL Limo), Polgári Balázs (eMAG), Benke Gábor (Cofidis), Sváb Angéla (UPC)
- 11.30-12.00 - Az ügyfélszolgálatok jövője: szaktudás vs. automatizált megoldások - Domján Ádám (T-Systems), Kánai András (futurológus), Katona Erzsébet (Alitera)
- 12:00 - Állófogadás
- 13:00 - Konferencia zárása
A Cofidist Franciaországban alapították 1982-ben, székhelye Lille-ben található. Többségi tulajdonosa a Credit Mutuel Bank. Világszerte több mint 4000 munkavállalóval rendelkezik. A Cofidis az alábbi országokban van jelen: Franciaország, Spanyolország, Portugália, Olaszország, Belgium, Csehország, Szlovákia és Lengyelország. A magyar fióktelep 2006-ban kezdte meg tevékenységét nyolcadik országként. A Cofidis fogyasztási hitelek folyósításával foglalkozik. Vezető terméke a Megújuló Hitel, 2010 őszén indult az Áruhitel, 2012-ben az Egészség Hitellel bővült a paletta, 2013 augusztusában a Fapados Kölcsönt, 2015-ben az Adósságrendező Hitelt vezették be a piacra, 2017-től pedig már autólízinget is nyújt. A Cofidis Csoport a Team Cofidis, profi országúti kerékpáros csapat névadó szponzora és elkötelezett támogatója. A cég 2016-tól hazánkban is elindította kerékpáros programját, amelynek keretein belül sportszponzorációt, rendezvénytámogatást és civil együttműködési programokat valósít meg. A termékekről és a cég elérhetőségéről további információk a www.cofidis.hu és a cofidisauto.hu oldalon találhatóak.
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
Megjelent az új idegenrendészeti törvény végrehajtási rendelete, újra be lehet nyújtani tartózkodási engedély iránti kérelmeket az Országos... Teljes cikk
A vállalatoknak 2024-ben is nagy kihívásokkal kell szembenézniük a munkaerőtoborzás, valamint munkaerőmegtartás tekintetében, hiszen a... Teljes cikk
Minden betöltetlen kulcspozíció veszteségforrás, mert jelentős termeléskieséssel jár, a meglévő állományra nehezedő többletterhelés okozta... Teljes cikk
- Minden, amit az új idegenrendészeti törvényről tudni kell - szakmai tájékoztatót szervez az Expat-Center 4 hete
- Új vezérigazgató a Novartis Magyarország élén 4 hete
- Jön a 4 napos nyári munkahét a PwC-nél, de később le kell dolgozni 1 hónapja
- Melyik országban jár a legtöbb szabadság? 1 hónapja
- "Magyarország nem összeszerelő üzem" - növekedett az innovatív munkakörökben dolgozók száma 1 hónapja
- Így változott a feketén foglalkoztatottak aránya Magyarországon 1 hónapja
- Kiosztották az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat 1 hónapja
- Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára 2 hónapja
- Nyíregyházi diák lett a Juvenes Translatores uniós fordítási verseny magyarországi győztese 2 hónapja
- Hogyan alakítja át az MI a toborzók munkáját? Ezzel vár az idei recruiTECH 2 hónapja
- 10%-os béremelést és dolgozói kedvezményt kapnak a Penny dolgozói 2 hónapja