kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

AZ INFORMÁCIÓ VALÓBAN TUDÁS ÉS HATALOM?

HA ÍGY VAN, AKKOR MEGÉRKEZTÜNK. INFORMÁCIÓ ÉS TUDÁS NÉGY KÉZBEN, CSILLOGÓ SZEMEK GONDOS TÜZÉBEN.

Ülünk egy patinás Kávéház emeletén, a délelőtti napfény elegánsan kúszik be a pazar körúti cukrászda félkör ablakain. Mindenki mással, máshogy érkezett; a tegnap civódásaival, a ma sokasodó feladataival, és a holnap laptopos, felpolcolt lábas nyugalmával. Különbözően, mégis egy céllal: hogy egy jóféle habos kávé mellett úrias környezetben beszélgessünk a dolgos múltról, az izgalmas jelenről, és mire a reggeli illata asztalunkra kúszik, szemünkben a jövő terveinek csillogásával kóstolgassunk reggeli finomságokat - egymás tányérjáról. Elegánsan, huncut összekacsintásokkal csacsogva üzletről, családról, életmódról, tervekről egy szerda reggel, csajosan. De vajon az információ valóban tudás és hatalom?

Két ízig-vérig nő, két kerek asztal - hogy a jegeskávék, limonádék (táskák, laptopok, telefonok) is kényelmesen elférjenek, és egy szerethető történet, amiről az Infoszféra Kft. két csinos tulajdonosa, Rott Andrea és Gundel Adrienn mesél. A történet egy cégről szól, ami már 19 éve segíti napról-napra a magyarországi vállalkozások, gazdálkodások hétköznapjait, hogy tudással, információval teli hasznos és érdekes képzéseket biztosítva támogassák a hazai vállalatok szakmai fejlődését. Szeretettel, barátságos közegben, rugalmasan, olyan magas szintű szakmai hozzáértéssel, mellyel két lépéssel valahogy mindig a piac előtt járnak. Minimum 8 centis sarkakon.

19 ÉV = 2000 RENDEZVÉNY


Kétezer rendezvényen talán még részt venni is sok, nem hogy megszervezni azokat. Éppen ezért széles az Infoszféra rendezvény-palettája, hogy folyamatos képzéseket nyújtva az adatvédelem, környezetvédelem, különböző jogiképzések, valamit az adózásés az értékesítés témaköreiben a lányok számára is változatosságot jelentsen a munka. Hiszen ahhoz, hogy a csapat hosszútávon kiemelkedő teljesítményt nyújthasson, nekik is legalább annyira fontos a változatosság és az inspiráció, mint az évek alatt több tízezer főre növekedett partneri bázis számára, akik folyamatosan várják - olykor finoman követelik - az Infoszférától megszokott magas színvonalú, újabbnál-újabb szakmai képzéseket, rendezvényeket.



A BÜNTETÉS JÓ?


Az előadások folyamatosan bővülő témáit - hacsak a partner részéről nem érkezik erre vonatkozóan kifejezett igény - az üzleti életben felmerülő változások és helyzetek, tapasztalatok, a szakértő előadók fejlődést és tudást igénylő területei adják. Az adóváltozások, a jogi szabályozások módosítása, az annak idején új eljárásrendként bevezetett E-Bíróság vagy a 2018-as év sláger témája a GDPR mind-mind tökéletes alapját képezik a rendezvényeknek. Az igazi fűszer viszont, ami a fórumok, szemináriumok népszerűségét is nagyban befolyásolja: ha büntet a hatóság. Az egy-kétnapos rendezvények létszáma jellemzően 50-300 fő között mozog, ami szinte varázsütésre multiplikálódik, ha egy-egy változtatás bevezetésével már az irgum-burgum büntetési tételeket is prognosztizálják.



OKTATÁS PROFIKKAL


A naprakész ismeretek hatékony átadása nem csak profi szervezést, de folyamatosan megújuló, kiemelkedő szakértői bázist is igényel. Ahhoz, hogy egy képzés rentábilis legyen, elengedhetetlen az előadó személye. A szakmai fórumok, szemináriumok sajátossága, hogy az előadók tekintetében legtöbbször mindkét oldal képviselteti magát, így a résztvevők mind az elvi, mind pedig a gyakorlati oldallal megismerkedhetnek. Pikantériája akkor van a képzésnek, ha a rabló idővel pandúrrá vált - vagy fordítva -, és az egykori hivatali személy átkerül a „B” oldalra. Mosolygunk, miközben tudjuk jól, hogy a gyakorlatban valójában így jutunk igazán hasznos információkhoz.

JÖVŐRE VELETEK?


Államilag elismert képzések, oktatások, konferenciák, szemináriumok, angliai vagy ausztriai cégalapítást segítő szakmai fórum, Értékesítők Napja, Faceebok, Google Ads mesterkurzus vagy éppen Franklin Covey 7 Szokás szemléletváltó incentive szeminárium. Van miből válogatni bőséggel. A helyek viszont fogynak, a képzések már így is nagyon népszerűek a hazai vállalkozások körében, hiszen a száraz témakörök mellett üzleti gardrób-frissítésként néhány évente bepillanthatunk a kuriózumnak számító Schiffer-előadásokra is. Ha úgy gondolnánk, hogy mindez nem elég, akkor néhány éve profi hosztesz csapatot üzemeltetnek. Az Infohostess angyalai napi szinten tűnnek fel szakmai és céges rendezvényeken, fesztiválokon egyaránt. És hogy mi lesz jövőre, hova tovább? Válasz egy sejtelmes mosoly, de a titkot nem árulják el…

ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA, MINT KÜLDETÉS VAGY SZERELEMPROJEKT?


A lányokat hallgatva azt hiszem mindkettő. Az Értékesítők Napja konferenciasorozat 2015 novemberében indult útjára. Eltelt 4 év, és november 14.-én már 6. alkalommal kerül megrendezésre, de az érdeklődés csak fokozódik. A projekt célja, hogy hagyományt teremtve minden évben összehívják a szakma legelismertebb szakembereit, hogy megosszák egymással és közönségükkel az értékesítés legaktuálisabb trendjeit.


„Tűnj ki a tömegből!” - szlogen? vagy valóság?

NEM

egy átlagos konferencia, hanem az értékesítési szakma találkozója, ahol igazi feltöltődést, megbecsülést és figyelmet kap minden résztvevő.

SZAKEMBERHIÁNY - MEGOLDÁS?


Nem, 100 %-osan nem jelentenek megoldást az államilag elismert 2 napos képzések, de lehetőséget biztosítanak a problémák áthidalására. A lányok is tudják, hogy 2 nap nem helyettesítheti a több hónapos, esetenként néhány éves oktatást, de segíthet a vállalkozásoknak a nagy munkaerőhiány közepette, hogy a teljesen tapasztalatlan, vagy adott munkakör feladataiba csak „beletanult” munkaerőt beavassa egy-egy szakterület alapjaiba és felnyissa a munkavállaló szemét a terület buktatóira, megoldást nyújtva a gyakori problémákra. A teljesség igénye nélkül a Számlázási ügyintéző, EKAER ügyintéző, Termékdíj asszisztens, Házipénztár kezelő, Adatvédelmi tisztviselő (DPO) képzésekmár számos munkáltatónak és munkavállalónak nyújtottak segítséget.

ANGYALOK EGY ÖRDÖGI VILÁGBAN


Klassz dolog olyan emberekkel találkozni, akik szívvel-lélekkel teszik a dolgukat. Legyen az munka, egy több száz fős konferencia megszervezése, a partneri kör gondos ápolása, egy elromlott klímaberendezés helyzetének kezelése, vagy a barátokkal közös családi piknik. Mindenben ott vannak. Nem azért mert muszáj, hanem mert élvezik. Az Infoszféra páratlan párosa pontosan ilyen, még ha a nagy sodrásban ők maguk ezt talán nem is látják. Mondhatnám, hogy mindkettőjük számára a munka a legfontosabb, de ez nem lenne igaz. Hogy miért?

Ami számukra mindenek felett áll, és ami a legdurvább löketet adja meg ahhoz, hogy munkájukat precízen, odaadással, profin végezzék, az a család. Gyerekek, férjek, az otthon, aztán megint gyerekek mindenhol; az elejtett mondatokban, a mosolygós szemükben, a kertben, a morgolódásukban, az autóban, a telefonjuk kijelzőjén. Ez adja nekik az erőt, a töltődést, az értelmet a hétköznapokhoz. Ettől ilyen kirobbanóak - ki-, vagy olykor fel? -, és még ha az Infoszféra maga ennél egy picivel nagyobb család, Andrea és Adrienn ugyanezzel a gondos szeretettel vezetik vállalkozásukat.

Az üzlet fontos, de az ember a lelke. Ők. Nők, anyák, feleségek és üzletasszonyok. Ebben a tökéletes sorrendben.

Forrás: Eat, Move
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Megtartott munkáltatói ígéretek

A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk

Csodálatos panoráma - végtelen látvány Ez a Hotel Ózon és a hamarosan nyíló Infinity étterem a Mátra szívében!

Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk

Cégvezetők Csúcstalálkozója - 2024. Könnyebb vagy nehezebb lesz a pálya?

Mit hoz a 2024-es év? Könnyebb lesz a pálya az üzleti szektornak? Vagy a kiszámíthatatlanság, fenyegetettségi helyzetek kereszttüzében kell továbbra... Teljes cikk