kapubanner for mobile
coach 
Megjelent: 17 éve

Egyedülálló vállalati coach képzés indul hazánkban

Vállalati coaching (üzleti tanácsadás) képzés indul idén szeptemberben a Budapesti Műszaki Főiskola Keleti Károly Gazdasági Karán (BMF KGK). A Felsőoktatási Törvény által előírt módon akkreditált, két féléves, posztgraduális képzéshez hasonló nincs ma Magyarországon.

A képzést szervező és az ott oktató szakemberek célja az értékeket teremtő, valódi tudást adó vállalati coaching képzés megteremtése hazánkban, amellyel közép-európai iskolát alapíthatnak a helyi szakma kialakulásának és fejlődésének érdekében - mondta Dr. Szűts István, a BMF Keleti Károly Gazdasági Kar dékánja.

Hozzátette: azt szeretnék elérni, hogy a képzést az itt végzett hallgatók tudása, szakmai felkészültsége minősítse. Ennek érdekében a BMF KGK Vállalkozásmenedzsment Intézet gondozásában induló képzés oktatói között olyan neves, elismert külső szakemberek is szerepelnek, mint Mérő László, Baracskai Zoltán, Velencei Jolán, Nahalka István vagy Síklaki István.

Az alapvető coaching ismeretek: a döntéstámogatás, emberi gondolkodás, konstruktivista tanulás, szociálpszichológia tantárgyak mellett a tananyag részét képezik az olyan vállalati ismeretek is, mint a vállalatvezetés, gazdaságpszichológia, változások támogatása. Emellett hasznos, angolszász tapasz-talatokkal kiegészített gyakorlati-, üzleti útmutatást is kapnak a hallgatók egy tanácsadó cég indításához, működtetéséhez, a kisvállalatok stratégiájának meghatározásához, illetve kisvállalatok finanszírozásához.

Dr. Szűts István nemcsak azoknak ajánlja ezt a posztgraduális képzést, akik coachként szeretnének dolgozni, hanem azoknak is, akik tanácsadó céget vezetnek vagy szeretnének vezetni a jövőben, tanácsadóként, trénerként dolgoznak vagy ilyen irányú terveik vannak, szeretnék cégüket, cégük működését, problémáit érteni, kívülállóként látni, vagy új karrierre, előrelépésre, pályaváltoztatásra készülnek.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Mindenki coach, aki coachol? - avagy a life coaching sötét oldala

2019 és 2022 között 54 százalékkal nőtt a life coachok száma, így ez az egyik leggyorsabban növekvő szakma az Egyesült Államokban. Népszerűsége... Teljes cikk

Milyen az igazi emberközpontú munkahely?

Bár sok cég vallja magáról, hogy emberközpontú, legyen szó, akár az ügyfelekről vagy a munkavállalókról, és valószínűleg bizonyos folyamataik... Teljes cikk

Mi leszel, ha nagy leszel? - miért céltalanok a mai fiatalok és mit tehetünk ellene?

Hogyan vált a fiatalkori céltalanság társadalmi jelenséggé és mit tehetünk ellene? Mennyiben hibás a közösségi média? Ez az cikk segíthet a... Teljes cikk