Elárulja a hangunk, hogy szerződést szeretnénk bontani
Egy szoftver az emberi hang elemzésével képes megállapítani bizonyos üzleti események valószínűségét, és ebből rangsort állít fel. A rendszer előre jelzi a szerződésbontási szándékot - derül ki egy lapunknak eljuttatott anyagból.
A rendszer egy hangbányászati elven működő analitikus előrejelző alkalmazás, amely a felhasználó által bevitt egyszerű információk alapján, rejtett összefüggések feltárásával képes sorrendet felállítani a potenciális ügyfelek között. A rendszer minden olyan üzleti területen alkalmazható, ahol az ügyféllel telefonos kommunikáció történik, mint például a telefonos értékesítés, ügyfélmegtartás, behajtás vagy akár a visszaélések felderítése. A rendszer által visszaadott sorrendben a lista elején azok az ügyfelek szerepelnek, melyeknél az elemzési információk alapján legvalószínűbb az üzleti cél teljesülése, mint például az értékesítés, behajtás, ügyfél elvándorlás-előrejelzés, stb. Az így kapott sorrend felhasználásával jelentősen növelhető az üzleti eredmény.
Az analízis során a rendszer a beszélgetés minden egyes pillanatáról több száz különböző jellemzőt von ki, melyből saját tudásbázist épít. A tudásbázist gépi tanuló algoritmusok dolgozzák fel, és automatizáltan megtörténik a modellépítés. A gépi tanulási folyamat teljes mértékben emberi beavatkozás nélkül történik, ez a szoftver leginnovatívabb eleme. A technológia képes a folyamatos visszacsatolások fogadására és tanulásra, ezáltal egyre pontosabb sorrendre és előrejelzésre nyílik lehetőség.
A Rank Miner több sikeres pilot projekten van túl, jelenleg hazai biztosító társaságnál és telekommunikációs cégnél alkalmazzák. A biztosítási területen a rendszer által visszaadott sorrend közel háromszorosára növelte a biztosítási csalók kiszűrésének hatékonyságát. A rendszer próbaüzeme az USA-ban több pénzintézetnél, illetve az egyik legnagyobb televíziós értékesítőhálózatnál indult el - áll a közleményben.
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk
A generatív mesterséges intelligencia forradalmasítja a bankvilágot és új lehetőségek sokasága nyílik meg a pénzintézetek és ügyfeleik előtt.... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia eddig is jelentős hatással volt a munkánkra, és a jövőben is komoly változásokat eredményezhet. Lássuk, milyen... Teljes cikk
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 3 hónapja
- Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál 3 hónapja
- Itt az okos HR: Mit hoz az AI a HR digitalizációban? 4 hónapja
- A 10 leggyorsabban növekvő HR toborzási szolgáltató: itt a HR Portál - OPTEN listája 6 hónapja
- Digitális szemléletű, piacképes HR-végzettséget nyújtanak a Kodolányi-NEXON online szakirányú képzései 8 hónapja
- Melyik a jobb opció: kész belső kommunikációs szoftver vásárlása vagy saját fejlesztése? 8 hónapja
- A PIRAMIS szoftverünkkel és a bérszámfejtés, cafeteria szolgáltatásunkkal közel 100 000 magyar munkavállaló számfejtése készül hónapról hónapra 8 hónapja
- Munkaerőpiaci kilátások és karrierlehetőségek a 21. században: egy átfogó áttekintés 9 hónapja
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 9 hónapja
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 10 hónapja
- Fejlődniük kell a BSC-knek munkaerő-megtartásban 11 hónapja