Így teljesít a Facebook 2020-ban a toborzásoknál
Egyre népszerűbbek szolgáltatásaink mellé kiegészítő lehetőségként, és önálló szolgáltatásként is igényelhető Facebook toborzásmarketing kampányaink. Az elmúlt években a közösségi oldal felfutása mellett sok kritika is érte a platformot, sokan megkérdőjelezik a toborzásban betöltött szerepét, mások szerint már nem éri meg hirdetni a platformon.
A közösségi média erejét talán már nem kell bemutatni, és a munkaerő-toborzásban való létjogosultsága is megkérdőjelezhetetlen. Azonban sok ügyfelünk még mindig kétkedve tekint erre a lehetőségre, vagy a korábbi rossz tapasztalatai miatt ódzkodik itt hirdetni.
A Facebook szakmai célokra való. Felhasználása sokkal többről szól, és sokkal mélyebb lehetőségeket rejt, mint azt elsőre gondolnánk. Toborzásmarketing hirdetésekre specializálódott csapatunk több mint 5 éve használja a Facebook hirdetéseket toborzásra, a legfrissebb marketing tudást ötvözik a HR szakmai ismeretekkel, így érnek el folyamatos sikereket. Nem gyakorlott kezekben a kudarcélmény szinte borítékolható.
Konkrét adatokat, számokat hoztunk Önnek az elmúlt hónapokból, melyet dedikált toborzásmarketing csapatunk elért.
Facebook kampányok szellemi pozícióknál:
Szellemi pozícióknál a célunk, hogy a kampányok segítségével a weboldalunkra irányítsuk az érdeklődőket az adott álláshirdetésre, majd a rendszerünkbe jelentkeztessük be a jelölteket, ahonnan továbbítjuk őket ügyfeleink számára, akár előszűrve is. Elért célközönség mérete: 40-100.000 fő, pozíciótól függően.
Konkrét példa:
Vidéki ügyfélszolgálatos pozíciónál 10 nap alatt 51.000 főt ért el a kampány, 1.000 fő elolvasta a hirdetést a weboldalon, és több mint 200-an jelentkeztek.
Facebook kampányok fizikai pozíciónál:
Fizikai pozíciók esetében az érdeklődőket nem irányítjuk át a Facebookról, hanem az oldalon belül létrehozott űrlap kitöltésével tudják megpályázni a pozíciót a nagyobb hatékonyság érdekében.
Konkrét példa:
Vidéki gyártócég raktáros pozícióját hirdettük 10 napig. 65.000 főt ért el a kampány, és 90 jelentkezőt hozott ügyfelünknek.
Kampányaink minden esetben cégre szabottak, egyedi hangnemet, szövegezést, arculatot alakítunk ki az eredmények maximalizálása érdekében.
Önt is érdekli ez a lehetőség? Kérjen személyre szabott ajánlatot:
https://bap.hu/toborzasmarketing/
"A korábban igénybe vett szolgáltatás során 3 hét alatt érkezett 5-10 önéletrajz, még Budapesten is. Szemben a több száz jelentkezéssel, ami rövidebb idő alatt tőletek befutott. A közös munka sokkal-sokkal hatékonyabb, mint az eddigi toborzásaink. Gyors, hatékony és ár/érték arányban kiváló. A felhasznált tapasztalataitoknak köszönhetően az szerepel a hirdetésben ami szükséges, csak kulcs adatok vannak benne - emiatt ennyire sikeres szerintem." Duzmáth Tünde, Bau-Systeme 93 Kft.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Bartha Edit és Verebélyi Péter évekig kollégák voltak egy multinacionális vállalatnál. Edit Péter tanácsára jelentkezett a Corvinus Executive... Teljes cikk
A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk
Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk
- Toborzási előny, ha egy cég home office-t tud ajánlani 1 hete
- Stagnáló munkaerő-felvétel? - Erre számíthatunk idén a munkaerőpiacon 2 hete
- Hangosabbnak kell lennie a HR-nek: karriersztorik a Mercedesnél és a Molnál 2 hete
- Minden váltáson gondolkodó munkavállaló potenciális jelölt 1 hónapja
- Mennyibe kerül egy sikertelen munkaerő-felvétel? 1 hónapja
- Megkezdte a munkavállalók toborzását az épülő debreceni gyárába a kínai Eve Power 1 hónapja
- Így áll a munkaerőpiac 2024-ben: hány jelentkezést nyújt be egy átlagos álláskereső? 1 hónapja
- Ennyi magyar munkaadó tervez létszámcsökkentést a második negyedévre 2 hónapja
- Miért lesz valaki HR-es? - Kérdések és válaszok: 1. rész 2 hónapja
- Többletpontokat szerezhetnek és pénzt kereshetnek az alapkiképzésben részt vevő fiatalok 2 hónapja
- Hibázik az AI alapú toborzás is - könnyen kerülhetnek süllyesztőbe a legjobb jelöltek 2 hónapja