Munkavállalók, akik várják a hétfői napot! Hidd el, lehetséges!
Az egymillió dolláros kérdés: hogyan válhatunk szerethető munkahellyé? Akadnak olyan vállalatok, amelyek már megtalálták a megoldást. Mit csinálnak másképp? Hisznek abban, hogy míg a munkaerő-piaci helyzetet nem lehet varázsütésre megváltoztatni, a munkavállalókhoz való hozzáállásunkat annál inkább!
Elégedett és elkötelezett munkavállalók 2017-ben? Hogyan?
A pozitív munkavállalói élmény gyakorlati megvalósításáról a következő témák lesznek porondon:
- A fluktuációkezelés 3 pillére
- Közös nevező a HR-ben és a felsővezetésben
- A munkavállalói elégedettség megteremtésének alapfeltételei
- Az ügyvezető szerepe
- Ellenállás a kríziseknek és stabilitás a változásokban
A HR Fórum előadásai:
1. „Amit ma megtehetsz...” - tedd meg a fluktuáció kezeléséért!
Gégöl Júlia, a HR-Evolution Kft. HR tanácsadója, trénere: „Az elmúlt két év projektjeinek tapasztalatai felbecsülhetetlen értéket jelentenek. Ezt a tudást, a best practise-eket szeretnénk megosztani, és megmutatni, hogy milyen alapok mentén lehetséges elérni az elégedett munkavállalói állományt.”
2. Lehetséges, hogy egy nyelvet beszéljenek a vezetők, a munkavállalók és a HR?
Fenyvesi Klára, a Benteler Automotive Kft. HR vezetője: „A felsővezetők legtöbbször számokból értenek, de azt is ideje észrevenni: az elégedett munkavállaló pénzben kimutatható nyereséget jelent. HR-esként elengedhetetlen, hogy valaki a dolgozók és a vezetők nyelvén is beszéljen. Ez lehet a siker alapja, amelyre már lehet építeni.”
A pozitív munkavállalói élmény megteremtésének erős feltétele, hogy a HR és a döntéshozók értsék egymást. Mit tehetünk annak érdekében, hogy a szervezet minden szintjén megértsék: megéri a dolgozókkal foglalkozni? Klára az elmúlt 4 évben számtalan újítást kezdeményezett és valósított meg cégénél, mindez pedig nem valósulhatott volna meg, ha nem használja a megfelelő nyelvet a szervezet összes szereplőjénél.
3. Nem csak legenda a pozitív munkavállalói élmény
Gíber Mihály, az AGC Glass Hungary Kft. HR igazgatója: „Ha elégedett és elkötelezett munkavállalókkal szeretnénk dolgozni, kérdezzük meg, mire is vágynak valójában.”
Milyen eszközei vannak a HR-nek egy termelő közegben? Hogyan válhat szerethetővé egy munkahely, ahol 700 fokos kályha mellett dolgoznak az emberek folyamatos műszakban? 1000 fős állománynál is fel lehet térképezni a munkavállalók motivációját, igényüket?
4. Dolgozói elégedettség ügyvezetői szemmel
Lacik István, az Adval Tech Kft. ügyvezetője: „Az olyan apróságok, mint például, hogy észrevesszük, ha egy női kolléga fodrásznál volt, és megdicsérni a frizuráját, nagyon sokat jelentenek. A kulcskérdés, hogy a dolgozók érzik-e, hogy foglalkoznak velük?”
A HR akár bele is roskadhat a próbálkozásba, ha az ügyvezető nem elkötelezett a munkavállalói elégedettség irányába. Hogyan látja a jelen munkaerő-piaci helyzetet egy olyan ügyvezető, akinek fontos az emberi tényező? Mit vár a HR-től? Mit jelent egy csapatként dolgozni a cégért és a megtartásért? Hogy van ideje minderre? István az ügyvezetői szempontot képviselve ad gyakorlati tanácsokat előadásában.
5. Hitelesen a rezilienciáról
Dr. Tábor István, coach: „Azok a cégek lehetnek hosszútávon is sikeresek, ahol a vezetők egy olyan közös csónakként képzelik el a szervezetet, amelyben mindenki egy célért evez.”
Istvánt személyes életének fordulópontjai fordították a reziliencia témaköréhez. Egy multinacionális cég vezetője volt, amikor egy balul sikerült műtét után elveszítette a látását. Ez a váratlan helyzet nem csak őt, de a vállalatát is komoly kihívás elé állította. Mit tanulhatnak a szervezetek a történetéből? Mi kell ahhoz, hogy képesek legyünk felülkerekedni a nehéz időszakokon?
Ne hagyja ki a HR Fórumot, ha
- meg szeretné tudni, mit csinálnak másképp azok a cégek, ahol a munkavállalók
- szívesen dolgoznak.
- végre nem a problémákról, hanem a megoldásról szeretne hallani.
- valódi, kézzel fogható változást akar a cégében.
- új ötletekkel, eszközökkel, pozitív példákkal feltöltődve szeretne visszatérni saját szervezetébe.
A HR Café a rendezvény interaktív platformja, ahol lehetőség van arra, hogy a témában minden szakember megoszthassa tudását és tapasztalatait. Az Ön cége mit tesz a munkavállalói elégedettség témájában? Miben szeretne változtatni? Beszéljünk róla együtt!
Jelentkezzen MOST a HR Fórumra ITT Jelentkezési határidő: 2017. október 4.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Bartha Edit és Verebélyi Péter évekig kollégák voltak egy multinacionális vállalatnál. Edit Péter tanácsára jelentkezett a Corvinus Executive... Teljes cikk
A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk
Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk
- Íme néhány meglepő trend a munkahelyi étkezéssel kapcsolatban 6 napja
- Nem a vezető neme a lényeg - Aurelia Luca, Skanska 1 hete
- Vezetők és HR-esek továbbkattintani nem ér, foglalkozni kell a menopauzával! 1 hete
- Hogyan hangoljunk össze embereket különböző kultúrákból vállalati közegben? 1 hete
- Mocskos irodai titkok: Brit dolgozók vallottak munkahelyi higiénés szokásaikról 2 hete
- Feketén dolgozó külföldi állampolgárokat utasítottak ki Magyarországról 2 hete
- Innentől nehezebb lesz megszerezni a a brit munkavállalói vízumot 3 hete
- Uniós pénzt csak olyan cégek kaphatnának, amelyek tiszteletben tartják a munkavállalók jogait 3 hete
- Minél több a mesterséges intelligencia a munkahelyen, annál rosszabb a dolgozók életminősége 3 hete
- Agresszivitás kezelése a munkahelyen és azon kívül 3 hete
- Ez a gazdasági terület magyar családok százezreinek ad majd munkát 3 hete