kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Online eszközökkel a HR sikereiért?! Most akkor marketinges vagy, vagy HR-es?

Van employer branding stratégája a cégnek, ahol dolgozik? Meghatározták már a vállalati Facebook oldal kommunikációs irányait? Van saját karrieroldaluk, amit rendszeresen látnák el újabb és újabb tartalmakkal? A marketing és HR között gördülékeny kommunikáció és szerep leosztás alakult ki a munkáltatói márkaépítést célzó kampányok hatékony menedzselése érdekében? Nem? Akkor van egy jó és egy rossz hírünk.

Ha a fenti pontok jelentős részéről bár tudják, hogy a toborzásnak és a munkáltatói arculatnak is jót tenne, de még nem tettek lépéseket ezek irányába, vagy nem is igazán van elképzelésük, mit lehetne tenni, akkor Ön is a HR-es szakemberek döntő többségéhez tartozik.

Az online megjelenés, mint PR eszköz

A rossz hír röviden, hogy ez így egyáltalán nincs jól. A munkáltatói márkaépítés mára a HR egyik legnagyobb feladata lett. Jól kidolgozott stratégia és eszközök nélkül, rövid időn belül nagyon nehéz lesz felvenni a versenyt a legjobb jelöltekért. Tény, hogy szervezeti szinten kezdődik annak a megalapozása, hogy mennyire vonzó egy munkahely. De az, hogy ezt hogyan lehet megfelelően prezentálni a jelöltek felé, már többségében HR feladat is.

Egy egyszerű példán keresztül szemléltetve - ami biztosan nem lesz ismeretlen Önnek sem - látható, mekkora jelentőséggel bír, hogyan mutatja meg magát egy cég az online térben. Képzelje el, hogy felhív egy jelöltet egy pozícióval, amelynek részletei felkeltik a jelölt érdeklődését. Ha a jelölt az X, Y, Z generáció tagja, amikor Ön elmondja a cégnevet, már hallja is a vonal túlsó végén a heves gépelést, amint a jelölt éppen rákeres a cég nevére… Vajon mennyire hagy alább a vonal túlsó végén lévő jelölt lelkesedése, ha a keresésre kapott vállalati weboldal nem tükrözi a cégben rejlő lehetőségeket, értékeket, és nem tűnik vonzó munkahelynek?

Kinek a szerepe?



Felmerül a kérdés, mi köze a HR-nek ahhoz, milyen online képet fest magáról a cég. Arra ott vannak a marketingesek, a grafikusok, és a weboldalkészítők. A munkáltatói márkaépítés hiánya és az ezzel járó problémák viszont a HR-nél kulminálódnak, így az ő szaktudások nélkül a stratégiát és a kivitelezést is szinte lehetetlen megoldani.
Persze sokaknak még az sem egyértelmű, milyen platformokat és hogyan érdemes használni. Hogy lehet a feladatokat a cégen belül szétosztani? Hogyan hoz ez a sok munka megfelelő eredményt?

A jó hírünk, így a végére, hogy a Beck & Partners Kft. ősszel újra induló nagy sikerű HR reggelijén az egyik téma éppen az online megjelenés és kommunikáció szerepe lesz a HR-re nézve.



A részvétel díjmentes!
Az előadás során a fenti kérdésekre is választ kaphatnak.
További témák és jelentkezés: www.hrreggeli.hu
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Úton a felsővezetői lét felé - hogyan segíthet egy mentor a cél elérésben?

Bartha Edit és Verebélyi Péter évekig kollégák voltak egy multinacionális vállalatnál. Edit Péter tanácsára jelentkezett a Corvinus Executive... Teljes cikk

Megtartott munkáltatói ígéretek

A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk

Csodálatos panoráma - végtelen látvány Ez a Hotel Ózon és a hamarosan nyíló Infinity étterem a Mátra szívében!

Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk