kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

Szolgáltató központok igényeire szabott képzés indul

A BDO Magyarország üzleti szolgáltató központok (Shared Service Center) speciális munkaerőigényéből kiindulva képzést indít a Szegedi Tudományegyetemmel közösen Gazdaságtudományi Karon - tájékoztatták portálunkat.

Magyarország egyik lényeges gazdasági kitörési pontja, hogy ne csak gyártó-üzemek, hanem a multinacionális vállalatok üzleti háttértámogató központjai is idetelepüljenek. Több nagyvállalat már most is több ezer embernek ad munkát Budapesten és néhány vidéki nagyvárosban. A tevékenységi körök között pénzügyi, munkaügyi, adminisztrációs
feladatok találhatók - ezért a munkatársak jelentős része felsőfokú végzettséggel rendelkezik - derül ki a sajtóanyagból.

Kiugró lehetőség ez a több nyelvet is beszélő, elsősorban bölcsész, közgazdász és számviteli hallgatóknak. A BDO Magyarország számos hazai SSC-vel dolgozik együtt. Úgy tapasztalják, hogy az egyetemekről frissen kikerülő munkavállalók számára újdonság az ennyire multikulturális környezet, nem tanulták és ezért nem ismerik a nemzetközi elvárásokat, valamint nyelvi és szakmai hiányosságok is vannak. "Mi ezeket a problémákat az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás során beazonosítottuk és örülünk, hogy a Szegedi Tudományegyetem nyitott volt és
közösen kialakítottunk egy képzési programot" - nyilatkozta Jamniczky Andrea, a BDO Magyarország HR és Üzletfejlesztési igazgatója.

A kurzusra most 30 hallgató felvétele lehetséges.

"A speciális kurzus indításával az a célunk, hogy hallgatóinkat még jobban felkészítsük az SSC-kben való munkavállalásra: ezért kínálunk SSC specifikus ismereteket, például a szolgáltató központok folyamatai vagy multikulturális környezete témakörökben" - hangsúlyozza Vilmányi Márton, a Szegedi Tudományegyetem dékánja.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Több az álláshirdetés februárban, közel 32 000 munkakör vár betöltésre

Januárról februárra 29 172-ről 31 665-re nőtt a magyar weben meghirdetett álláshirdetések száma. Ez közel 2500-zal több az előző hónapnál, egy... Teljes cikk

Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk