kapubanner for mobile
Megjelent: 3 éve

ÚJ ÉV, ÚJ KÖNYVELÉSI SZOFTVER?

A cégvezetők, gazdasági szakemberek sokszor az év végi üzleti záráskor szembesülnek azzal, hogy az egész éven át használt könyvelési szoftverük számos támogatása vagy nem működik, vagy nem pontos, vagy a mentések nem elérhetők rugalmasan, vagy épp nem nyújt kellő információt a gazdasági folyamatok gyors és egyszerű összegzésére.

Épp ezért alakult ki az a trend, hogy az év végi tapasztalatok váltásra késztetik a döntéshozókat a gazdasági folyamatokat integráltan menedzselő, megbízható informatikai megoldások beszerzésére az új esztendő beköszöntével.


Miklósy Miklós
SALDO Zrt. - informatikai üzletág igazgató


SALDO CREATOR - ADÓTANÁCSADÓI TÁMOGATÁSSAL

Ha már megszületett a döntés egy új könyvelési szoftver megvásárlása mellett, érdemes olyan megoldást választani, amelynek kifejlesztésében professzionális adótanácsadók vettek részt, s ami napi szinten frissül a folyton változó gazdasági szabályozásnak megfelelően. A SALDO Zrt. által kifejlesztett informatikai szoftver épp ilyen, így az ügyfelek az általánosan elvárt képességek mellett magas szintű adótanácsadói háttértámogatást is kapnak az informatikai megoldás mellé. Természetesen ez a rendszer is tudja a piacon elvárt funkciókat, vagyis moduláris, felhőalapú, rugalmasan specifikálható, magas szintű adatbiztonsággal ellátott.

Miklósy Miklós, a SALDO Zrt. Informatikai Üzletágának vezetője a kezdetektől fogva részt vett és irányította a szoftver kifejlesztését, melynek ma már több ezer felhasználója van: „Olyan megoldást nyújtunk a hazai piac szereplőinek cégmérettől függetlenül, mely képes az egyszerű üzleti folyamatok rögzítésére éppúgy, mint összetett gazdasági aktivitások menedzselésére, legyen szó készletgazdálkodásról, bérügyintézésről, ügyviteli szolgáltatásokról. Sőt, jogosultsági szintek beállításával alkalmas vezető-, és döntéstámogató rendszerként is funkcionálni.”

Az informatikai megoldás legfőbb értéke, hogy automatikusan frissül az épp érvénybe lépő új adójogszabályoknak megfelelően, így jelentősen tudja fokozni a vállalati hatékonyságot, a napi szintű gazdálkodást. A rendszer kialakítása lehetővé teszi a cash-flow tervezést éppúgy, mint a menedzsmentek, tulajdonosok, állami ellenőrző intézmények felé szükséges riportok, elemzések összeállítását is.

Miklósy Miklós hozzátette: „Minden hazai mikro-, kis-közép-, és nagyvállalatának tudunk megbízható, magas rendelkezésre állás mellett futó, egyedi ügyféligényekre szabható IT megoldást nyújtani gazdasági folyamataik nyomon követésére. Legfőbb versenyelőnyünk a professzionális adótanácsadói háttér, ezért tudunk kimagasló ügyfél lojalitási mutatót felmutatni és azonnal reagálni az igényekre, változásokra. Egy aktualitást említve, a NAV 3.0 adatszolgáltatáson túl képes a szoftverünk a NAV-tól beérkező számlákat is fogadni, mely egy újabb nagyobb lépés a könyvelés automatizálása felé vezető úton!
A SALDO Zrt. kiváló és napi szintű szakmai kapcsolatot ápol a Nemzeti Adó-és Vámhivatallal, illetve szinte az összes szakmai szervezettel, mely garanciája a legmagasabb szakmai színvonalnak.

https://saldocreator.hu
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Úton a felsővezetői lét felé - hogyan segíthet egy mentor a cél elérésben?

Bartha Edit és Verebélyi Péter évekig kollégák voltak egy multinacionális vállalatnál. Edit Péter tanácsára jelentkezett a Corvinus Executive... Teljes cikk

Megtartott munkáltatói ígéretek

A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk

Csodálatos panoráma - végtelen látvány Ez a Hotel Ózon és a hamarosan nyíló Infinity étterem a Mátra szívében!

Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk