kapubanner for mobile
Megjelent: 10 éve

Ők lettek az év interim menedzserei

Az interim menedzser szakma és szolgáltatás magyarországi elindulásának 10. évfordulója alkalmából versenyt hirdetett Fekete István, Steiner László és dr. Tóth Tamás, az interim menedzsment szolgáltatás hazai elindítói, hogy ezzel emlékezzenek meg az évfordulóról és egy sikertörténetről. A díjat végül hárman kapták meg.

A verseny kiírását több ezer interim menedszer kapta meg, végül 32 pályázat érkezett be a novemberi határidőre. A pályázatok közül összesen 10 került a második fordulóba, ahol azonban nem tudott egyértelműen dönteni a zsűri, így az Év Interim Menedzsere díjat hárman is átvehették: Kovács Miklós, Nagy Anna és Seregélyes Kálmán.



Az interim menedzser feladata, hogy ha egy cégen belül nem áll rendelkezésre a szükséges tudás a változások kezeléséhez, képes legyen felvenni a ritmust, reagálni és levezényelni a feladatokat. Erre szükség is van akkor, amikor csak korlátozott erőforrás áll rendelkezésre az üzleti tevékenység folytatásához. Egy olyan gazdasági környezetben, amikor bizonytalan a jövő, és nem látjuk, mi lesz egy félév, vagy akár egy hónap múlva, gyorsabb innovációra, ehhez pedig tapasztalatokon alapuló tudásra van szükség. Az interimnek amellett, hogy szem előtt tartja a mindennapi üzletmenetet, felelősen kell reagálnia a változtatásokra, tudnia kell, mi a kiindulási pont, és honnan hová akar eljutni, mit akar megvalósítani.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Most érdemes dönteni, ki vegye át a családi vállalkozást

Az év eleje az újrakezdés ideje a generációváltásban is. A rendszerváltás idején alakult vállalkozások vezetői lassan nyugdíjba vonulnak, és... Teljes cikk

A generációváltás kérdése feszültséget generálhat a családi vállalkozásokban

Az Opten adatai szerint jelenleg mintegy 153 ezer családi vállalkozás működik Magyarországon, mely a hazai cégek mintegy 40 százaléka. A családi... Teljes cikk

Hogyan kell felkészíteni az új generációt a családi vállalkozás átvételére?

Minden családi vállalkozás életében eljön a pillanat, amikor az alapító generáció tagjai átadnák a stafétát a fiataloknak. De vajon mindkét fél... Teljes cikk