A Budai Egészségközpont weboldala a Sitecore Experience Award 2014 kategóriagyőztese
A kelet-európai régióban a Budai Egészségközpont weboldala nyerte meg a Sitecore által minden évben meghirdetett „Experience Award” elnevezésű verseny egészségügy kategóriájának fődíját.
A Sitecore a világ egyik vezető tartalomkezelő rendszere, amelyet globálisan több ezer vállalat használ, köztük olyan világmárkák, mint a Metro, a L'Oréal, a Canon, a Bayer, a Lenovo vagy az AVIVA. Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és kommunikációs igazgatója mondja el, hogy minek köszönhető a siker és miért tarja fontosnak az intézmény az online fejlesztéseket.
Mit kell tudni az „Experience Award” elnevezésű versenyről?
A megmérettetés nemzetközi szintű, nyerteseit régiónként több kategóriában hirdetik ki. Az elbírálás során számos szempontot tartanak szem előtt, mint például, hogy mennyire impozáns az adott portál, milyen a felhasználói élménye, milyen mértékben járult hozzá a weboldal a valós üzleti eredmények generálásához, valamint, hogy milyen mértékben sikerült megvalósítani a közösségi médiával történő integrációt.
Milyen visszajelzést kaptak a verseny során?
A Sitecore-tól kapott visszajelzés nagyon elismerő számunkra. Az értékelés szerint intézményünk a maga területén digitális úttörőnek számít Magyarországon. Az újításnak köszönhetően egy olyan modern, egyszerűen használható honlapot hoztunk létre, amelyen a felhasználók könnyen hozzáférhetnek az őket érdeklő információhoz, valamint a magas fokú személyre szabhatóságnak köszönhetően a honlap vállalatunk marketing terveit is szolgálja. A Sitecore szerint az új portál, a letisztult design, a mobil eszközökre optimalizált megjelenés és a tartalom-marketing mind hozzájárultak ahhoz, hogy intézményünk a piacon vezető egészségügyi intézménnyé nőhesse ki magát.
Ön mit gondol erről?
Fontos számunkra, hogy már megjelenésünkkel is biztosítsuk a kompromisszum nélküli minőségi szolgáltatást pácienseink számára. A letisztult és könnyen átlátható, a Budai Egészségközpont színeiben megjelenő holnapstruktúránk segíti partnereinket a tájékozódásban, lehetőséget biztosít az interaktív kommunikációra, és áttekinthetővé teszi szolgáltatásainkat.
Miért volt szükség a váltásra?
A régi rendszerrel elértük lehetőségeink korlátait. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően azonban ma már a miénk az egyik leglátogatottabb magyar egészségügyi szolgáltató portál. Terjedelmileg is élen járunk: weboldalunkon nemcsak szolgáltatásainkról, hanem a leggyakoribb betegségekről, tünetekről, azok kezelési lehetőségeiről is sok hasznos tartalmat találnak látogatóink. Ezért gondoltuk úgy, hogy ezt a rengeteg – és folyamatosan bővülő - információt a jövőben még átláthatóbb és közérthetőbb formában szeretnénk tálalni az érdeklődőknek. Fontos érv volt a váltás mellett az is, hogy technikailag és vizuálisan egyaránt alkalmazkodnunk kellett a megváltozott felhasználói igényekhez. Ezért az új megjelenés erőteljesebben épít a vizuális elemekre, és jobban használható az egyre inkább teret hódító mobil eszközökön is. Végül, de nem utolsó sorban a webes megújulás egyben az arculatváltási folyamat egyik utolsó állomása volt.
Milyen szempontokat tartottak szem előtt?
Hivatásunk és kötelességünk, hogy pácienseinket a lehető legjobb ellátásban részesítsük, és úgy gondoljuk, hogy ez a kommunikációra is érvényes. Azt szerettük volna, hogy a weboldalunk tükrözze intézményünk szakmai színvonalát, valamint ügyfeleink felé tanúsított elhivatottságunkat. Ahogy a szoláltatásainkban, úgy a honlap kialakításánál is arra törekedtünk, hogy pácienseink tökéletes minőséget kapjanak.
Miért tarja fontosnak az online fejlesztéseket?
Kiemelten fontosnak tartjuk az online kommunikációt, amelynek egyik pillére az intézetünk színvonalát hűen tükröző, a látogatók informálását segítő, professzionális honlap. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy minden szinten folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat, és ügyfeleinket a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki. Ezért a honlap megújításával egy időben új, a magánegészségügyi piacon a sokoldalúságában egyedülálló online ügyfélszolgálati rendszerrel bővítettük szolgáltatásainkat, amelyet a vállalati partnerek és a magánpáciensek is ingyenesen vehetnek igénybe. Segítségével az ügyfelek áttekinthetik teljes korábbi kórtörténetüket vagy akár bejelentkezhetnek rendelésekre, emellett pedig bármikor ellenőrizhetik időpontfoglalásaikat és számláikat is. Cél, hogy a folyamatos fejlesztésekkel még magasabb szinten szolgáljuk ki az ügyfeleinket, kényelmesebbé, gyorsabbá és elérhetőbbé tegyük számukra a szolgáltatásainkat.
A Budai Egészségközpont weboldalamár korábban is díjat nyert az „Év honlapja” választáson 2008-ban és 2013-ban, egészségügy kategóriában.
www.bhc.hu
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk
Mit hoz a 2024-es év? Könnyebb lesz a pálya az üzleti szektornak? Vagy a kiszámíthatatlanság, fenyegetettségi helyzetek kereszttüzében kell továbbra... Teljes cikk
Az elmúlt években a kerékpár és az elektromos kerékpár egyre népszerűbbé vált a munkába járás és szabadidős tevékenységek során egyaránt.... Teljes cikk
- Átadták a Kerékpárosbarát Munkahely díjat 3 hete
- Céges kerékpárflottával is fel lehet lépni az ingázás okozta stressz ellen 4 hete
- Mozgás ide vagy oda, kimutatták, hány óra ülőmunka káros menthetetlenül az egészségre 1 hónapja
- 5 tipp, amivel megőrizhetjük arcbőrünk hidratáltságát 1 hónapja
- Csontpótlás saját darált csontból? 1 hónapja
- Csak a dolgozók fele tesz félre váratlan egészségügyi kiadásokra 1 hónapja
- A sportiparban rejlő karrierlehetőségek 1 hónapja
- Górcső alatt a kollagén pótlásának lehetőségei 1 hónapja
- Kiderült, melyik a legsportosabb vállalat Magyarországon 1 hónapja
- Kortárs bántalmazás, bullying és elvárások szorításában - 2000 gyerek tartozik hozzá: Karikó Rita iskolapszichológus egy napja 2 hónapja
- Problémák, amelyeken segíthet az ashwagandha kapszula 2 hónapja