Megjelent: 9 éve

Budapesten megnyitott a Telenor régiós szolgáltatóközpontja

2015. június 24-én megnyitott a Telenor Common Operation új központja Budapesten. A Telenor Common Operation (TnCO) technológiai szolgáltatóközpont a Telenor leányvállalatainak nyújt hálózati és informatikai szolgáltatásokat. A vállalat több mint 530 főt foglalkoztat három országból.

A Telenor Common Operation jelenleg hat ügyfelet szolgál ki: a Telenor Magyarországot, a Telenor Szerbiát, a Telenor Montenegrót, a Telenor Dániát, a Telenor Svédországot és a Telenor Global Traffic szervezetet.

Az új irodaházba költözés fontos mérföldkő a TnCO számára az önálló vállalati identitás kialakítása terén.

A felújított épület a Telenor kultúrájának legjavát hasznosítva a munkatársak rugalmas együttműködését és önálló munkavégzését állítja a középpontba, és nagy hangsúlyt fektet a vállalat globális munkastílusa érvényesítésére. A nyitott irodaterek támogatják az átlátható, lapos szervezeti struktúra fenntartását, a különféle kényelmi szolgáltatások pedig gondoskodnak róla, hogy a dolgozók színvonalas, kreatív környezetben töltsék a munkaidejüket.

„Ügyfeleink megérdemlik, hogy a legjobb IT-rendszerekkel támogatott, legjobb hálózatot használják, akárhol is élnek Európában. A Telenor egy cégbe fogta össze hálózatüzemeltetési és IT-felügyeleti szolgáltatásait, hogy megoszthassa európai leányvállalataival a felhalmozott szakértelmet és tudást, és a lehető legszínvonalasabb kiszolgálást nyújthassa ügyfeleinek. A hálózati központ munkahelyeket teremt, és a régió legtehetségesebb és leghozzáértőbb szakembereit csábítja ide, hogy a cégeket Európa-szerte kiszolgálva széles körű nemzetközi tapasztalatokra tegyenek szert. Így a TnCO segít a tehetséges IT-szakembereket a térségben tartani” – mutatott rá Kjell Morten Johnsen, a Telenor európai régiójának vezetője az új cégközpont nyitóünnepségén.
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk

Felesleges harcolni ellene: Balogh Petya az MI-forradalomról

Tavaly novemberben a ChatGPT berúgta az ajtót. Már nem lehet a szellemet visszagyömöszölni a palackba, harcolni sem érdemes ellene, inkább... Teljes cikk