kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

Megvannak a legjobb mentorok - kiosztották a Mentor Oscart

A kiváló mentorok és mentoráló szervezetek több mint 5 millió forint értékű díjazásban részesültek. A Citi Magyarország az idei szervezeti győztes, amíg az egyéni díjak többségét az IBM-esek kapták.

A VIII. Magyarországi Coaching Konferencia keretében 2016. február 9-én, kedd délután ünnepélyesen átadták a hagyományos Mentor Oscar díjakat. Azok kaptak díjat, akik a szakmai zsűri döntése alapján a legjelentősebb eredményeket érték el a mentoring és/vagy coaching szemléletű vezetés bevezetésében, alkalmazásában vagy terjesztésében. A szakmai elismerés mellé a támogató szervezetek több mint 5 millió forint összértékű mentoringot fejlesztő tréninget, coachingot és szupervíziót ajánlottak fel a Mentor Oscar díjazottainak.

Pályázatok érkeztek a nonprofit szférából és vállalatoktól: az üzleti élet minden területéről, a kis- és középvállalatoktól ugyanúgy, mint a nagyvállalatoktól. Lehetett pályázni egyéni és szervezeti kategóriákban, illetve ajánlásra, meghívásra, vagy a nyílt kiírás alapján.

Díjazottak

A szakmai bírálók a beérkezett színvonalas pályázatok közül az egyéni kategóriában az első helyezést Nándori Mónikának, a másodikat Szlovák Gergelynek, (mindketten az IBM-Magyarország munkatársai), a harmadikat pedig Németh Mariannának (Pick Szeged Zrt.) ítélték. Idén különdíjat is kiosztott a zsűri: Presszer Pétert (IBM-Magyarország) díjazták, sokéves mentoring munkáját elismerve.

A szervezeti kategóriában első helyet kapott az Citi Magyarország a pályázatában bemutatott, alaposan átgondolt és jól működő mentoting rendszeréért. A Vodafone – VSSB Magyarországon sikeres mentoring rendszert működtet, pályázatukat a zsűri második helyezéssel jutalmazta. A BT ROC Kft. harmadik, a Numan Pékség pedig különdíjas lett. Újdonság volt idén a nonprofit kategória, amelyben a díjat az Effemine érdemelte ki.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Mindenki coach, aki coachol? - avagy a life coaching sötét oldala

2019 és 2022 között 54 százalékkal nőtt a life coachok száma, így ez az egyik leggyorsabban növekvő szakma az Egyesült Államokban. Népszerűsége... Teljes cikk

Milyen az igazi emberközpontú munkahely?

Bár sok cég vallja magáról, hogy emberközpontú, legyen szó, akár az ügyfelekről vagy a munkavállalókról, és valószínűleg bizonyos folyamataik... Teljes cikk

Mi leszel, ha nagy leszel? - miért céltalanok a mai fiatalok és mit tehetünk ellene?

Hogyan vált a fiatalkori céltalanság társadalmi jelenséggé és mit tehetünk ellene? Mennyiben hibás a közösségi média? Ez az cikk segíthet a... Teljes cikk