HR-rendszer okostelefonról - terjednek az innovatív megoldások
Ma már okostelefonról is vezérelhető egy humán-menedzsment rendszer - derült ki az Invitel múlt heti klubrendezvényén. A résztvevők abban egyetértettek, hogy ha egy cég jól akar működni, versenyben akar maradni, jól működő informatikai rendszerre van szüksége. Az előrejelzések szerint a rendszerintegrációs tevékenység még gyorsabban fog bővülni a következő években.
Hozzátette, a magyar piacon az informatikai, illetve adatközponti szolgáltatást igénybe vevő cégek aránya mindössze 11 százalék, miközben a "bérelj szervert, szoftvert és infrastruktúrát" metódus Angliában vagy az Egyesült Államokban már jól működik: ezekben az országokban a vállalatok 50-60 százaléka vesz igénybe informatikai, illetve adatközponti szolgáltatást.
A szakember úgy vélte, ha egy cég jól akar működni, versenyben akar maradni, akkor jól működő informatikai rendszerre van szüksége. Nem kell megértenie, mi van mögötte, hogyan működik, a lényeg az, hogy minél egyszerűbben és jól tudja használni. Úgy vélte, az Invitel dolga az, hogy a bonyolult megoldásokat egy szolgáltatásként adja el, s a rendszer stabilan, olcsón, világszínvonalon működjön.
Oláh Sándor, a virtuális irodai szolgáltatás nyújtó DataLogic Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, azon áll vagy bukik az üzlet, hogy a cégek vezetőinek mi az érdeke: menjen előre a vállalat, vagy még két hónap múlva is legyen állásuk. Ha csak ez utóbbi lebeg a szemük előtt, akkor nem veszik meg az új megoldást. Az ügyvezető elmondta azt is, hogy nekik jót tett a válság, mert a vállalatoknak a túlélés érdekében hatékonyságot kell növelni, költséget kell csökkenti, ami rákényszeríti őket azokra a döntésekre, amelyeket korábban halogattak.
Az Invitel távközlési vállalat által működtetett InnoMax Klubban a múlt héten több magyar, interneten és az infokommunikáción alapuló innovatív megoldást mutattak be.
A DataLogic Kft. virtuális irodája felhőalapon (cloud computing) működik: elősegíti az atipikus munkavégzést, s a folyamatszervezéstől, a kommunikáción keresztül a kontrollingon át támogatja a vállalat működését.
A Rádió Tele5 Taxi fejlesztése nemcsak a mobil-, vagy az 5-30 százalékos költségcsökkentéssel járó e-taxicsekkel való fizetést teszi lehetővé, az okostelefonnal rendelkező ügyfelei egy gombnyomással rendelhetnek kocsit. A társaság most azon dolgozik, hogy a diszpécserek egy kivetítőn lássák azt is, hogy a megrendelés helyéhez a főváros melyik pontján van legközelebbi szabad taxi.
Az HBO Europe a bárhol, bármikor elérhető pay-tv szolgáltatását mutatta be olyan eszközökre, amelyek képesek az internet alapú kommunikációra. A megoldással saját időbeosztás szerint lehet műsorokat nézni személyi számítógépek, okostelefonok, táblagépek, tv-k vagy játékkonzolok segítségével. A magyar fejlesztésen alapuló szolgáltatás 16 országban érhető el.
A Nexon okostelefonról is vezérelhető humán-menedzsment rendszert mutatott be: a megoldás szintén felhő alapon működik, s teszi lehetővé az emberi erőforrás tervezést.
- 2024.03.21recruiTECH 2024 A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek
- 2024.03.26Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők. Részletek Jegyek
- 2024.03.27Átfogó projektmenedzsment képzés IPMA és PMI alapokon Klasszikus projektmenedzsment képzés - átfogó, gyakorlati program, egyéni mentorálással. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk
A generatív mesterséges intelligencia forradalmasítja a bankvilágot és új lehetőségek sokasága nyílik meg a pénzintézetek és ügyfeleik előtt.... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia eddig is jelentős hatással volt a munkánkra, és a jövőben is komoly változásokat eredményezhet. Lássuk, milyen... Teljes cikk
- Mekkora a magyarok bére az IT-szektorban legközelebbi szomszédainkhoz képest? - mutatjuk a számokat 1 hónapja
- Ennyit keresnek az informatikusok Magyarországon és a régióban 2 hónapja
- Melyek a legnagyobb vezetési tanácsadó cégek? 3 hónapja
- Itt az okos HR: Mit hoz az AI a HR digitalizációban? 4 hónapja
- Az AI- és deepfake-alapú banki csalások kivédésére tervezett megoldást a 48-órás programozói verseny győztes csapata 4 hónapja
- Informatikai szakembereket díjazott a Neumann Társaság 4 hónapja
- Ha hirtelen távozik az ügyvezető: ekkor lép be az interim CEO 5 hónapja
- Így lesz több lányból informatikus 5 hónapja
- Pályaorientációval segítik a munkaerő-utánpótlást 6 hónapja
- Hamarosan indul az informatikusok országos megmérettetése 6 hónapja
- Majdnem 600 ezer a kezdő fizetés ebben a szakmában 6 hónapja