Megint vizsgáztatták az ügyfélszolgálatokat
A versenyen próbavásárlásokkal és fogyasztói kutatással tesztelték a cégeket. Az Invitel idén ismét a dobogón végzett.
A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában összesen 20 cég szállt ringbe. A nagyvállalatok között az Invitel a tavalyi évhez hasonlóan idén újra a harmadik legjobb helyezést érte el.
Az Invitel szerint eredményük leginkább a Telepontok felkészült munkatársainak köszönhető, másrészt a siker kulcsa a folyamatos minőségellenőrzés is. Ebből a célból a társaság külsős céget is megbíz azzal, hogy folyamatosan vizsgálja az ügyfélszolgálatok munkáját és a vevői igényeket.
A versenyben a próbavásárlók felmérték, hogy az adott üzletben mennyire ügyfélbarát a kiszolgálás és a környezet, illetve hogy a cég ügyfélkezelési politikája hogyan fest a mindennapi gyakorlatban. A próbavásárlásokat véletlenszerű időpontokban tartották, és ugyanabba az üzletbe több alkalommal is visszatértek a tesztet végző bírálók.
A megmérettetés célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát, valamint lehetőséget ad a résztvevőknek az ágazatokon belüli és az ágazatok közötti összehasonlításra is. A versenyben több mint ötezer ügyfelet kérdeztek meg, és nagyjából ezerötszáz próbavásárlást értékeltek a szervezők.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
A nemeztközi Generali Csoport június 1-jétől átalakítja szervezeti struktúráját a biztosításra és a vagyonkezelésre összpontosítva - írja a... Teljes cikk
Egyes gyári alkalmazottak csak akkor vették észre, hogy elbocsátották őket, amikor nem működött a belépőkártyájuk és a biztonsági őrök... Teljes cikk
A sopronkövesdi Autoliv-gyárban folyó sztrájk arra is felhívja a figyelmet, hogy a főleg kölcsönzött státuszban foglalkoztatott vendégmunkások... Teljes cikk
- Ösztöndíjprogram indul: cél a versenyképes jövedelem 7 hónapja
- A megtartás kulcsa: a szervezet állapotának folyamatos mérése 8 hónapja
- Ügyfélkapcsolati munkatárs 8 hónapja
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 10 hónapja
- Így változtatja meg az ügyfélszolgálati munkát a mesterséges intelligencia 11 hónapja
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 11 hónapja
- Az energiakrízis jó oldala: 400 embert vesz fel az MVM 1 éve
- Családtámogatási online ügyfélszolgálat indul 2 éve
- Ügyfélszolgálati munkatárs 2 éve
- Mobil ügyfélszolgálati busszal is készül az idegenrendészet a menekültek fogadására 2 éve
- Továbbra is nagy az igény a hagyományos call centerekre 3 éve