Pályakezdő vagy pályaváltó? Munkakörébe megkapta a „HR feladatokat"?
Netán gyakorló HR-esként felfrissítené és bővítené tudását?

Akkor a HR Basic képzést Önnek találták ki!

 

                            
                  

 

[Ha most nincs 12 napja, a képzési napokat egyesével is elvégezheti (klikk ide)!]

 

 

 

1. Taktikusan helyezkedő - strategic positioner (klikk) A HR szakember mindig figyelemmel kíséri a külső üzleti trendeket és annak fényében hoz szervezeten belüli döntéseket.
A HR-stratégiát és -terveket össze kell hangolniuk a szervezet stratégiájával, ehhez pedig szükséges a munkakörök megtervezése, a munkaerő-toborzása, teljesítményértékelés, jutalmazás, elismerés, valamint a munkavállalók képzése és fejlesztése.

 

2. "Hiteles aktivista" (klikk) A HR-szakember akkor válik hitelessé, ha ígéretüknek megfelelően cseleksznek, személyes és bizalmi kapcsolatokat építenek ki, és megbízhatóan a vállalásaik teljesítésében.
„Aktivistaként” nem csupán a saját munkakörükre vannak rálátással, hanem figyelemmel kísérik az üzleti igényeket.
Megtanulják, hogyan befolyásoljanak pozitívan másokat, és hogyan alkalmazzanak hatékony kommunikációt.
Annak érdekében, hogy hiteles aktivisták legyenek, a HR-szakembereknek jó önismerettel kell rendelkezniük, és elkötelezettek a szakmaiságuk fejlesztése iránt.

 

3. A készségek kovácsa (klikk) Az eredményesség egyik kulcspontja egy olyan munkahely létrehozása, ahol a munkavállalók értelmet és célt találnak a munkájukban.
A hatékony HR-szakember sikeresen ötvözi a szervezet erősségeit és az egyének képességeit, ezzel kialakítva a szervezeti kultúrát.

 

4. A változás bajnoka (klikk) A változás bajnokaiként a HR-szakemberek biztosítják, hogy a szervezet mindig alkalmazkodjon a világ alakulásához.
Összehangolják a szervezet belső kapacitását a külső változások ütemével, és segítik ezek megvalósulását intézményi és egyéni szinten is: előteremtik szükséges erőforrásokat, motiválják az üzleti vezetőket a változás elindítására, és biztosítják a változás fenntarthatóságát.

 

5. Emberi erőforrások fejlesztője és átformálója (klikk) A hatékony HR-es mindig kész a megújulásra és megújításra.
Rendelkezik például tehetségkutatás és -fejlesztést segítő, a teljesítmény elszámolhatóságához szükséges (értékelés, jutalmazás), a szervezet kialakításában (csapatmunka, szervezetfejlesztés) és a kommunikáció terén alkalmazható módszerek ismeretével.
Felismeri és alkalmazza azokat az innovatív gyakorlatokat, amelyek hozzájárulnak az üzleti eredményesség kialakulásához, emellett fenntartják a hosszú távú fókuszt, és elkerülik a felesleges divatokat vagy a nem releváns "legjobb praktikákat".

 

6. A technológia támogatója (klikk) Az elmúlt években a technológia átalakította a HR-szakember munkáját, beleértve az adminisztratív feladatokat és a stratégiai tervezést.
A jó HR-szakembereknek ki kell használniuk a technológia előnyeit a szervezeti hatékonyság növelése érdekében, különösen a virtuális munkavégzés növekedése mellett.
A hozzáértő HR-es a közösségi médiát a jövőbeli növekedés és szervezeti identitás előmozdítására használja.
Felismeri a technológiában rejlő kommunikációs lehetőségeket. Tudja alkalmazni a tehetség toborzásban, és tájékozott a törvényeknek megfelelő alkalmazásában.

 

(Ulrich, D., Younger, J., Brockbank, W., & Ulrich, M. (2012). HR talent and the new HR competencies. Strategic HR Review, 11(4), 217–222. doi:10.1108/14754391211234940)

 

A HR Basic képzés elődleges célja az alapkompetenciák és a szakmai tudás elsajátítása. 12 héten keresztül vehet részt szakmai-, gyakorlati- és kompetenciafejlesztő napokon, amely végén átfogó és minden HR területet érintő szaktudást szerezhet meg:

  • toborzás és kiválasztás technikák és módszerek
  • munkajogi ismeretek
  • munkaügyi adatvédelem
  • HR folyamatok és dokumentációs igény
  • tehetségek felismerése, megtalálása és megtartása
  • motivációs technikák – fluktuáció megelőzése

A képzésről elismert tanúsítvány szerezhető.

 

„a HR Basic képzés során különösen tetszett”
Korábbi résztvevőink szerint


„Átfogó elméleti bemutatás”

„Naprakész, piacképes információk”
„Problémákra direkt válasz, gyakorlati alkalmazhatóság”
„Magas színvonalon zajlott az oktatás, nagyon jó hangulatban.”
„Az előadók profizmusa, segítőkészsége és közvetlen stílusa”
„Nagyon jó volt a csoport összetétele.”
“Szabad, a légkör barátias.”
“Tetszettek az interaktív feladatok.”

 

 

KÉPZÉS MEGVALÓSULÁSA:
- 12 héten keresztül, heti 1 alkalom
- 8 vagy 4 órás beosztásban (1 óra = 45 perc)
- személyes vagy online kontakt órás formában
- tananyag nyomtatott* és elektronikus formában
- kiegészítő e-learning tananyagok
- a kapott tanúsítvány nagy elismerésnek örvend a szakmában
*A teljes képzés online megvalósulása esetén, a tananyag csakis digitális módon kerül átadásra.

 

KIMENETI KÖVETELMÉNY:
A tanúsítvány megszerzéséhez egy záródolgozat benyújtás szükséges, valamint prezentálása a záró alkalmon.
A résztvevők a képzést követően egymás prezentációit, dolgozatait is megkaphatják (egyéni beleegyezés esetén), amelyből szintén értékes tudást nyerhetnek.

 

 

ÖNNEK TALÁLTÁK KI, HA:
- pályakezdő,
- HR területtel ismerkedne,
- pályaválasztó vagy pályaváltó,
- munkahelyétől megkapta feladatnak a „HR”-t,
- gyakorló HR munkatársként felfrissítené és bővítené tudását

 

 

 

 

A HR képzés elvégzésével résztvevőink alkalmassá válnak:

• HR rendszerek kiépítésére és menedzselésére,
• rendszeres és időszakos HR feladatok önálló szervezésére, elvégzésére,
• különböző HR, üzem(át)szervezési akciók indítására, menedzselésére, lezárására,
• tehetségek felismerésére, felkutatására és toborzására
• kollégáik megfelelő értékelésére és motiválására,
• szervezeti kultúra kialakítására,
• az elért eredmények kiértékelésére,
• folyamatok újjászervezésére,
• a jogi háttér megfelelő ismeretére,
• a munkahelyi visszaélések csökkentésére,
• a vállalati stratégia támogatására,
• és a HR stratégia operatív leképezésére.

 

 

 

 

Oktatóink

Fehér Erika

HR tanácsadó, Tréner, Coach

Dr. Czirók Andrea

Jogtanácsos

Alföldi Katalin

Business Coach, Tréner, HR tanácsadó
Dr. Sepsi Tibor
Ügyvéd, Alkotmányjogász
Ügyvezető, Toborzás-kiválasztási és Employer Branding Szakértő

TESK Csoport


 

 

1. NAP
MÁRCIUS 21.
A HR helye, szerepe a szervezetek életében
Szó lesz a HR kialakulásáról, fejlődéséről, helyéről és szerepéről a cégek életében, továbbá a HR kulcsterületeiről. Átbeszéljük mi a kompetencia alapú HR, mi a HR stratégia és milyen kulcskompetenciái vannak egy HR szakembernek.

 

2. NAP
MÁRCIUS 28.
Munkakör/Ösztönzés és kompenzáció
A képzés fél napban bemutatjuk és átbeszéljük a munkaköri leírás szerepét a különböző HR folyamatokban, a másik fél napban pedig az ösztönzés és javadalmazás rendszerében kívánunk elmerülni. Tovább >>

 

3. NAP
ÁPRILIS 4.
Compliance szituációk kezelése
A képzés, ahol mindent megtudhat a Compliance folyamatairól. Szituációs gyakorlatokon keresztül mutatjuk meg mi a helyes eljárás a különböző incidensek esetén. Tovább >>

 

4. NAP
ÁPRILIS 11.
Hatékony toborzás
Hatékony toborzás, avagy minden, amit tudni kell ahhoz, hogy bármely pozícióra képesek legyünk jelölteket állítani! A workshopon használható megoldásokat javasolunk, amelyekkel hatékonyabb lesz a kiválasztás és költséghatékonyabb módon tudja elérni a kívánt munkaerőt. Tovább >>

 

5. NAP
ÁPRILIS 18.
A sikeres interjúztatás
1 napos tréning a felvételi és kiválasztási folyamat legfontosabb eszközeiről. Fő célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a szervezetükhöz legjobban illeszkedő, a munkakörben legjobban teljesítő munkatárs kiválasztására. Tovább >>

 

6. NAP
ÁPRILIS 25.
Megtartás eszközei (Teljesítmény-menedzsment és kompetencia fejlesztés)
A képzés-fejlesztés területe. Azon felül, hogy tisztábban látja az összefüggést a képzési nap témakörei között, megismerheti a javadalmazási, juttatási és ösztönző rendszereket, továbbá megértheti a motiváció szerepét és fontosságát egy szervezetben. Továbbá a résztvevők megismerkednek a teljesítmény-értékeléssel és a teljesítménymenedzsmenttel is. Tovább >>

 

7. NAP
MÁJUS 2.
Munkaügyi adatvédelem (GDPR HR-eseknek)
A jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését. Segítséget nyújtunk, ha szeretne jogszerűen eljárni munkaügyi (HR) adatvédelmi kérdésekben. Tovább >>

 

8-9. NAP
MÁJUS 6. ÉS 13.
Munkajog a HR gyakorlatában
A 2 nap munkáltatói és munkavállalói oldalról is hasznos ismereteket nyújt. A résztvevők olyan gyakorlati tudást sajátíthatnak el, amellyel a munkájuk során felmerülő munkajogi problémákat sikeresen megoldják. Tovább >>

 

10. NAP
MÁJUS 23.
AC-Assessment center
1 nap a hatékony és professzionális AC-ról (Értékelő Központ). Jellemzően prezentációk, szerepjátékok, egyéni és csoportos problémamegoldás szerepelnek a feladatok között. Az AC különösen hasznos, mert valós élethelyzeteket modellez, így jól előrejelzi a későbbi beválást. Tovább >>

 

11. NAP
MÁJUS 30.
HR folyamatok, kommunikáció és változáskezelés
Összefoglaljuk és rendszerbe helyezzük a HR folyamatokat, megismerkedünk a HR kommunikáció szerepével és témaköreivel, valamint megtudjuk, mit jelent a változásmenedzsment. Tovább >>

 

12. NAP
JÚNIUS 6.
Záró beszámolók, prezentáció
+ Folyamatosan megtekinthető
E-learning videóanyagok (HR adminisztráció, Munkaügyi adatvédelem, AC-Assessment Center, Compliance szituációk kezelése)

 

 

549.999 Ft + 27% ÁFA
bruttó 698.499 Ft
A részvételi díj tartalmazza a 12 oktatási napot, 4 online előadást, a segédanyagokat és a tanúsítványt.

 

 

 

KEDVEZMÉNYEK:

 

 

 

 

 

 

A kuponkódot a jelentkezés során a megjegyzésnél kérjük feltüntetni.

 

A képzés 1 napjára történő jelentkezés esetén a részvételi díj 59 400 Ft + Áfa (75 438 Ft). A képzési díjból a fenti kedvezmények érvényesíthetők.

A tananyag meghallgatásához szükséges felhasználói jogosultságokat csakis kizárólag a képzésben résztvevők használhatják. A képzésekhez kapcsolódó írásos és egyéb (elektronikus) anyagok szerzői joga a Sämling Kft. tulajdonát képezik, ezért azok sokszorosítása, terjesztése, harmadik fél részére történő átadása-, valamint a konzultáción video- hang és egyéb felvételek rögzítése tilos.

 

 
 
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzéseinkről, kattintson az alábbi gombra!
 
Hírlevél Olvasóink időben értesülnek képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

 

 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve HR basic képzés
Oktatók Tokár Péter
dr. Sepsi Tibor
Alföldi Katalin
Dr. Czirók Andrea
Fehér Erika
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum Résztvevőink HR Basic képzés elvégzéséről szóló tanúsítványt kapnak.
Eseménynaptár
Információ: