kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Post-Sales Support Specialist

A Sales Support Specialist pozíciójában (nevéből eredően) az értékesítők támogatása történik. Ez a támogatás meg is előzheti az értékesítést, illetve utána is folyamatos lehet.

A munkakör leírását a Grafton Recruitment szakértői készítették.

Célja, hogy mentesítse az értékesítőket az irodai, adminisztratív tevékenységektől. A sales support tevékenysége az Order to Cash (megrendeléstől a kifizetésig) folyamatba kapcsolódik, tehát a vevői oldallal van kapcsolatban. A termék értékesítésétől kezdve a kiszállításig végigkíséri a folyamatot.

Cégenként változó, hogy a folyamatokat egy munkatárs végzi, vagy külön folyamatokra, pre - és post- sales support feladatokra bontják.

Pre - Sales Support Specialist feladatai:
• Árajánlatok összeállítása
• Szerződések előkészítése, adminisztrációja

Post-Sales Support Specialist feladatai:
Ügyfelekkel kapcsolattartás, felmerülő kérdések megválaszolása, információ nyújtása
Megrendelések felvétele: online, telefon, email, fax
Társosztályokkal egyeztetés: elérhető-e raktáron a termék, kintlévőségek, tartozások nem akadályozzák-e a kiszállítást
Export dokumentáció összeállítása: kereskedelmi számla, csomaglista, raklevél, származási bizonyítvány
Panaszkezelés

A Sales Support Specialist legfontosabb tulajdonságai:
    Monotónia-tűrés
    Pontosság, precizitás
    Ügyfélkezelési kompetenciák

Itt talál ebben a pozícióban állásokat.

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek