Megjelent: 10 éve

Ügyfélszolgálati vezető Ulrika - Jobangel önéletrajz mintája

Az ügyfélszolgálati vezető irányítja az ügyfélszolgálatot, és felelős a vállalat ügyfeleinek elégedettségéért. Valamint felelős az új kollégák betanításáért, mentorálásáért. Több mint 10 év ügyfélszolgálati vezetői tapasztalattal rendelkezik Ulrika, Jobangel fiktív önéletrajzának szereplője.

images

Az ügyfélszolgálati vezetőnek erős vezetői képességekre, kitűnő kommunikációs és kapcsolatteremtő képességre, valamint problémamegoldó készségre van szüksége. Az ügyfélszolgálati vezetőnek ismeretekkel kell rendelkeznie az ügyfélkezelésről, a szolgáltatásfejlesztésről, az adatkezelésről és az ügyfélszolgálati folyamatok menedzseléséről. Számára rendkívül fontos az ügyfelek elégedettségének biztosítása és a vállalat hírnevének megőrzése érdekében.

Az ügyfélszolgálati vezető feladatai közé tartozik:

Szervezés: Az ügyfélszolgálati vezető felelős az ügyfélszolgálat szervezéséért, az ügyfélszolgálati munkatársak irányításáért, a munkaütemezés és a feladatok elosztásáért.

Ügyfélkapcsolatok: Az ügyfélszolgálati vezető kapcsolatot tart az ügyfelekkel, és segít nekik problémáik megoldásában, panaszok kezelésében, illetve információk és tanácsok nyújtásában.

Minőségellenőrzés: Az ügyfélszolgálati vezető felelős az ügyfélszolgálat minőségért, és ellenőrzi, hogy a munkatársak megfelelően végzik-e a munkájukat, és az ügyfelek elégedettek-e a szolgáltatásokkal.

Teljesítmény felügyelet: Az ügyfélszolgálati vezető felügyeli a munkatársak teljesítményét, segít nekik a szükséges képzésekben és fejlesztésekben, hogy a szolgáltatások minősége magas színvonalú legyen.

Adatkezelés: Az ügyfélszolgálati vezető nyomon követi az ügyfélszolgálati tevékenységeket, gyűjti és elemzi az adatokat a szolgáltatások fejlesztése érdekében.

A vezető hazai állásgyűjtő oldalon, az Allasportal.hu-n számos ügyfélszolgálati vezető pozíció hirdetése található meg

Önéletrajz sablon letöltése

 

 

 


Egyszerú B

 

 

 

  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek