kapubanner for mobile
Szegedi Juli
Szerző: Szegedi Juli
Megjelent: 7 éve

Mennyit keresnek a call centerben dolgozók?

Új sorozatunk első részében azt mutattuk be, hogy mennyit keresnek a HR-esek, most nézzük mennyit lehet keresni kezdőként, illetve pár éves szakmai tapasztalattal, ha call centerben akarunk dolgozni. Az adatokat a fizetesek.hu béreket összehasonító oldaltól kaptuk.

Az átlagjövedelem a budapesti call centerekben 287.700 forint. Pályakezdőként 257.200, 3-5 éves tapasztalattal 279.200, míg tíz éven felüli múlttal 305.000 forintot lehet keresni.

A várható bruttó bér a cég méretétől is függ, ahogy ezt korábban a HR-esek bérét bemutató írásunkban is jeleztük. Az 50 fő alatti vállalkozások esetén call centeres munkatársként a várható bérünk 227.250 forint lesz, 50 és 999 fő közötti munkatársast számláló cég esetén ennél jóval többet, 290.000 forintot lehet keresni. Érdekes, hogy az 1000 fő fölötti nagyvállalatoknál a várható jövedelem megint alacsonyabb, 268.200 forint.

Végül lássuk, hogy el elmúlt években hogyan változott a call center munkatársak bére.

A legnagyobb ugrás 2011-ről 2012-re volt a számok szerint: míg 2011-ben 202.200 forintot kerestek, addig rá egy évre már 243.200 forint volt a bruttó bér ebben a pozícióban. 2013-ban 250.000, 2014-ben 255.000, 2015-ben 260.000, míg 2016-ben már 271.000 forintot kerestek a call centeresek.



Az adatokat a fizetesek.hu szolgáltatta.

Ha állást keres call centerben, itt válogathat.

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A cégek 70 százaléka tervez bérfejlesztést a munkaerő megtartása érdekében

Optimistábbá váltak a magyar cégvezetők mind az ország, mind saját cégük kilátásait illetően a Niveus Consulting Group tanácsadó felmérése szerint. Teljes cikk

Mennyit keresnek a HR-esek?

Több szakterület béradatairól készített összeállítást a piacvezető munkaerő-közvetítő cég a közelmúltban. Most a HR szakmában, elsősorban... Teljes cikk

Romlott a fizetésünk értéke - mutatjuk a legfrissebb számokat

2023-ban a bruttó átlagkereset 571 200, a kedvezmények figyelembevételével számolt nettó átlagkereset 393 700 forintot ért el. 2023-ban a bruttó és... Teljes cikk