kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

Beszéljünk kicsit az időről!

Azt hiszem, abban a legtöbben egyetértünk, hogy a napi 24 óra édeskevésnek bizonyul, ha az összes kötelezettségünket megfelelően kívánjuk teljesíteni, és persze minden olyan dologra is kellő időt szeretnénk szentelni, ami kikapcsol, boldoggá tesz, vagy épp csak szükségszerű. Fejvadászként látjuk, hogy a legnagyobb probléma, amivel a HR-esek küzdenek az időhiány. Időmenedzsment tréningek ide, pontos heti stratégia oda, könnyű elúszni a napi teendők között. Létezik megoldás?

Bizony fel van adva a lecke, amikor 12 órányi munkát kéne 8-ba bezsúfolni, leinterjúztatni öt jelöltet, felhívni tízet és visszajelezni húsznak, közben adminisztrálni, meetingelni, operatív feladatokkal foglalkozni… Szóval, átérezzük a helyzetet. Többek között ez az egyik igen égető probléma, amit ügyfeleink megosztanak velünk, és amire együtt keresünk megoldást.


Néha nem vagyunk elegek!



Van, ahol hosszú távon nem hoz eredményt a fejvadász segítség sem, hisz egy sikeresen lezárt pozíció nem oldja meg a jól működő rendszer és stratégia hiányát. Mi magunk is az utóbbiak mesteri szintre fejlesztésének érdekében hoztunk létre egy olyan rendszert, melyet ma már nem csak mi használunk maximális megelégedéssel.

A toborzási-kiválasztási szoftverek talán legnagyobb előnye, hogy napi több órát lehet megtakarítani használatukkal. Hogy egészen pontosak legyünk, a mi kollégáinknak napi 3 munkaórát jelent, hogy a HR Felhővel dolgoznak. Amiből ez összeadódik: automatikus visszajelzés a jelölteknek, saját, szűrhető adatbázis, a jelöltek tesztekkel való előszűrése, automatikus hírlevelek a pozíciókról, gyors adminisztráció, jelöltriportok.

Persze nem csak öncélú érdekek vezérlik a gyors munkát. A piaci helyzet diktálta tempóban nem engedhetjük meg magunknak a lassúságot, gyakran azé a jó jelölt, aki gyorsabb. Egy hosszú hetekig elhúzódó kiválasztási folyamat nem csak rossz fényt vet a vállalatra, az igen jó helyzetben lévő hiányszakmák képviselői könnyen el is helyezkedhetnek máshol, amíg mi adminisztrálunk, döntünk, levelezünk.


Mi az ára?



Az ügyfeleinktől érkező visszajelzések is megerősítik, hogy a HR Felhő használatával egy HR asszisztenst sikerült kiváltani. Ha pedig összehasonlítjuk a kettő anyagi költségeit és hozzáadott értéket, azonnal világossá válik, hogy sokkal jobb, és kifizetődőbb befektetés egy jól működő rendszerbe invesztálni, ami ráadásul a cég meglévő folyamataihoz igazodik, összekapcsolható már működő rendszerekkel, és kiválóan alkalmas toborzásmarketing eszközök használatára, hisz kifejezetten erre a célra létrehoztunk egy facebook modult is.
A havi bérleti díjas konstrukció kényelmes megoldás, ráadásul a cégmérethez és a felhasználók számához is igazodunk a költségekkel.

A HR felhőben rejlő számtalan előnyt Ön is megismerheti. A HR Reggelin vagy honlapunkon.

Annyit megígérhetünk, hogy a HR Felhő bevezetése után egy csomó ideje szabadul majd fel, amit a munkája élvezetesebb részeire, vagy épp egy jó ebédre fordíthat! Tájékozódjon a részletekről, és tartsa kordában Ön is könnyedén munkaidejét!

Beck & Partners Kft.
www.hrfelho.hu

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Cégvezetők Csúcstalálkozója - 2024. Könnyebb vagy nehezebb lesz a pálya?

Mit hoz a 2024-es év? Könnyebb lesz a pálya az üzleti szektornak? Vagy a kiszámíthatatlanság, fenyegetettségi helyzetek kereszttüzében kell továbbra... Teljes cikk

Hogyan biztosítsuk a kerékpáros munkába járást?

Az elmúlt években a kerékpár és az elektromos kerékpár egyre népszerűbbé vált a munkába járás és szabadidős tevékenységek során egyaránt.... Teljes cikk

Költségelemzést Támogató Munkaidő-Nyilvántartás

A munkaügyi nyilvántartások, munkaidőadat-nyilvántartás és bérszámfejtés általánosan alkalmazott módszereit egyes esetekben el lehet, és... Teljes cikk