Invitel: nyitottak az internetes marketingalkalmazásokra a kkv-k
Nyitottak a magyar kis- és középvállalkozások az internetes marketingalkalmazásokra, többségüknek van saját honlapja, jelentős részük más korszerű eszközöket is használna termékei, szolgáltatásai népszerűsítésére - derül ki az Invitel kutatásából.
A válaszok alapján a többség továbbra is a személyes kapcsolatokon keresztül terjedő jó hírnévben bízik (53 százalék), miközben 17 százalékuk semmilyen eszközt nem használ hirdetésre.
Egyre népszerűbb a reklámban az internet, a közösségi médiát 33, az e-mail-es leveleket 28 és az online hirdetéseket 20 százalék tartja fontos eszköznek, míg a szórólapot 19, a nyomtatott sajtót 16, a plakátot 5 százalék. A televíziót és a rádiót mindössze 3-3 százalék választaná hirdetése felületének.
A kutatás adatai szerint a megkérdezett kis- és középvállalkozások több mint felének van már céges honlapja. A nemmel válaszolók 5 százaléka dolgozik a saját weboldal elindításán, egyharmaduk viszont szükségtelennek vagy megoldhatatlannak látja ezt.
A kutatás résztvevőinek 45 százaléka a közösségi médiában is jelen van, túlnyomó többségük használja a Facebookot (89 százalék). A YouTube, a LinkedIn és az Instagram használóinak aránya 14, 11 és 8 százalék.
A cégformák közül az egyéni vállalkozásoknál a legalacsonyabb a korszerű marketing eszközök aránya a kutatás szerint. A cégméret esetében hasonlóak az adatok: kisebb cégek ritkábban építenek az online kommunikációra.
MTI
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
Helyben akarnak interjúzni vagy legalább a szakmai vezetővel beszélni, élményt szeretnének gyűjteni munkakörökről, inspirációt meríteni a... Teljes cikk
Az interaktív kommunikáció és a nyitottság is elengedhetetlen, ha egy el szeretne érni egy Z generációs fiatalt. Teljes cikk
Immár harmadik éve készíti el munkavállalói visszajelzések alapján a legjobb munkahelyek – Top Employers – listáját a Munkahelyeink.hu. A ma... Teljes cikk
- 120 újságírót és médiamunkást öltek meg tavaly 3 hónapja
- "Komoly kihívás egy rohanó vonat előtt cserélni a síneket" - így látták az évet a HR vezetők: Endrei-Kiss Judit, RTL 3 hónapja
- Több mint 840 ezer diák internetezhet gyorsabban 5 hónapja
- Marketing menedzser 6 hónapja
- Bemutatjuk az Év Marketingesét 7 hónapja
- Útmutató a Google Ads hirdetésekhez kezdőknek 7 hónapja
- Új vezetője lesz a CNN-nek 8 hónapja
- A professzionális fordítás segít a HR és a Marketing munkában 8 hónapja
- Mindenkit elbocsátottak a legendás National Geographic-tól 10 hónapja
- Több száz embert bocsát el a legnagyobb német lap, az AI végzi majd a munkájukat 10 hónapja
- Visszatértek a könyvtárakba az olvasók 10 hónapja