Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!
Harmadik alkalommal díjazták a munkáltatói márkát építő cégeket. Az Employer Branding Award 2016-on az is elhangzott, hogy a HR magasabb stratégiai szintre kerülhet a munkáltató márka építése közben.
A zsűritagok közül Szűts Ildikó, az Országos Humánmenedzsment Egyesület elnöke az értékek közé sorolta, hogy számára ismeretlen cégek jelentek meg pályázataikkal és jó ötleteket hoztak. Összegzésében elmondta, hogy a HR-nek, PR-nek, CSR-nak, marketingnek együtt kell dolgoznia, hogy sikeresen meg lehessen valósítani az üzleti stratégiákat. Bene Nikoletta, SPAR marketingvezetője is sok jó ötlettel találkozott a pályázatokban, de nagyon változónak tartja a színvonalat. Ezzel kapcsolatban hangsúlyozta: „Ne feltételezzünk. Kérdezzük meg a dolgozókat, mitől éreznék jól magukat”.
Szűts Ildikó értéknek tartja, hogy számára eddig ismeretlen cégek is jó ötleteket hoztak
Kádár Balázs, a díj alapító-szervezője elmondta, hogy a pályázatok egyre magasabb színvonalról és átgondoltságról tesznek tanúbizonyságot. Az Employer Branding Award díjjal azt szeretnék elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak kkv és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak és a magyar munkáltatóknak.
Kádár Balázs: Úttörők vagytok!
„Meet the world” (Vodafone)
„Köztünk a helyed!” (Generali)
„Hivatásunk a jövőd!” (Profession.hu)
„Tiéd a pálya!” (Groupama)
„Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!” (Heineken)
„Ready, set, go!” (NN Biztosító)
„Lehetőségeket nyitunk!” (Velux)
„Köztünk a helyed!” (Generali)
Köszönet Bene Nikolettának, a SPAR marketingvezetőjének, hogy összegyűjtötte és elküldte lapunknak az általa legjobbnak tartott szlogeneket.
Dübörögtek a nagy cégek
Az Employer Branding Award 2016 (Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016) díjazottjai között csupán egy kkv volt, ami jelzi, hogy dübörögtek a nagyok, másrészt, hogy a kicsik egyelőre nem figyeltek fel a pályázati lehetőségre.
Fődíj:
Generali Biztosító: Fókuszban a munkatársak
Profession.hu: Profession.hu Employer Branding Stratégia és Megvalósítás (kkv kategória)
A Groupama öröme
Arany fokozat:
Groupama Biztosító: „Tiéd a pálya!” integrált munkáltatói márkaépítés a Groupama Biztosítónál
VELUX Magyarország: „Employer Branding Award 2016” pályázat
Ezüst fokozat:
iQor Global Services Hungary: "Be more with iQor - Légy több az iQor-ral"
Magyar Telekom: Employer Branding kampány 2016
Vodafone Shared Services Budapest: Meet the World kampány
Bronz fokozat:
Budapest Bank: Példaértékű Employer Branding gyakorlatok a Budapest Banknál
HEINEKEN Hungária: HEINEKEN Employer Branding program - „Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!”
LIDL Magyarország: Employer Branding a LIDL Magyarország Bt-nél
NN Biztosító: NN InsuRace online business game
Rossmann Magyarország: Employer Branding a Rossmannban 2015-2016
Cikkünk több oldalas! Lapozzon!
1. oldal - Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!
2. oldal - Magasabb stratégiai szintre tornázhatja magát a HR