kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

Ezen a 10 dolgon változtass és szeretni fognak a munkahelyeden

Szeretnéd, hogy a kollégáid jobban szeressenek, de nem tudod mit tegyél ennek érdekében? Lehet, hogy inkább azt kellene tudnod, hogy mit ne csinál - írja a Forbes.

Lisa Quast, a Forbes.com külsős szerzője gyűjtött össze 10 dolgot, melyeket ha többé nem teszel, akkor kedvelni fognak a munkahelyeden.

  • Ne szakíts félbe másokat, mikor azok beszélnek - Ez tiszteletlenséget fejez ki. Maradj csendben, hallgasd meg a másikat, gondold át amit mondd, és csak utána beszélj.
  • Ne késs a megbeszélésekről - Ne játssz mások idejével.
  • Ne kezdd a saját meetinget késve - Bár úgy tűnhet, hogy jó ötlet utolsóként érkezni egy megbeszélésre, ez nem így van.
  • Ne tarts céltalan megbeszélést - ha nincs napirendje, nincsenek céljai a megbeszélésnek, akkor gyorsan az agyára mész a kollégáknak, főnöknek, beosztottnak egyaránt. Anyagilag sem jó dolog 1-2 órára kizökkenteni őket a munkából.
  • Ne beszélj túl sokat egy értekezleten - Senki sem szereti, ha valaki túlzottan sokat hangoztatja a saját gondolatait, adj teret másoknak is.
  • Ne foglalkozz más dolgokkal egy megbeszélésen - A multitasking általában nem túl hatékony, főleg nem egy megbeszélésen.
  • Ne hagyj mosatlant a közös konyhában - Ebbe beletartozik a kávés bögre is.
  • Ne kiabálj - Próbálj racionálisan érvelni, tárgyalj, köss kompromisszumot, de semmiképp se kiabálj.
  • Ne tarts megbeszélést a saját helyeden - sokkal jobb a meetinget egy külön helyiségben, vagy konferenciateremben tartani.
  • Ne mulaszd el a határidőket - Ez nagyon fontos, hiszen akár mások munkája is csúszhat, ha te nem készülsz el a saját feladatoddal.


Forbes
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A nők által alapított startupokhoz csak a befektetések 1%-a jut el - így lehetne ezen változtatni

Továbbra is jelentős szakadék tátong a férfiak és a nők esélyei között a startupszektorban. Közép-Kelet-Európában a befektetések 94%-a... Teljes cikk

Kiábrándítóan lassan növekszik a női vezetők száma - mutatjuk, hogy befolyásolja ezt a rugalmas munkavégzés

Miközben a nők által betöltött felsővezetői pozíciók aránya világszerte 19,4%-ról 33,5%-ra nőtt két évtized alatt, a fejlődés... Teljes cikk

Hogyan építsük a vállalati kultúrát hibrid munkavégzés esetén?

A csapatépítés ösztönzésével, az eredmények jutalmazásával, a kommunikáció támogatásával és a munka-magánélet egyensúlyának... Teljes cikk