Robot banki ügyintézőkkel fogunk beszélgetni
Éppen az ügyfelekkel foglalkozó területeken látnak legnagyobb fantáziát a világ legnagyobb bankjai a mesterséges intelligenciában, melynek alkalmazása százmilliárd dolláros nagyságrendű költségmegtakarítást okozhat.
Elsősorban a az ügyfélkapcsolatok terén látta a legtöbb bank az első számú alkalmazási lehetőséget, Ez a Finanacial Times által megkérdezett 18 bankból 17-re igaz. Továbbá a bankárok 40 százaléka tervez beruházásokat az AI terén, ám csak akkor használják a technikát, ha lényeges költségmegtakarításokat okoz.
A technológia elterjedése azonban mindössze a munkahelyek 20 százalékát veszélyezteti. Elsősorban a pénzügyi vállalatok működését fogják átalakítani a chatbotok (chetelő robotok), a hangos asszisztensek, az ügyfélazonosítás, a biometrikus azonosítás, a biztosítások és a befektetések kezelése terén. Ez még egy bűncselekmény esetén is hasznos lehet.
privatbankar.hu
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk
A generatív mesterséges intelligencia forradalmasítja a bankvilágot és új lehetőségek sokasága nyílik meg a pénzintézetek és ügyfeleik előtt.... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia eddig is jelentős hatással volt a munkánkra, és a jövőben is komoly változásokat eredményezhet. Lássuk, milyen... Teljes cikk
- Felmérés: a női dolgozók jobban aggódnak a pénzügyi jólétük miatt, mint a férfiak 1 hete
- Ez a legjobban fizető szakma, amiben a leginkább jellemző a távmunka 1 hete
- A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon? 1 hete
- Mikor emelik a szociális szférában dolgozók bérét? 1 hete
- A munkavállalók készségfejlesztése elmaradásban van, pedig fenekestül felfordul a munka világa 2 hete
- Egy lassú előre, két gyors hátra: foglalkoztatási pávatánc 2 hete
- "Európában minden adott ahhoz, hogy megnyerjük az MI-csatát" 2 hete
- Home office munka 2 hete
- Elfogadta a mesterséges intelligenciáról szóló rendeletet az Európai Parlament 2 hete
- Felmérés: a dolgozók több mint fele új munkát keresne, ha többet kéne bejárnia az irodába 2 hete
- Munkaerőpiaci fordulatok: Innováció és alkalmazkodás a HR-ben 3 hete