kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Key account manager

A key account manager az értékesítési csapat része, aki általában a nagyobb céges partnereket kezeli, velük tartja a kapcsolatot.

A key account manager az értékesítési csapatban egy középszintű pozíció, aki a sales representative - vagyis az üzletkötő - felett, de a sales manager - értékesítési vezető alatt helyezkedik el.

Általában a kiemelt céges partnerekkel való kapcsolattartásért felelős, nagyobb szabadságjogokkal szerződéskötés, kampányszervezés terén, mint egy üzletkötő. A partnerek egyedi igényeire szabhatja az együttműködést.

Ebben a munkakörben nagyon fontos a megrendelőkkel a bizalmi kapcsolat kiépítése, szükségleteik, igényeik megértése, követése. A key account managernek az ügyfelekkel tárgyalásokat kell lebonyolítania, új megoldásokat, ajánlatokat tenni szükségleteiknek megfelelően.

Itt találja motivációs levél mintánkat junior key account manager pozícióra.

Itt pedig álláslehetőségeket talál key account manager pizíciókban.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek