kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Új trend: telefonfülkét az irodába!

Hogy minek? Mert az egyterű irodákban a kollégákat zavarja, ha valaki telefonál, főleg ha hangosan beszél. Emiatt az amerikai munkahelyeken elkezdtek hangszigetelt telefonfülkéket építeni, ahol a dolgozók kedvükre kiabálhatnak, anélkül, hogy az zavaró lenne - írja a Piac és Profit.

Ahogyan arról mi is írtunk korábban, az egyterű irodáknak számos hátránya van. Az is kiderült, hogy a dolgozók produktívabbak tudnak lenni elkerített helyiségekben, de az egyterű irodák sokkal olcsóbbak, ezért választja sok munkáltató - írják.

A mobiltelefonok elterjedése óta még nehezebb koncentrálni az ilyen munkahelyeken, hiszen halljuk, ha a kollégánk telefonál munka- vagy magánügyben. Esetleg őt is zavarhatja, ha úgy érzi mások hallgatóznak. A szakértők szerint nem jó megoldás a fülhallgató sem.

A The New York Times szerint emiatt kezdtek megjelenni az amerikai irodákban a telefonfülkék, melyek hangszigeteltek, van bennük csatlakozó, szék, ventilátor, némelyben (letörölhetően) jegyzetelni lehet a falra.

Először csak a kis cégek kezdtek ilyen helyiségeket építeni, de ma már a Google vagy a VW America irodaházaiba is terveznek.

Fotó: Pixabay
The New York Times/Piac és Profit
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Honnan tudhatjuk, hogy már nem egészséges az, amennyit dolgozunk?

"Ha elfelejtjük, hogy kell feltöltődni. Elfelejtjük, hogy az este nem arra való, hogy hazavigyük a munkát és otthon folytassuk, hanem arra, hogy... Teljes cikk

Hogyan támogassuk a stresszel küzdő kollégát? - Ezt tanácsolja a mentálhigiénés szakértő

Egy friss felmérés szerint az Egyesült Királyság tízből kilenc dolgozó érzett magas vagy extrém mértékű nyomást és stresszt az elmúlt egy... Teljes cikk

Rekordmennyiségű ember hagyja el hosszan tartó betegség miatt a munkahelyét

Egy jelentés szerint az 1990-es évek óta most emelkedett az eddigi legmagasabb szintre a munkaerőpiacot hosszú távú betegség miatt elhagyó emberek... Teljes cikk