kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Zavaró tényezők a munkahelyen

Felmérés készült arról mi zavarja leginkább az irodai dolgozókat, a megkérdezettek zavaró tényezőként említették a mellékhelyiségek tisztaságát és az iroda levegőjét is. Az egészséges munkakörnyezet egyre nagyobb szerepet kap a munkaerő toborzásában és megtartásában - írja a mediapiac.com.

A vizsgálatban résztvevők közel felét a munkahelyi mosdók állapota zavarja leginkább. A 35-40 évesek fordítják erre a legnagyobb figyelmet, azon belül is a nők. Az általános higiéniás körülmények állnak a második, 39 százalékuk a étkezőhelyiségek tisztaságára panaszkodott, míg a porra 38 százalék panaszkodott - írja a lap.

A megkérdezettek 16,5 százalékát az zavarja, ha allergiásokkal ül egy irodában. A válaszadók egyharmadát zavarja az irodába bevitt kutya vagy macska, de csak 7 százalékuk szól emiatt. 94 százalék gondolja úgy, hogy a légtisztítás egészségesebb munkakörnyezetet teremt és ez növeli a dolgozók komfortérzetét és egyben növeli a munkavégzés hatékonyságát.

Az Inspira kutatócég kétszáz 30 és 55 év közötti irodai dolgozót kérdezett meg a beltéri levegő minőségével foglalkozó AeraMax megbízásából. A vizsgálatban résztvevők neme és kora vegyesen oszlott el, a válaszadók háromnegyede beosztottként, negyede tulajdonosként vagy vezetőként dolgozik.

Fotó: Pixabay
mediapiac.com
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Kihirdették Az Év Irodája verseny győzteseit - mutatjuk a legtrendibb munkatereket

Folyamatos az innováció az irodapiacon, amely az elmúlt évek változásaira új megoldásokat és alternatívákat kínál. A legfontosabb trendek... Teljes cikk

Honnan tudhatjuk, hogy már nem egészséges az, amennyit dolgozunk?

"Ha elfelejtjük, hogy kell feltöltődni. Elfelejtjük, hogy az este nem arra való, hogy hazavigyük a munkát és otthon folytassuk, hanem arra, hogy... Teljes cikk

Hogyan támogassuk a stresszel küzdő kollégát? - Ezt tanácsolja a mentálhigiénés szakértő

Egy friss felmérés szerint az Egyesült Királyság tízből kilenc dolgozó érzett magas vagy extrém mértékű nyomást és stresszt az elmúlt egy... Teljes cikk