Meg akarja előzni versenytársait? Akkor tekintsen kicsit másképpen a toborzásra!
A munkaerőpiac megváltozott trendjei miatt egyre komolyabb kihívást jelent időben betölteni a nyitott pozíciókat. A tehetséges szakemberek ma már szinte úgy válogathatnak a karrierlehetőségek között, mint a vásárlók hétvégenként a szupermarketben. Mindkét esetben impulzusok és a termékről közvetlenül kialakult benyomás is befolyásolja a választásukat.
Hogyan juttassa sikerrel célba az üzenetet?
Ma már számos toborzási eszköz és csatorna áll a HR-esek rendelkezésre. Elengedhetetlen az erőteljes online jelenlét, a megnyerő social média felületek kialakítása. Azonban közel sem elég csupán az online felületekre korlátozni az álláskeresők felkutatását. A virtuális világban olyan nagy az
információs zaj, hogy már az ezen felnövő Y és Z generáció is könnyedén elsiklik az itt kapott üzenetek felett. Manapság csak az a vállalat, márka tudja magára irányítani a figyelmet, amely komplex megoldásokban gondolkozik, és több, különböző kommunikációs csatornát használ a figyelem megragadásához.
Meggyőzés: információ és közvetlen benyomás
Az álláskeresőknek arra van szüksége, hogy a feléjük támasztott elvárási rendszereket alaposan megismerjék, míg a HR-es szakembereknek az a fontos, hogy jelentősen lerövidítsék a kiválasztási folyamatot. Ezt támogatja, ha már az elején kiderül, hogy a két fél közös nevezőre tudja-e hozni saját céljait vagy sem. Éppen ezért az ideális jelölt kiválasztásában sokat segíthet egy állásbörzén lezajlott kötetlen, személyes beszélgetés. Munkáltatói márkájuk, illetve szakmaiságuk szélesebb körben történő megismertetése révén ugyanis az elérhető célcsoport száma is növekszik.
Szólítsa meg potenciális jelöltjeit álláskeresői útvonaluk minden lépésén, az álláskeresés igényének felmerülésétől a pályázati anyag beadásáig! Legyen szó pályakezdőkről vagy tapasztalt szakemberekről, hatékonyabb lehet, mint gondolná!
Hazánk legjelentősebb, intézmény-független karrierrendezvénye, a HVG Állásbörze szolgáltatásai erre kínálnak lehetőséget. A részvétel nem csak a helyszínen való megjelenést jelenti, hanem egy saját employer branding kampányt is biztosít!
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Bartha Edit és Verebélyi Péter évekig kollégák voltak egy multinacionális vállalatnál. Edit Péter tanácsára jelentkezett a Corvinus Executive... Teljes cikk
A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk
Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk
- Ez okozza a legnagyobb kihívást a pénzügyi és számviteli szektorban 2 napja
- A tartós álláskeresők elhelyezkedését segítő inkubátor program indul 2 napja
- Miért megyünk mi magyarok külföldre és miért jönnek hozzánk Ázsiából dolgozni? 4 napja
- Így csábítanak a cégek a HVG Állásbörzén 6 napja
- Czomba Sándor: a magyar emberektől nem vehetik el a munkahelyeket a vendégmunkások 1 hete
- Kiderült, miért váltak óvatosabbá a dolgozók a munkahelyváltást illetően 1 hete
- Megtartott munkáltatói ígéretek 1 hete
- Állásbörzét és karriernapot rendeznek a Debreceni Egyetemen 1 hete
- Toborzási előny, ha egy cég home office-t tud ajánlani 1 hete
- Stagnáló munkaerő-felvétel? - Erre számíthatunk idén a munkaerőpiacon 2 hete
- Hangosabbnak kell lennie a HR-nek: karriersztorik a Mercedesnél és a Molnál 2 hete