Díjazzák Az Év Családbarát Irodáját
Sok munkáltató ígéri az álláshirdetéseiben, hogy a juttatások részeként családbarát irodát is biztosít leendő munkavállalóinak. De mit jelent ez a gyakorlatban és mennyire jár gyerekcipőben ma a gyerekbarát irodák koncepciója Magyarországon? A Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom összefogott Az Év Irodája verseny szervezőivel, hogy együtt mutathassák meg a családbarát munkahelyek fontosságát - írják közleményükben.
Most először Az Év Irodája verseny keretein belül meghirdetik Az Év Családbarát Irodája különdíjat. A jól működő gyakorlatok pedig most a nagyközönséghez is eljuthatnak, Az Év Irodája verseny kiállításán.
Az együttműködésnek a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalommal és Az Év Családbarát Irodája kategória meghirdetésének célja, hogy felhívják a figyelmet a családbarát irodákra, és a bennük rejlő lehetőségekre, elősegítsék a hazai munkáltatók edukációját, és támogassák őket a szükséges lépések megtételében. Ezen mindenki nyer, hiszen, ha segítjük a kisgyermekes szülők ismételt munkába állását, egy kiaknázatlan területet aktiválunk a munkaerőpiacon, ami jelentősen enyhítheti a manapság tapasztalható munkaerőhiányt.
De mit is jelent családbarát vállalatnak lenni a gyakorlatban?
A családbarát munkahelyek alapgondolata, hogy a gyermek ne stresszfaktorként jelenjen meg az irodában, sőt, a szülők érezzék, hogy itt szívesen látják a juniorokat. Fontos, hogy legyenek olyan terek, programok, ahol a kicsik és a szülők közel lehetnek egymáshoz, és emellett persze a többi munkavállaló is nyugodtan dolgozhasson.
A megvalósítási koncepciót az OfficeXPO szombati napján részletesen megismerhetik az érdeklődők, és feltehetik a kérdéseiket is. Emellett számos gyerekprogrammal készülnek a szervezők, ahol a fiatalabb generáció is elmesélheti, hogy milyen irodában szeretne dolgozni felnőtt korában.
A Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom alelnöke, Ujvári Enikő elmondta, hogy a szombati program nem csak a szülők számára lesz izgalmas. ”#mutiholdolgoznál címmel alkotói pályázatot hirdetünk gyerkőcök számára , ahol lerajzolhatják vagy felépíthetik azt az irodát, ahol szívesen dolgoznának a jövőben. A készülő művek pártatlanul közvetítik a jövő munkavállalóinak hangját a munkáltatók felé. A zsűri által legjobbnak ítélt munkákat pedig még aznap, a helyszínen jutalmazzuk.”
Az együttműködésnek a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalommal és Az Év Családbarát Irodája kategória meghirdetésének célja, hogy felhívják a figyelmet a családbarát irodákra, és a bennük rejlő lehetőségekre, elősegítsék a hazai munkáltatók edukációját, és támogassák őket a szükséges lépések megtételében. Ezen mindenki nyer, hiszen, ha segítjük a kisgyermekes szülők ismételt munkába állását, egy kiaknázatlan területet aktiválunk a munkaerőpiacon, ami jelentősen enyhítheti a manapság tapasztalható munkaerőhiányt.
De mit is jelent családbarát vállalatnak lenni a gyakorlatban?
A családbarát munkahelyek alapgondolata, hogy a gyermek ne stresszfaktorként jelenjen meg az irodában, sőt, a szülők érezzék, hogy itt szívesen látják a juniorokat. Fontos, hogy legyenek olyan terek, programok, ahol a kicsik és a szülők közel lehetnek egymáshoz, és emellett persze a többi munkavállaló is nyugodtan dolgozhasson.
A megvalósítási koncepciót az OfficeXPO szombati napján részletesen megismerhetik az érdeklődők, és feltehetik a kérdéseiket is. Emellett számos gyerekprogrammal készülnek a szervezők, ahol a fiatalabb generáció is elmesélheti, hogy milyen irodában szeretne dolgozni felnőtt korában.
A Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom alelnöke, Ujvári Enikő elmondta, hogy a szombati program nem csak a szülők számára lesz izgalmas. ”#mutiholdolgoznál címmel alkotói pályázatot hirdetünk gyerkőcök számára , ahol lerajzolhatják vagy felépíthetik azt az irodát, ahol szívesen dolgoznának a jövőben. A készülő művek pártatlanul közvetítik a jövő munkavállalóinak hangját a munkáltatók felé. A zsűri által legjobbnak ítélt munkákat pedig még aznap, a helyszínen jutalmazzuk.”
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
További cikkek
Az alkalmazottat bejelentés nélkül foglalkoztatók listája
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal a rendezett munkaügyi kapcsolatok követelményének nem megfelelő adózók listáját is közzétette. Teljes cikk
Ez okozza a legnagyobb kihívást a pénzügyi és számviteli szektorban
A pénzügyi szektorban dolgozók több mint fele tervezi, hogy fizetésemelést kér. Teljes cikk
A SZÉP Kártya márciusban is népszerű fizetőeszköz volt
A költések összege az év első három hónapjában meghaladta a 86 milliárd forintot. Teljes cikk
Kapcsolódó hírek
- Folytatódik Zalaegerszegen az ipari park kialakítása - akár 500 új munkahely is létrejöhet a térségben 4 napja
- Íme néhány meglepő trend a munkahelyi étkezéssel kapcsolatban 5 napja
- Így csábítanak a cégek a HVG Állásbörzén 5 napja
- Nem a vezető neme a lényeg - Aurelia Luca, Skanska 6 napja
- Ekkora fizetésért jönnének haza a külföldön dolgozó magyarok 6 napja
- Megkezdte nyári toborzását a Lidl is, mutatjuk, mennyit lehet keresni 1 hete
- Vezetők és HR-esek továbbkattintani nem ér, foglalkozni kell a menopauzával! 1 hete
- Munka a szabadság alatt? - A dolgozók több mint 75%-a válaszol a munkahelyi e-mailekre, amikor szabadságon van 2 hete
- Szabadság gyerekkel 2 hete
- Mocskos irodai titkok: Brit dolgozók vallottak munkahelyi higiénés szokásaikról 2 hete
- Külföldi munka 2 hete