kapubanner for mobile
nexon 
Megjelent: 18 éve

Informatikai cég az ifjúsági sportért - Országos ifjúsági teniszversenyt támogatott a NEXON

Dunakeszi, 2006. augusztus 31. - Nagy sikerrel zárult a Dunakeszi Teniszklub által életre hívott országos ifjúsági teniszverseny, melynek fő támogatója a NEXON volt. A humáninformatika terén piacvezető cég a gyermekek sportra nevelésének fontosságát szem előtt tartva döntött úgy, hogy támogatója lesz a jövő évben már a határon túlról érkező magyar fiatalokat is fogadó versenynek.

Az ország minden tájáról érkeztek jelentkezők arra az ifjúsági teniszversenyre, melyet a Dunakeszi Tenisz Klub a NEXON-nal karöltve hívott életre. "Amikor felmerült bennünk az országos teniszverseny gondolata, megkerestük a NEXON-t, hogy támogatnák-e a kezdeményezést. Mivel a cég vezetői a gyermekek sportolásra való nevelését kiemelten fontosnak tartották, gyakorlatilag azonnal igen volt a válasz" - mondta Bogyó László, a versenyt szervező és lebonyolító Dunakeszi Tenisz Klub vezetője.

A 2006. augusztus 26-27. között megrendezett versenyen nemek szerint három-három korosztályban - 10, 12, illetve 14 évesek - indulhattak a jelentkezők. A Magyar Tenisz Szövetség versenynaptárába is bekerült 2 napos NEXON Kupán az ország minden tájáról érkeztek nevezések, a versenyen összesen 92 induló vett részt.

A társadalmi szerepvállalás jegyében

"A NEXON célként tűzte ki maga elé, hogy üzleti sikerei mellett jelentős szerepet vállal a sport és a kultúra támogatásában. Ennek részeként döntöttünk úgy, hogy felkaroljuk a reményeink szerint hagyományteremtő ifjúsági teniszversenyt" - mondta Sass Katalin, a NEXON ügyvezetője. Éppen ezért a cég a győztesek számára a sportoláshoz, illetve a kreatív készségfejlesztéshez kapcsolódó ajándékokat biztosított. "A verseny nagyon jól sikerült, így jövőre szeretnénk kiszélesíteni a kört annak érdekében, hogy határon túli magyar gyerekek is indulhassanak a NEXON Kupán" - ismertette terveit Bogyó László. A Dunakeszi Tenisz Klub vezetője ezen felül azt is el akarja érni, hogy a Kupa győztesei számára a pontszerzés lehetősége - s így a nemzeti ranglistán való feljebb kerülés - ezen a versenyen is biztosítva legyen.


Kapcsolódó képanyag (tömörített fájl, 4 Mbájt):
http://www.sakkom.hu/sajto/nexon/kepek/NEXON_Kupa.zip


További információ:

Kolma Kornél
ügyvezető
Sakkom Interaktív - Az ön hírneve a mi jó hírünk
Telefon: (+36) 1 237-0212
Fax: (+36) 1 237-0213
Mobil: (+36) 20-3333-220
E-mail: [email protected]
Cím: 1139 Budapest, Petneházy u. 52.
Webcím: www.sakkom.hu


A NEXON-ról

A NEXON 1989-ben alakult. Legfontosabb terméke a teljes körű bérügyviteli szolgáltatást nyújtó nexONBÉR (korábban BERENC), amely a folyamatos fejlesztésnek és az évi 10-15 frissítésnek köszönhetően a magyarországi szabályozásnak mindig megfelelő, megbízható és naprakész. További termékei a humán tőke sikeres alkalmazását biztosító nexONHR humánerőforrás-gazdálkodási rendszer, valamint a nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer. Ezen kívül a cég nexONSOURCE márkanév alatt teljes körű bérszámfejtés-outsourcing szolgáltatást is nyújt. A nexONEDU oktatási központ a humánügyvitel területéhez kapcsolódó szakmai továbbképzéseken kívül szervezetfejlesztés, vezetőképzés, informatikai valamint egyedi tanfolyamok megszervezését is vállalja.
A 200 főt foglalkoztató cég 2005. évi nettó árbevétele meghaladta a 2 milliárd forintot. A NEXON 1996 óta rendelkezik ISO 9001 minősítéssel, 2002-ben pedig - a szoftver termékek kategóriában elsőként - megkapta a legmagasabb szakmai felkészültséget elismerő Microsoft Gold Certified Partner címet. A NEXON ma nyolc magyarországi telephelyén 3000 ügyfél és több mint 1 millió munkavállaló igényeit szolgálja ki.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A diákok több mint fele tanulna mesterséges intelligenciával, de csak kevesen férnek hozzá az iskolában

Németországban és Ausztriában tízből négy tanuló fér hozzá az AI-hoz az osztályteremben, az Egyesült Királyságban és Spanyolországban ez az... Teljes cikk

Vajon megtaláljuk az egyensúlyt az ember és az AI között? - avagy az AI emberi arca

Vajon mit tartogat 2024-ben a mesterséges intelligencia? 2023-ban minden eseményen téma volt az AI és ember kapcsolata, hatása egymásra. HR szempontból... Teljes cikk

Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára

A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk