kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Hogyan használható a munkakörnyezet a munkaerő toborzásra és megtartásra?

Melyek a legújabb irodatrendek? Hogyan járulhat hozzá az irodai környezet a munkáltatók márkájához? Hogyan használható fel a munkakörnyezet a munkaerő toborzásra és megtartásra? Milyen igényei vannak az új generációknak? Ezekre a kérdésekre keresik a szervezők a választ Az Év Irodája verseny első irodatrend konferenciáján, az OfficeUP-on, ahol workshopokkal, szakmai előadásokkal, dizájn kiállításokkal mutatják be, milyen irodában fogunk dolgozni a jövőben. Az OfficeUP rendezvény csúcspontja Az Év Irodája Díjátadó lesz, ahol a verseny bérlői díjait osztják ki 2019. február 20-án az Akvárium Klubban.

A munkaerőhiány leküzdésében a cégeknek mindent be kell vetniük, hogy megtalálják a legjobb szakembereket. Az álommunkahelyek dolgozóinak egyre nagyobb beleszólásuk van a vállalatok ügyeibe, és már olyan fontos kérdésekben is dönthetnek, hogy milyen legyen az iroda. A Randstad munkaerőpiaci cég nemzetközi kutatásából is kiderült, hogy az Y és Z generációknak a második legfontosabb tényező munkahely-választásnál a munkakörnyezet, vagyis az iroda.

ACGACG reklámügynökség - Az Év Irodája 2017 Győztes
Az OfficeUP irodatrend konferencia gazdag programkínálatában előadások, kerekasztal beszélgetések, workshopok és dizájnkiállítások szerepelnek, ahol szakmai kérdést vitatnak meg a meghívott szakemberek, cégvezetők. A HR szakma nagyágyúi és a jövő bérlői, illetve Az Év Irodája verseny elmúlt éveinek döntősei és győztesei adják át tudásukat a résztvevőknek.

“A rendezvényen megmutatjuk a cégeknek: hogyan lehet kreatív munkakörnyezetet kialakítani, mik a legújabb nemzetközi trendek és hogyan tudják profin kommunikációra és munkaerő-toborzásra használni az irodateret. Szakmai tudást és gyakorlati tapasztalatokat osztunk meg azokkal a cégekkel, akik új irodába költöznek vagy megújítják a munkahelyüket. Azok is sokat tanulhatnak, akik a legújabb munkavállalói igényeket szeretnék megvalósítani vagy éppen kultúraváltást terveznek.” – hangsúlyozta Fodor Dániel, Az Év Irodája verseny és az OfficeUP szervezője.

235 filmstudio235 filmstudio - Az Év Design Irodája 2017 Győztes
Az Év Irodáját is szervező csapat sokoldalú tematikát állított össze a konferenciára, ami az adott cég élethelyzetéhez mérten dolgozza fel gyakorlatban a kérdéseket. Az inspirációtól kezdve a projektmenedzsmenten át egészen a kommunikációig széles a választék, a munkakultúra legkülönbözőbb területeit és a sikeres irodatér legfontosabb jellemzőit elemzik.

Az OfficeUP irodatrend konferenciára egészen december 31-ig lehet kedvezményes áron jegyet vásárolni, és 2019. február 20-án személyesen tudunk inspirálódni az Akvárium Klubban, ahol a verseny díjátadóját is élőben tudjuk követni.

Az Év Irodája Verseny nevezésével és a rendezvénnyel kapcsolatos friss információkért kövessétek a rendezvény Facebook eseményét.

Betsson GroupBetsson Group irodája - Az Év Irodája Kisvállalati kategória 2017 Győztes

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Honnan tudhatjuk, hogy már nem egészséges az, amennyit dolgozunk?

"Ha elfelejtjük, hogy kell feltöltődni. Elfelejtjük, hogy az este nem arra való, hogy hazavigyük a munkát és otthon folytassuk, hanem arra, hogy... Teljes cikk

Hogyan támogassuk a stresszel küzdő kollégát? - Ezt tanácsolja a mentálhigiénés szakértő

Egy friss felmérés szerint az Egyesült Királyság tízből kilenc dolgozó érzett magas vagy extrém mértékű nyomást és stresszt az elmúlt egy... Teljes cikk

Rekordmennyiségű ember hagyja el hosszan tartó betegség miatt a munkahelyét

Egy jelentés szerint az 1990-es évek óta most emelkedett az eddigi legmagasabb szintre a munkaerőpiacot hosszú távú betegség miatt elhagyó emberek... Teljes cikk